مرسی نمازجمعه امروز را در مرقد حضرت زینب(س) به جا آورد+عکس
 روزنامه الدستور که به اخوان مسلمین نزدیک است در پایگاه اینترنتی اش خبرداد که رئیس جمهور دکتر محمد مرسی قرار است نماز جمعه را امروز در مسجده «سیدة زینب» در محله سید زینب قاهره به جا بیاورد.

به گزارش رجانیوز و به نقل از الدستور پیشتر قرار بود رئیس جمهور نماز جمعه این هفته را در مسجد بلوک پنجم در نزدیکی منزلش اقامه کند ولی ترجیح داده که نماز را در مسجدی در مرکز شهر، مشخصا در مسجد سیدة زینب، به جا بیاورد.

این روزنامه نزدیک به اخوان المسلمین در تحلیل این حضور نوشته است: «این اولین نمازی است که رئیس جمهور در مسجدی به جا می آورد که در آن ضریح وجود دارد. این گامی است در جهت تأکید بر پیامی که مرسی در باب درخواست رضوان برای صحابه به ایران فرستاد و پیام جدیدی است به احزاب و طریقت‌ها که بر حب رئیس جمهور نسبت به اهل بیت تاکید کرده و روشن می کند که اهل سنت مقام اهل بیت را والا می شمارند و راضی به اهانت به آنان و پایین آوردن شأنشان نیستند.»

تکمیلی:

پایگاه اطلاع رسانی اخبار مصر نیز گزارش داد که دکتر محمد مرسی ظهر امروز در مرقد سیده زینب (س) حضور یافته و نماز جمعه را به امامت عبد الرحمن البر عميد استاد دانشکده اصول دین دانشگاه الازهر اقامه کرده است. بنا به این گزارش ازدحام جمعیت برای حضور در این بقعه به گونه ای بود که امکان حضور بسیاری از نمازگران در داخل مرقد فراهم نشد و آنها نماز را در خیابانها اقامه کردند.


عکس آرشیوی- محمد مرسی و شیخ الازهر در یک مراسم رسمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نمازجمعه مرسی, مرقد حضرت زینب, عکس, مسجد سیدة زینب, ,