حمل پلاکارد محاکمه "کارگزاران فتنه"

 

حمل پلاکارد و شعار علیه کارگزاران فتنه 88، حضور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با لباس شخصی و تبلیغات فراوان دو شرکت سرویس دهنده خدمات تلفن همراه کشور از دیگر حاشیه های مراسم 22 بهمن امسال بود. 

 به گزارش مهر، بخش چهارم حاشیه های راهپیمایی حماسی مردم تهران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

* پلاکاردی حاوی عکس مهدی کروبی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی بود با درج جمله‌ای مبنی بر درخواست محاکمه این افراد در راهپیمایی توسط عده‌ای حمل می‌شد. این پلاکارد که در آن تصریح شده بود "تنها درخواست ما اعدام این سه تن است" توجه تعدادی زیادی از راهپیمایان را به خود جلب کرده بود و تجمع زیادی را حول این پلاکارد به وجود آورده بود.

در جریان حمل این پلاکارد عده‌ای نیز اقدام به شعار بر علیه کارگزاران فتنه 88 می‌کردند.

* پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال از اولین ساعات شروع راهپیمایی با حضور در خیابان آزادی به گفتگو با مردم پرداخت و در ادامه به همراه آنها به خیل عظیم راهپیمایان پیوست.

* تعدادی از تیم های ورزشی ناشنوایان با لباس ورزشی در این مراسم حضور داشته و به هنرنمایی می پرداختند. همچنین یکی از ورزشکاران در غرفه سازمان تربیت بدنی به هنرنمایی با توپ پرداخت.

* تبلیغات فراوان دو شرکت خدمات تلفن همراه در حاشیه مراسم در حاشیه مراسم راهپیمایی جالب توجه بود.

* تصویر شهیدان علمی کشور دکتر علی محمدی و شهریاری در خیابانهای منتهی به آزادی در دید مردم قرار داشت.

* بازار فروش مستند و فیلم با موضوع فتنه 88 در راهپیمایی داغ بود و مردم نیز با هجوم برای خرید فروشندگان این محصولات را بی نصیب نمی گذاشتند.

* حضور سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش با لباس شخصی از نکات جالب توجه مراسم امروز بود. وی مسیر خیابان آزادی تا انقلاب را به صورت پیاده طی نمود.

* بنر بزرگ "نامبارک رفت" در مراسم امروز در دستان راهپیمایان دیده می شد.

* احمدرضا معتمدی کارگردان سینما و احمد میرعلایی رئیس بنیاد سینمایی فارابی از دیگر حاضران امروز راهپیمایی بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حمل پلاکارد محاکمه "کارگزاران فتنه", حمل پلاکارد و شعار علیه کارگزاران فتنه 88, حضور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با لباس شخصی و تبلیغات فراوان دو شرکت سرویس دهنده خدمات تلفن همراه کشور از دیگر حاشیه های مراسم 22 بهمن امسال بود, ,