در ميان تلاش خانواده هاشمي براي تقليل اتهامات سنگين امنيتي مهدي
مهدي هاشمي روانه اوين شد/ حضور عفت مرعشي هم كارگر نشد

 

 

ظاهرا جوسازي شبانه روز گذشته خانواده هاشمي براي كم اهميت كردن جرائم متعدد متهم بزرگ فتنه 88 و حتي حضور عفت مرعشي در دادسراي امنيت شهيد مقدس نيز مانع از بازداشت مهدي هاشمي نشد تا فرزند اكبر هاشمي رفسنجاني با قرار بازداشت صادر شده از سوي بازپرس پرونده‎‎اش راهي بازداشتگاه اوين شود.

به گزارش رجانيوز، در حالي كه از شب گذشته و همزمان با ورود مهدي هاشمي به عنواني يكي از اصلي‎ترين متهمين امنيتي فتنه 88،‌ خانواده وي تلاش كردند با برخي اظهار نظرها و فرافكني‎ها اساسا جرائم وي را منكر شده و به اين نحو زمينه برخورد جدي با او را از بين ببرند، ‌اما اتهامات امنيتي مهدي هاشمي به اندازي سنگين بوده است كه پس از حضور وي در دادسراي امنيت شهيد مقدس، بازپرس پرونده را براي بررسي بيشتر اين اتهامات به صدور قرار بازداشت وادار كرده تا مهدي هاشمي نيز پس از فائزه دومين فرزند اكبر هاشمي رفسنجاني باشد كه روانه زندان اوين مي‎شود.

اين در حالي است كه حضور عفت مرعشي مادر مهدي هاشمي در دادسراي امنيت و زندان اوين نيز مانع از صدور قرار بازداشت نشده است و در حالي كه وكيل و برادر مهدي هاشمي از احتمال صدور قرار كفالت سخن گفته و براي اين امر چندين كفيل به همراه آورده بودند،‌ سطح اتهامات مهدي هاشمي بلافاصله صدور قرار بازداشت براي وي را به دنبال داشته است.

فاطمه هاشمی نيز شب گذشته پس از خروج برادرش (مهدی) از فرودگاه امام(ره) و درحالي كه بسيار عصباني بود با حضور در جمع خبرنگاران از بي‎گناهي برادرش سخن گفته و اعلام كرد:‌ چون مهدی پاک و سالم بود، به تهران آمد.

 

وی با بیان اینکه مهدی چون مسئله‌ای نداشت به کشورش بازگشت، تصریح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدی به کشور بازنگردد اما مهدی به ایران بازگشت چون هیچ مسئله‌ای نداشت. صادق لاریجانی و محسنی اژه‌ای نمی‌خواستند مهدی به کشور بیاید اما مهدی به ایران آمد.

ياسر هاشمي برادر مهدي هاشمي نيز در خصوص نقش برادرش در حوادث پس از انتخابات بنا بر اعترافات حمزه کرمی و مسعود باستانی گفت: مهدی هیچ نقشی در این موضوع نداشته و الان نیز او را بردند و با افتخار هم این کار را انجام دادند و مهدی هم با افتخار برگشت تا به مسایل پاسخ دهد.

امروز نيز مادر مهدی هاشمی با اظهاراتي تلاش كرد تا اثبات كند فرزندش بي گناه است. عفت مرعشي كه به همراه مهدي هاشمي، در دادسراي امنيتي شهيد مقدس حضور پيدا كرده بود،‌ با اشاره به اتهامات وارده به فرزندش گفت: اتهام نبوده را به فرزند من زده اند. برخی به مردم اتهام می زنند و اتهام نبوده را به فرزند من زده اند.

همسر هاشمی رفسنجانی ادامه داد: اسم دزدها را در تلویزوین با عنوان مخفف به کار می برند ولی از مهدی در رسانه های خود به وضوح و شفاف اسم می برند.

به نظر مي‎رسد جوسازي‎هاي صورت گرفته اخير از سوي خانواده هاشمي براي فرافكني و تقليل اتهامات فراوان امنيتي مهدي هاشمي كارگر نبوده است، و سرانجام مهدي هاشمي روانه اوين شد تا پروژه انگليسي بازگشت مهدي هاشمي، وارد فاز جديدي شود.


نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت18:53---3 مهر 1391
ایکاش دزدای کله گنده ای که زیر پرچم ولایت قایم شدند رو هم بگیرند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مهدي هاشمي, عفت مرعشي, تلاش خانواده هاشمي, تقليل اتهامات مهدي هاشمي, اتهامات امنيتي مهدي هاشمي, ,