به نام دفاع مقدس به کام یک جریان سیاسی خاص

به گزارش بی باک به نقل از پایگاه 598 - دعوت از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس به عنوان گنجینه های زنده عرصه جهاد و مقاومت در برنامه های گوناگون رسانه ملی و بیان خاطرات، نصایح و رهنمودهای این عزیزان امری زیبا و ضروری است اما گاهی از اوقات برخی از چهره ها و جریانات سیاسی با استفاده از این جایگاه اقدام به مطالبه مقاصد سیاسی خود می نمایند.

حضور محمد باقر قالیباف شهردار محترم تهران که از مدت ها پیش قصد پاستور کرده است در برنامه "امروز دیروز فردا"یی که پس از خداحافظی اجباری وحید یامین پور از این برنامه با افت جدی در کیفیت محتوایی مواجه گردیده و بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده و تبدیل به برنامه ای مشابه تمامی برنامه های یکنواخت سیمای ملی شده است بار دیگر تداعی گر واقعه تلخ استفاده ابزاری از نام شهیدان و رزم آوران دفاع مقدس بود.


 

سوال های مهندسی شده مجری برنامه و پاسخ های آقای قالیباف خود به خوبی بیانگر هدف از اجرای این برنامه بود. بیان شبهات موجود در مورد رفتار و مواضع آقای شهردار و جواب های کلیشه ای دکتر قالیباف آنقدر مشهود بود که بیش از نصف وقت برنامه اصلاً سنخیتی با موضوع دفاع مقدس نداشت.

آقای قالیباف با در اختیار داشتن فرصتی طلایی با معرفی خود به عنوان مدبر ترین فرد در فتنه سال 88 در کشفی عجیب مبلغ اختلاس اخیر را سه هزار میلیارد دلار بیان نمودند.

جملات ذیل قسمتی از سخنان آقای شهردار در برنامه ای با موضوع دفاع مقدس می باشد:

• کار تبلیغاتی را اقدام بدی نمی‌دانم چراکه امام و رهبر انقلاب هم بر این موضوع تأکید دارند که کارهای خود را باید منعکس کنیم.

• بنده 2 پسر و یک دختر دارم؛ هرچند فرصتی نمی‌کنم که در کنار آنها باشم و بیشتر وقتم را برای کارم می‌گذارم و همیشه بعد از اذان صبح بیرون هستم اما با این حال سعی دارم در آن لحظه محدود برای فرزندانم موثر باشم .

• در حوادث اقتصادی به نقش مردم بی‌توجهی شده است.

• در فتنه هم باید از راه درست پیش برویم چرا که هدف وسیله را توجیه نمی‌کند.

• کسی نباید به خودش نمره بدهد و این مردم هستند که باید این کار را بکنند. اما حوادثی که اتفاق افتاد بنده با توجه به سابقه و تجربه‌ایی که داریم معتقدم از برخی دوستانی که امروز می‌گویند عمارگونه عمل کرده‌ایم، عملکرد بهتری داشته‌ام و جزو کسانی بوده‌ام که در شب اول یا دوم پس از انتخابات به تلویزیون آمده و مفصل صحبت کرده‌ام.

• بنده معتقدم که در قبال فتنه دقیق‌ترین حرف‌ها را زده‌ام.

• گاهی کسی 3 هزار میلیارد دلار دزدی می‌کند که جای تأسف دارد و باید برخورد شود اما دزدی برتر این است که ما برای بیت‌المال به صورت شخصی تصمیم بگیریم و خلاف ضوابط از آن خرج کنیم.

• شهرداری هم نیازمند تبلیغات نیست زیرا شهرداری در زندگی مردم دخیل است.

• باید صادق باشیم، ریاکار نباشیم و فقط خودمان را نبینیم.

• بیشتر وقت من برای کار می گذرد. خانواده ام به من میگویند زندگی اولم کارم است. از صبح تا شب بیرون هستم و در چند سال گذشته یادم نمی آید نهار را در منزل بوده باشم و خیلی از شب ها هم خانه نرفته ام اما سعی می کنم از همان وقت محدود که در خانه هستم موثر استفاده کنم و با خانواده باشم و البته حتما در طول روز با همه مشغله کاری با خانواده تماس می گیرم و احوالشان را می پرسم.» وی تاکید کرد:« مهمتر از همه اینها این است که سعی می کنم در رفتار با فرزندان دو نکته را رعایت کنم. اول اینکه دختر و پسرم احساس ریا در من نکند. احساس نکند پدرش وقتی نمازش را در خانه می خواند 5 دقیقه این نماز طول می کشد ولی وقتی پدرش در مراسمی رسمی است 15 دقیقه نمازش طول می کشد. اگر این اتفاق بیافتد تاثیر بسیار منفی بر فرزند دارد. نکته دوم رزق حلال است. ما اگر در فرزندانمان نارسایی هست باید به خودمان نگاه کنیم. آنقدر که رزق حلال و پدر و مادر در تربیت فرزند نقش دارند جامعه ندارد.

حال خوانندگان گرامی خود نسبت این سخنان را با هفته دفاع مقدس، شهرداری تهران و انتخابات سال 92 مشخص نمایند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دفاع مقدس, جریان سیاسی خاص, قالیباف, ,