اسلام اینگونه با ادیان الهی برخورد می‌کند/ پاسخ جالب سیدحسن نصرالله به سوالی درباره حضور «پاپ» در لبنان + عکس

 

پاپ بندیکت شانزدهم در راه لبنان است و با توجه به اقدام اخیر آمریکا و کشیش افراطی در نمایش فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اکرم(ص)، بسیاری از رسانه‌های جهان از واکنش قهری مسلمانان لبنان به پاپ خبر می‌دهند اما واقعیت چیست؟

به گزارش رجانیوز، در روزهای اخیر سوالی از سوی کاربران اینترنتی به دفتر سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ارسال شده که توجه به سوال و پاسخ خواندنی نصرالله به آن، می‌توان رویکرد یک مسلمان واقعی در برابر ادیان الهی دیگر را به نمایش بگذارد.

متن این سوال و جواب جالب به شرح زیر است:

سؤال: پاپ به زودی از لبنان دیدار خواهد کرد. آیا حزب الله نظر یا موضع یا نقطه نظری درباره این دیدار تاریخی دارد؟

جواب: همانطور که ما مقدم پاپ درگذشته را هم گرامی داشتیم، به همان شکل از طرف حزب الله و اعضای حزب الله و طرفداران حزب الله مقدم پاپ فعلی را هم گرامی می داریم و در سفرش به لبنان به او خوش آمد می گوییم، همچنانکه این موضع بقیه لبنانی‌ها هم هست. ما در کنار مابقی مسلمین لبنان و مسیحی‌های لبنان با این دیدار به عنوان یک دیدار خاص و تاریخی برخورد می کنیم و در همه برنامه های تدارک دیده شده - که فرض بر ان است که همه لبنانی ها با جهتگیری ها و وابستگی های دینی و سیاسی مختلفشان در آن شرکت خواهند کرد- ما هم انشاالله حاضر خواهیم شد و اعلام وجود و حضور و احترام خواهیم کرد.

 

تاکید ویژه سیدحسن نصرالله بر احترام جدی به پاپ به عنوان رهبر کاتولیک‌های جهان و حضور قطعی در مراسم استقبال از وی با وجود توهین اخیر یک کشیش افراطی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام، مورد توجه گسترده رسانه‌های مسیحی در لبنان و کشورهای عربی قرار گرفته است.

احترام به ادیان الهی و روابط محترمانه با پیروان آنان یکی از اصول قطعی دین مبین اسلام است و همه مسلمانان جهان نشان داده‌اند که هرگز توهین‌های دشمنان اسلام را با توهین پاسخ نمی‌دهند و احترام به مسیحیت، یهودیت و ... را واجب می‌دانند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : برخورد اسلام, برخورد با ادیان الهی, پاسخ سیدحسن نصرالله, پاپ در لبنان, ,