کاریکاتوریست روزنامه شرق که بود؟ + تصاویر

بی باک: هادی حیدری دوست صمیمی مسیح علی نژاد خبرنگار شبکه شايعه پراکن بي بي سي با سوء استفاده از آزادی بیان گستاخی را از حد گذرانده و در هفته دفاع مقدس با كشيدن كاريكاتوري موهن به رزمندگان دفاع مقدس توهین نموده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هادی حیدری کاريکاتوريست روزنامه شرق، که جزو محکومين فتنه 88 نيز مي‌باشد از دوستان صمیمی مسیح علی نژاد خبرنگار شبکه شايع پراکن و ضد انقلاب بي بي سي فارسي است.


هادی حیدری به همراه مسیح علی نژاد درفتنه 88

او كه در كشيدن كاريكاتورهاي ضد ارزشي سابقه دارد در هفته دفاع مقدس گستاخی را از حد گذرانده و با توهین به ایثارگران جهاد و ايثار دل فرزندان شهدا و خانواده‌های جانبازان سرافراز را خون نمود. کارتونيست هتاک در گذشته نيز در راستاي منافع دشمنان نظام با کشيدن کاريکاتورها و نقاشي هايي به حمايت از فتنه گران و زندانيان امنيتي پرداخته بود.

به طور نمونه مي توان به کاريکاتورهايي در حمايت از " اکبر گاف" که بعد از فرار به برلين مقدسات و اسلام را مورد توهين قرار داد و کشيدن نقاشي هايي از زندانيان فتنه 88 جهت مظلوم نمائي و حمايت از آنان اشاره نمود.

 

لازم به ذکر است؛ مسعود بهنود روزنامه نگار وابسته به دفتر فرح پهلوی در زمان طاغوت و نویسنده فعال در روزنامه‌های زنجیره‌ای که ده سالی ساکن انگلیس شده و نقش موثری در جذب و تربیت نیرو در دور جدید فعالیت بنگاه سخن پراکنی بی بی بی داشته است در برنامه‌های بررسی مطبوعات، بی بی سی فارسي با تعریف و تمجید از مطالب منتشره مورد پسندش توجه ویژه‌ای به روزنامه شرق و کاریکاتورهای هادی حیدری داشته است.

هادی حیدری در میان همکارانش در تحریریه روزنامه شرق

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : کاریکاتوریست روزنامه شرق, هادی حیدری, مسیح علی نژاد, توهین به رزمندگان, رزمندگان دفاع مقدس, ,