هانی‌ زاده:

سیلی محکم ایران به رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل

يك كارشناس سياست خارجي گفت: لابي صهيونيستي در آمريكا جنگ رسانه‌ای خود علیه ايران را آغاز كرده و با فشار بر اوباما خواستار افزایش تحریم‌های خصمانه علیه کشورمان شده است، اما این رژیم جعلی باید بداند که بار دیگر از سوی ایران سیلی خواهد خورد.
به گزارش بی باک، حسن هاني زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر محمود احمدي نژاد رئیس جمهور کشورمان به نيويورك و شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: 28 شهريور سال جاري همانند سال‌هاي گذشته رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومي سازمان ملل حضور خواهد یافت و ديدگاه خود را در خصوص مسائل مختلف ارائه خواهد کرد.

وي افزود: با توجه به رياست سه ساله جمهوري اسلامي ایران بر جنبش عدم تعهد نه تنها ايران، بلكه 120 كشور عضو این جنبش مشكلات، مسائل و مصوبات خود را از طريق مجمع سازمان ملل به گوش جهانيان رسانده و خواستار پيگيري همه جانبه آن خواهند شد.

هاني زاده ادامه داد: با توجه به اينكه هنوز زمان زیادی به برگزاري اين نشست در سازمان ملل باقی مانده اما لابي صهيونيستي در آمريكا جنگ رسانه‌ای خود علیه ايران را آغاز كرده و با فشار بر اوباما خواستار افزایش تحریم‌های خصمانه علیه کشورمان شده است، اما این رژیم جعلی باید بداند که بار دیگر از سوی ایران سیلی خواهد خورد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به حق مسلم ایران در استفاده صلح آميز از انرژي هسته‌اي، خاطرنشان کرد: به طور حتم حق مسلم ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای، مسئله سوريه و دادن حق وتو به جنبش نم در دستور كار رئیس جمهور کشورمان در سفر به نیویورک قرار خواهد گرفت.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سیلی محکم ایران, سیلی به رژیم صهیونیستی, مجمع عمومی سازمان ملل, هانی‌ زاده, ,