بعد از انتشار خواسته مخفی واشنگتن از تهران

آمریکا از دست مقامات اسرائیل به دریوزگی افتاد

صحت و سقم این گزارش که امریکا چنین پیامی برای مقامات جمهور اسلامی فرستاده است یا خیر، که البته از آمریکایی ها که تنها به فکر منافع خود هستند بعید نیست، به کنار؛ اما اینکه ایالات متحده آمریکا اینگونه به دریوزگی و گدایی افتاده و از دست این سگ دست پروده خود، این رژیم اشغالگر و این نتانیاهوی شیرین عقل نمی داند چه کار کند، جالب توجه است...
بولتن نیوز: روز گذشته دو روزنامه اسرائیلی یدیوت آحارنوت و هاآرتص گزارشی منتشر کردند که در آن واشنگتن از طريق دو کشور اروپايی برای مقامات جمهوری اسلامی ایران پيام فرستاده که «اين کشور از حمله اسرائيل به ايران حمايت نمی کند و در عوض از تهران خواسته دست به حمله به منافع آمريکا از جمله پايگاه های نظامی اين کشور در خليج فارس نزند.»

بعد از انتشار این اخبار که انگار به مذاق مقامات آمریکایی خوش نیامده، سخنگوی کاخ سفيد گزارش این روزنامه های‌ اسرائيلی را تکذيب کرده و آن را «نادرست» می خواند.

جـی کارنی، سخنگوی کاخ سفيد، امروز به به رويترز گفت: اين نادرست است. سراپا غلط است و ما در مورد فرضيات حرفی نمی‌زنيم.

به گزارش این دو روزنامه رژیم صهیونیستی، آمریکا با ارسال این پیام انتظار دارد در صورت وقوع هر گونه جنگی، نیروها و پایگاه هایش در منطقه جزء اهداف مشروع ایران تلقی نشود.

اخیرا نیز ژنرال مارتين دمپسی، رئيس ستاد مشترک نيروهای مسلح آمريکا، که در گذشته نيز عليه رويکرد يک جانبه اسرائيل هشدار داده بود،‌ از مرحله هشدار فراتر رفته و در بيان مخالفت با انجام تهاجم نظامی عليه ايران صراحت و جديت بيشتری در پيش گرفته است.

ژنرال دمپسی در گفت و گو با روزنامه انگليسی گاردين، می گوید: در صورتی که آنها (اسرائيل) به چنين اقدامی دست بزنند، مايل نيستم همدست این تهاجم به شمار بيايم.

صحت و سقم این گزارش که امریکا چنین پیامی برای مقامات جمهور اسلامی فرستاده است یا خیر، که البته از آمریکایی ها که تنها به فکر منافع خود هستند بعید نیست، به کنار؛ اما اینکه ایالات متحده آمریکا اینگونه به دریوزگی و گدایی افتاده و از دست این سگ دست پروده خود، این رژیم اشغالگر و این نتانیاهوی شیرین عقل نمی داند چه کار کند، جالب توجه است.

سید حسن نصرالله، شب گذشته در گفت و گوی زنده با شبكه خبری 'المیادین' در خصوص پاسخ ایران به هرگونه تجاوز اسرائیل، گفت: هر كاری كه اسراییل انجام دهد، برای آمریكا مسئولیت ساز خواهد بود و پاسخ ایران به هرگونه تجاوز اسراییل تنها محدود به این رژیم نخواهد شد، بلكه پایگاه های آمریكا در منطقه را نیز در بر خواهد گرفت.

آمریکا بارها اعلام کرده که تمام گزینه ها در مورد پایان دادن به بحران هسته ای روی میز است ولی این کشور خواستار حل و فصل این مساله از طریق دیپلماتیک است.

در همین حال بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در آستانه سفر به آمریکا که خود آن را پیشاپیش سفری برای گفتن «حقایق درباره ایران» نامیده است، از جامعه جهانی خواسته که خط روشنی برای پرونده هسته‌ای ایران قایل شود تا ایران «پی ببرد که گزینه نظامی، جدی است».

 

دبیركل حزب الله در گفت و گوی خود با المیادین پاسخ این گزافه گویی نتانیاهو را نیز داد و تاکید کرد: مساله انرژی هسته ای تنها بهانه ای برای حمله به ایران است و مقصود اصلی آنها هدف قرار دادن نقش ایران است.

ایران و این سرزمین اسلامی پایدار و مقاوم است که روز و شب را از اسرائیلی ها گرفته و آنها را به یاری خواندن امریکا و همپیمانانش وادار کرده است. ایرانی که با تصویب چهار قطعنامه تحریمی برای دست برداشتن از غنی سازی همچون قبل ایستاده و دشمنانش را با درهای بسته مواجه کرده است.

تکلیف رژیم صهیونیستی که روشن است. اما آمریکای جنایتکار که در خفا پیام نبود می فرستد و در آشکارا تکذیب می کند بداند به گفته رهبر معظم انقلاب اگر به ایران حمله شود منافع امریکا را در کل جهان به خطر می اندازیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آمریکا, مقامات اسرائیل, حمله اسرائيل, ,