نمونه عمق نفرت اردوغان عثمانی از ایران اسلامی

«محمد مرسی» با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زد! این بی سابقه ترین سیلی یک رئیس جمهور مسلمان عرب به صورت ایران بود که پس از سقوط امپراطوری عثمانی بر صورت ایران زده شده است!
 
به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، پس از روی کار آمدن دولت به اصطلاح اسلامگرای ترکیه و «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر این دولت، ابتدا افکار عمومی جهان پیش بینی کردند که این رخداد باعث نزدیک شدن ترکیه به جمهوری اسلامی ایران منجر خواهد شد.

اما با گذشت زمان و کنار رفتن پرده و نمایان شدن چهره واقعی دولت ترکیه، همه چیز روشن شد و آمریکایی بودن این دولت به اصطلاح اسلامگرا بر همگان آشکار شد.

هفته گذشته شانزدهمین اجلاس کشورهای عدم تعهد در تهران برگزار شد و به اذعان کارشناسان، رسانه ها و کشورهای مختلف بین المللی – به جز گاف صدا و سیما در ترجمه سخنرانی رئیس جمهور مصر – این اجلاس بی عیب و نقص بوده و گام مثبت و بزرگی در راستای بهبود جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان داشته است.

پیش از برگزاری این اجلاس، جمهوری اسلامی ایران از ترکیه نیز دعوت کرده بود که در این اجلاس حضور یابد، اما ترک ها که از ایران دلخوشی ندارند، اعلام کردند که شرکت نخواهند کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در واکنش به اعلام خبر شرکت نکردن ترکیه در این اجلاس،اعلام کرد که اصلا ترکیه عضو این اجلاس نیست و جمهوری اسلامی ایران به رسم همسایگی و احترام ترکیه را دعوت کرده است.

در هر صورت اجلاس به پایان رسید و در مجموع جمهوری اسلامی ایران برنده اصلی در برابر غرب و دوستانش – از جمله ترکیه – بود. اما اکنون که چند روز از پایان این اجلاس می گذرد، «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر دولت به اصطلاح اسلامگرای ترکیه در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر به تمجید از سخنان «محمد مرسی» پرداخت.

اردوغان در این مطلب نوشت: «محمد مرسی» با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زد! این بی سابقه ترین سیلی یک رئیس جمهور مسلمان عرب به صورت ایران بود که پس از سقوط امپراطوری عثمانی بر صورت ایران زده شده است!

نخست وزیر به اصطلاح اسلامگرای ترکیه در ادامه این مطلب افزود: مصر قیام کرده و از این پس هیچ کسی نمی تواند در مقابل این کشور بایستند!

گفتنی است این اظهارات «رجب طیب اردوغان» نشان دهنده عمق نفرت و کینه قدیمی او از جمهوری اسلامی ایران است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نفرت اردوغان عثمانی, نفرت از ایران اسلامی, سیلی محکمی به ایران, محمد مرسی, ,