زارعی: اگر موضوع سوال از رئیس جمهور در جلسه غیر علنی مطرح می شد کار به اینجا نمی کشید

 

افرادی مانند آقای مطهری برداشت شان از ولایت فقیه با آنچه که ما معتقد هستیم تفاوت دارد. اعتقاد ما این است که اگر از سخنان ولی فقیه استنباط کنیم که با چیزی مخالف است باید به این تشخیص عمل کنیم، ولی خب آقای مطهری و امثال ایشان به این امر اعتقادی ندارند.

دکتر علی اصغر زارعی نائب رئیس کمبسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بی باک در مورد طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس این گونه اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان طرح سوال را چند ماه قبل و در شرایطی که نوسان ارز در بازار قابل تحمل نبود امضا کردند و آن ها در جستجوی شنیدن علت این امر از زبان دولت بودند اما بعدا که بازار آرامتر شد، خیلی اصراری روی امضاهای خود نداشتند و در مجموع همه اینها مربوط به قبل از بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی بود و بعد از صحبت ها در خراسان شمالی فقط تعداد محدودی از افراد روی طرح سوال از رئیس جمهور اصرار داشتند و اما جلب این جا بود که حتی بعد از صحبت حضرت آقا با دانشجویان و دانش آموزان عده ایی بازهم بر روی قضیه سوال اصرار داشتند.
 
وی افزود: اگر در مجلس در یک جلسه حتی غیر علنی در این باره صحبت می شد، یقینا کار به اینجا نمی کشید و بهتر از این هم قابل حل بود و می توانست کمک بیشتری هم به تعامل با دولت میکرد .
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: الان در شرایطی که حضرت آقا فرمودند باید آرامش برقرار شود ما هم نباید بیانی داشته باشیم که آرامش را مخدوش کند. همین که سوال کنندگان انصراف خود را اعلام کرده اند و تبعیت خود را از رهبری اعلام نمودند ما همین را مثبت ارزیابی می کنیم و امیدواریم که این تجربه به تعامل بهتر با دولت کمک کند و در حل مشکلات مردم کمک کند.
 
وی در مورد برخی از افرادی که بر روی طرح سوال از رئیس جمهور اصرار داشتند این گونه بیان داشت که افرادی مانند آقای مطهری برداشت شان از ولایت فقیه و حدود اختیارات آن با آنچه که ما معتقد هستیم، تفاوت دارد. اعتقاد ما این است که اگر از سخنان ولی فقیه استنباط کنیم که با چیزی مخالف است باید به این تشخیص عمل کنیم و در راستای دستور ولی فقیه حرکت کنیم، ولی خب آقای مطهری و امثال ایشان به این امر اعتقادی ندارند و نظرشان بر این است که ما باید کار خود را انجام دهیم و هر کجا که پلیس (ولی فقیه) آمد جلوی ما را گرفت، دیگر آن کار را انجام نمی دهیم ولی ما میگوئیم که باید ازقدرت قدرت تشخیصمان استفاده کنیم و در آن زمان استباط و تشخیصمان این بود از فرمایشات آقا در خراسان شمالی این بود که فضا را باید آرام کنیم و به وظیفه خود عمل کردیم.
 
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: یقینا بین افرادی که بعد از تذکر رهبر معظم انقلاب طرح سوال را منتفی دانستند و کسانی که بعد از تذکر ایشان این کار را انجام دادند تفاوت است ، بهتر بود این هزینه هایی که ما در مقابل بعضی از برداشتهای هم اعتقادی و هم سیاسی متحمل شدیم، پیش نمی آمد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : زارعی, سوال از رئیس جمهور, ,