مبلغ وهابی مبتلا به "اسکیزوفرنی" شد

آیا العریفی همان کسی نیست که به بهانه اختلاط زن و مرد، به شدت مخالف کار زنان عربستانی است .. این درحالی است که در عکس منتشر شده از سوی العریفی زنان در کنار مردان در بازار کار می کنند. آیا از نظر العریفی اختلاط زن و مرد جنبه های متفاوتی دارد؟، و آیا همه مسلمانان زن و مرد با یکدیگر یکسان نیستند؟، و آیا آنچه که برای زنان مسلمان سعودی الزامی است، برای زنان مسلمان تایلندی الزام آور نیست؟؟!
 
اظهارات اخیر "محمد العریفی" مبلّغ سعودی درباره زنان تایلندی، موجب شد که کاربران عربستانی اینترنت او را به افراد مبتلا به "شیزوفرنی" تشبیه کنند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، در سفر العریفی به تایلند، زنان نقابدار این کشور به شدت توجه او را به خود جلب کردند، به گونه ای که او در این سفر، بخش زیادی از وقت خود را به گرفتن عکس از این زنان و انتشار آنها در اینترنت گذراند.

العریفی پس از انتشار تصاویر زنان تایلندی، برای مخاطبان خود در اینترنت نوشت: "حجاب آنها در یک کشور بودایی پر از فساد، توجهم را جلب کرد .. این زنان به عزت خود افتخار می کنند و ایمان قلب آنها را سرشار کرده است".

سایت وطن در این باره نوشت: بدون شک العریفی بدون اجازه این زنان و دختران از آنها عکس گرفته است .. اگر یک جوان عربستانی از دختری در این کشور عکس بگیرد، گرفتار هیأت امر به معروف و نهی از منکر، پلیس و زندان خواهد شد.

العریفی درتوضیح عکس دختر فروشندۀ تایلندی در یکی از بازارهای این کشور نوشت: "زنان مسلمان تایلندی در بازار با حجاب کامل و نقاب در حال فروش غذا هستند .. این عفت چقدر زیبا است".

سایت وطن در ادامه تأکید کرد: آیا العریفی همان کسی نیست که به بهانه اختلاط زن و مرد، به شدت مخالف کار زنان عربستانی است .. این درحالی است که در عکس منتشر شده از سوی العریفی زنان در کنار مردان در بازار کار می کنند. آیا از نظر العریفی اختلاط زن و مرد جنبه های متفاوتی دارد؟، و آیا همه مسلمانان زن و مرد با یکدیگر یکسان نیستند؟، و آیا آنچه که برای زنان مسلمان سعودی الزامی است، برای زنان مسلمان تایلندی الزام آور نیست؟؟!

کاربران عربستانی در اینترنت و شبکه های اجتماعی در واکنش به این تصاویر و اظهارات العریفی، او را به افراد مبتلا به شیزوفرنی تشبیه کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مبلغ وهابی, اسکیزوفرنی, العریفی, اختلاط زن و مرد, زنان نقابدار, زنان تایلندی, مبلّغ سعودی, ,