انتصاب افراد نزديك به فتنه در حساس‌ترين استانداري كشور

 

در ادامه تغييرات سوال برانگيز در سال آخر دولت،‌ استاندار تازه منصوب سيستان و بلوچستان يك عنصر نزديك به جريان فتنه و مولوي عبدالحميد را به مشاورت خود منصوب كرد.

به گزارش رجانيوز، حاتم نارويي كه چندي پيش با تصويب هيات دولت،‌ استاندار سيستان و بلوچستان شد، در اولين اقدام باقر كرد نماينده دور ششم مجلس كه عضو فراكسيو حزب مشاركت بود را به عنوان مشاور عالي خود انتخاب كرد.

باقرکرد کاندیدا مورد حمایت مولوی عبدالحمیدا مام جماعت مسجد مکی زاهدان در انتخابات مجلس ششم بود و از آن مقطع تاکنون به عنوان اصلی ترین مشاور مولوی عبدالحمید در امور سیاسی محسوب می شود. در همین حال باقر کرد در انتخابات مجلس نهم نیز یکبار دیگر با حمایت مولوی عبدالحمید کاندیدا این انتخابات شد که علی رغم کوتاهی وزارت کشور در رد صلاحیت او شورای نگهبان با استناد به مستندات فراوان وی را رد صلاحیت کرد.

درهمین حال از زمان سرکار آمدن حاتم نارویی بلافاصله جلسات متعددی با حضور مولوی "الف . ن" به عنوان نماینده عبدالحمید با وی صورت گرفته است.

ازسوی دیگر استاندار جدید سیستان و بلوچستان در اقدامی دیگر آقای "الف .م" مسئول شاخه ظوایف یکی از سران فتنه در سیستان و بلوچستان و نزدیک به مسجد مکی را به عنوان یکی دیگر از مشاوران خود برگزیده است.

 
نکته قابل تامل آنکه این دو مشاور جدید مسئول تنطیم ارتباطات استاندار جدید سیستان وبلوچستان با فعالین سیاسی و اجتماعی این استان شده و بسیاری از ارتباطات بااستاندار از طرف این دو مشاور جدید کانالیزه می شود. اين انتصابات سبب شده است تا مولوي عبدالمحيد امام جمعه اهل سنت زاهدان كه از ابتداي روي كار آمدن دولت محمود احمدي ن‍ژاد رابطه بدي با دولت دارد ،‌دو مرتبه دريك هفته لب به تمجيد از استاندار بگشايد!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : انتصاب افراد فتنه, حساس‌ترين استانداري كشور, سيستان و بلوچستان, جريان فتنه, مولوي عبدالحميد, حاتم نارويي, باقرکرد, ,