حجت الاسلام جلالی در گفتگو با «بی باک»:

کاندیداتوری آقای هاشمی بیشتر به یک طنز شباهت دارد

در این باره حجت الاسلام جلالی معتقد هستند که حضور آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری امکان پذیر نیست و می گویند کاندیداتوری آقای هاشمی بیشتر به یک طنز شباهت دارد تا یک واقعیت.
چند وقتی است که در فضا رسانه ای کشور زمزمه های در خصوص حضور آقای هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری به گوش می خورد.

حرکت تبلیغاتی که از سوی روزنامه های اصلاح طلب کلیک خورد و نخبگان سیاسی را وادار به ارائه تحلیل های مختلفی کرد.

در این باره حجت الاسلام جلالی معتقد هستند که حضور آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری امکان پذیر نیست.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام جلالی در خصوص حضور هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: کاندیداتوری آقای هاشمی بیشتر به یک طنز شباهت دارد تا یک واقعیت.ایشان به طور حتم شرکت نخواهند کرد.

وی هم چنین در خصوص جریان های پس پرده این سری حرکات نیز اشاره کرد و درباره آن افزود: البته در پس این حرکات تبلیغاتی اصلاح طلبان در صدد هستند که از وزنه آقای هاشمی استفاده کنند و با تکیه به ایشان سازمان و تشکیلات خود را حفظ کنند.هدف اصلی این جریان این است که با استفاده از آقای هاشمی که در داخل و خارج از کشور به هر صورت دارای جایگاهی هستند و رسانه های و جراید مختلفی را نیز در اختیار دارد بتوانند وارد عرصه انتخابات شوند و برای خود چند رای را به دست بیاورند.

رئیس دفتر حضرت مصباح یزدی هم چنین اشاره کرد: ما در جریان انتخاب هیئت رئیسه مجلس شاهد حضور جدی ایشان بودیم و رایزنی های مختلفی را با افراد و جناح های سیاسی انجام دادند،نیروهای خود را نیز بسیج کردند و شاهد آن بودیم که هیئت رئیسه بعلاوه آقای لاریجانی به وجود آمد.

جلالی در خصوص فضای سیاسی حاکم بر جریان اصلاحات نیز عنوان داشت:در واقع این ها در فضای سیاسی به دنبال لابی گری هستد اما از این نکته را نمی دانند که باند بازی و لابی گری در فضا نخبگان و خواص سیاسی جوابگو است و امکان آن در سطح جامعه وجود ندارد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : کاندیداتوری هاشمی, جلالی, انتخابات ریاست جمهوری, طنز کاندیداتوری هاشمی’,