بی اطلاعی تشکل های قم از دیدار لاریجانی با دانشجویان قمی!

روز چهارشنبه خبری در برخی از رسانه ها از دیدار علی لاریجانی با دانشجویان استان قم منتشر شد. این خبر در حالی انتشار یافت که بسیاری از دانشجویان و حتی مسئولین تشکل های دانشجویی از برگزاری این جلسه بی اطلاع بوده و هیچ یک در این مراسم حضور نیافته بودند. با اعضای مجمع تشکل های دانشجویی استان قم که از جمع تشکل های دانشجویی در دانشگاه های سطح استان تشکیل شده است، گفت‌وگویی انجام شده که در ادامه می آید.
مقام معظم رهبری در بیاناتشان، مسئولین را برای حضور در جمع عموم مردم و به خصوص دانشجویان به عنوان قشر فعال و پویای جامعه دعوت کرده و در این باره در جمع دانشجویان بيان کردند که «مسئولين بيايند توى مجموعه‌هاى دانشجويى. من همين جا از مسئولين درخواست مي كنم كه ديدارهاى دانشجويى‌شان را زياد كنند. امروز بهترين قشرهاى كشور اينهايند؛ هم جوانند، هم باسوادند، هم تحصيلكرده‌اند، داراى فهمند، داراى انگيزه‌اند؛ مسئولين بروند شركت كنند» (31/5/89).
 

به گزارش بی باک به نقل از 598، چندی است که تعدادی از مسئولین همانند رئیس قوه قضائیه و رئیس رسانه ملی با حضور در بین دانشجویان به این ندای رهبر لبیک گفته و به سوالات و ابهامات ذهنی دانشجویان پاسخ گفتند که امید می رود دیگر مسئولین محترم نیز در این جمع ها حضور پیدا کنند و شبهات مردم و بخصوص دانشجویان را برطرف كنند.

 


 
روز چهارشنبه خبری در برخی از رسانه ها از دیدار علی لاریجانی با دانشجویان استان قم منتشر شد. این خبر در حالی انتشار یافت که با بسیاری از دانشجویان و حتی مسئولین تشکل های دانشجویی از برگزاری این جلسه اظهار بی اطلاع بوده و هیچ یک در این مراسم حضور نیافته بودند.

با اعضای مجمع تشکل های دانشجویی استان قم که از جمع تشکل های دانشجویی در دانشگاه های سطح استان تشکیل شده است، گفت‌وگو انجام شده و نظر این دانشجویان را در رابطه با این جلسه ای که بدون حضور دانشجویان و مسئولین تشکل های دانشجویی برگزار شده، پرسیده شده است.

ذاکری، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در این جلسه از وی و همچنین دیگر اعضای این تشکل دعوت به عمل نیامده است، گفت: برای حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور رئیس مجلس، هیچ گونه دعوتی از جامعه اسلامی دانشگاه آزاد نشده است و از این جلسه بی اطلاع بوده ایم.

مصطفی روحی، دبير انجمن اسلامی دانشگاه قم نیز اظهار بی اطلاعی از برگزاری این برنامه با حضور رئیس مجلس كرد.

صادق پور، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم نیز با بیان اینکه برای حضور در مراسم دیدار دانشجویان با حضور علی لاریجانی دعوت نشده است، بيان داشت: جلسات دانشگاهی با حضور مسئولین در محیط دانشگاه با اطلاع قبلی برگزار می شود، در صورتی که این جلسه به صورت خصوصی، در محیط خارج از دانشگاه برگزار شده است.

حبیبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه در این جلسه برای حضور وی و مجموعه تشکل بسیج دانشجویی هیچ گونه دعوتی به عمل نیامده است، خاطرنشان کرد: جلسات دانشجویی در حضور مقام معظم رهبری به صورت تشکلی برگزار می شود و از مسئولین این تشکل ها برای بیان نظرات و دیدگاه های خود در رابطه با موضوعات مختلف دعوت به عمل می آید، درحالی که که در این جلسه ای که روز گذشته با حضور علی لاریجانی برگزار شد، علاوه بر اینکه هیچ اطلاع رسانی انجام نشده بود، بلکه به صورت مخفیانه و دور از محیط مطالبه گری دانشجویی بوده است.

سعیدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه قم نیز با اشاره به اینکه در این جلسه از این مجموعه نیز دعوت نیامده است، بیان داشت: دانشجویان استان قم سوالات زیادی در رابطه با عملکرد نماینده خود در مجلس دارند و حضور مسئولین در بین دانشجویان باعث از بین رفتن شبهات و ابهامات این قشر فعال کشور می شود.

دانشجویان انقلابی دانشگاه مفید قم نیز نارضايتي شان از عدم دعوت به این جلسه را بیان کرده اند و این حضور نیافتن رئیس مجلس در بین دانشجویان پس از حدود 5 سال از دوران نمایندگی در استان قم را شایسته این مقام مسئول در جمهوری اسلامی ندانستند.

لازم به ذكر است که تشکل های دانشجویی به عنوان نماینده دانشجویان در دانشگاه ها می باشند که نظرات و مطالبات آنان را پیگری می نمایند و به گفته این دانشجویان حضور علی لاریجانی در محیط دانشگاه از مطالبات جدی دیگر دانشجویان از تشکل های مختلف می باشد.

در پایان به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با نتیجه حضور مسئولین در جمع های دانشجویی را می آوریم: «اين سؤالات (دانشجویی) مطرح بشود، احتمالاً پاسخ هاى قانع كننده‌اى هم خواهيد شنيد. كما اينكه خود من در برخورد با بعضى از مسئولين، احياناً بعضى از همين سؤال هاى شما يا سؤالاتى از اين قبيل را از آنها دارم. خوب، يك جوابى مي دهند، انسان احياناً قانع مي شود؛ ممكن هم هست جواب قانع كننده‌اى نداشته باشند. به هر حال طرح سؤال، خوب است.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اطلاعی تشکل های قم, دیدار لاریجانی, دانشجویان قمی, ,