متکی در جشن پیروزی انقلاب:

دیشب شب شادی بیگانگان بود

متکی با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کار گفت: متاسفانه با اتفاقاتی که در مجلس افتاده است ما جشن شادی به بیگانگان تقدیم کردیم ویقینا دیشب، شب شادی بیگانگان بود.

دکتر منوچهر متکی در جشنی که به مناسبت گرامی داشت دهه فجر در قم برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی را بوجود آورده است که با دوران قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، متکی گفت: شخصیت حضرت امام(ره) به عنوان رهبر انقلاب، از چنان تاثیری برخوردار بود که بدون وجود او، بوجود آوردن چنین انقلابی سخت و ناممکن بود.

وزیر سابق امور خارجه با اشاره به الگو گیری انقلاب اسلامی از اسلام آغازین پیامبر (ص)، گفت: جمهوری اسلامی علی رغم تمام توطئه ها و مشکلات و مصائبی که از سوی کشورهای غربی برای آن بوجود آمده است، با تاثیر پذیری از اسلام، روز به روز این مسائل و توطئه ها را خنثی و به سوی قله های بلند افتخار حرکت می کند.

وی گفت: اگر نبود حمایت های بی چون و چرای آمریکا و غرب از حاکمان مستبد، پیام انقلاب اسلامی خیلی زودتر از این، به کشورهای آزادی خواه جهان منتقل می شد.

متکی افزود: ایران هم اکنون به الگوی کشورهایی تبدیل شده که قصد دارند با انقلاب، شر حاکمان مستبد وستمگر را از سر کشورشان کم کنند.

وی تصریح کرد: درست است در حال حاظر مشکلاتی چون گرانی و تورم در جامعه ایجاد شده است، ولی باید گفت این مشکلات برای هر کشوری امکان دارد به وجود بیاید و نباید نا امید شد و این فکر را القا کرد که فقط در ایران چنین اتفاقاتی افتاده است.

دکتر منوچهر متکی خاطر نشان کرد: اتفاقا دولت و مجلس چند ماه پیش این موضوع را پیش بینی کردن و جلساتی هم در این رابطه گرفتند، ولی متاسفانه سوء مدیریت باعث شد که نتوانند تصمیم سریع و به موقع را بگیرند.

وزیر سابق امور خارجه اظهار داشت: دیگر موضوع تورم و گرانی آن قدر مهم شده است که دیگر حق اشتباه در این امر را نداریم و باید با تصمیم گیری صحیح با این مشکل مقابله کنیم .

وی نقش ایران در معادلات سوریه را مهم خواند و افزود: هدف آمریکا وغرب از دخالت در سوریه ایجاد دموکراسی نیست، بلکه می خواهند در سوریه دولتی بر سر کار بیاید که مخالف ایران باشد.

متکی با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کار گفت: متاسفانه با اتفاقاتی که در مجلس افتاده است ما جشن شادی به بیگانگان تقدیم کردیم ویقینا دیشب، شب شادی بیگانگان بود.

وزیر سابق امور خارجه، در پایان افزود: نظر رهبر شرط اساسی و تضمین کننده راه درست است و همه باید با پیروی از ولایت برای پیشبرد اهداف نظام و تحقق آنها تلاش کنیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : متکی, شب شادی بیگانگان, استیضاح وزیر کار, ,