به بهانه مجادلات دون شان مردم ايران با وجود نهي صريح رهبر معظم انقلاب
بي‎اعتنايي مردم و رسانه‎هاي انقلابي به التهاب‎آفريني‎ها در مقابل غفلت مسئولين از التزامات حضور در پيچ تاريخي/ با سخنان روساي‎ دولت و مجلس، مشكلات‎‌اقتصادي مردم‎ رفع‎ شد!؟

 

علي نادري: جلسه استيضاح وزير كار امروز در حالي برگزار شد كه شايد برخي سياستمداران دولتي و مجلس نشين،‌ تلاش كردند تا حاشيه اين نشست يعني دامن زدن به جدال‎ كودكانه چند سياستمدار، بر متن آن يعني استيضاح وزير غلبه پيدا كند تا به اين ترتيب خوراكي درخور براي رسانه‎ها و دستگاه‎هاي تبليغاتي در جهت القاء بحران و التهاب در كشور فراهم شود.

به گزارش رجانيوز، هر چند ماجراي برگزاري جلسه استيضاح وزير كار به بهانه انتصاب سعيد مرتضوي در صدر سازمان تامين اجتماعي، از ماجراي اصرار و لجاجت عجيب، بچه‎گانه و بهانه‎جويانه نمايندگان مجلس و برخي دولتمردان كليد خورد،‌ اما اين تلاش براي پنجه كشيدن به روي يكديگر در منظر عمومي، به اين جلسه خلاصه نمي‎شد و پيش از اين و در قالب تلاش براي برگزاري جلسه سوال از رئيس جمهور و يا حضور رئيس جمهور در مجلس براي ايراد مباحث اقتصادي نيز پيگيري شده بود كه البته با تحذير و تدبير رهبر معظم انقلاب از تبديل شدن آن به بهانه‎اي براي القاء التهاب در جامعه جلوگيري شد.

با اين حال كشاندن وزير كار به مجلس براي استيضاح، آنهم به بهانه نه چندان پر اهميت انتصاب مرتضوي، زمينه را فراهم كرد تا آنانكه بدنبال القاء فضاي ملتهب در جامعه بودند، با استفاده از سخنان عجيب و كودكانه رد و بدل شده در مجلس، فضا را مهياي اين جريان‎سازي تبليغاتي ببينند، موضوعي كه بلافاصله به تيتر يك و سوژه اصلي رسانه‎هاي اينترنتي و ماهواره‎اي ضد انقلاب تبديل شد.

شايد كف زدن‎هاي پر سر و صدا و بلند اين ساعات و روزهاي ضد انقلاب و رسانه‎هاي وابسته به دولت‎هاي استعماري، بيش از هر چيز ديگري حكمت تاكيد رهبر معظم انقلاب را براي نكشاندن اختلافات معمول به ميان مردم روشن كرد، چنانكه تلاش براي بحران نمايي در جامعه با استناد به جدل غير احسن مسئولين كشور، ثمره‎اي جز اعمال فشار به نظام از سوي بحران‎سازان و ماهگيري آنانكه خود را مرد بحران مي‎پندارند از اين آب گل ‎آلود نيز نخواهد داشت.

اين در حالي است كه به نظر مي‎رسد هر چند سياستمداران دولت مرد و اهل مجلس، امروز نتوانستند و يا نخواستند كه شرايط ويژه كنوني و لزوم اجتناب از التهاب‎آفريني در جامعه را درك كنند، اما مردم و رسانه‎هاي متعهد به انقلاب اسلامي به آن حد از بلوغ سياسي و تبليغي رسيده‎اند كه به وظيفه خود در دامن نزدن به التهابات و شاخ و برگ ندادن به جدال‎هاي بچه‎گانه اين روزهاي عرصه سياست واقف باشند و با بي‎توجهي به التهاب‎آفريني‎ها، ‌اين چالش‎ها را نيز در موج عظيم حركت خود هضم كنند.

به هر حال شرايط خاص بينالمللي ايران و قرار گرفتن در پيچ تاريخي انقلاب اسلامي، نزديكي به انتخابات رياست جمهوري و شرايط ويژه اقتصادي ناشي از فشار دشمنان قسم خورده به خوبي لزوم اجتناب از دامن زدن به التهاب آفريني‎ها با اهداف خاص سياسي را روشن كرده است، موضوعي كه بعيد نيست با توجه به شرايط خاص اين ايام، در ماه‎هايي آينده موارد مشابه آنرا نيز شاهد باشيم. هر چند كه در اين ميان رفتار عجيب برخي مسئولين نظام در لحاظ نكردن اين ملاحظات جاي تامل و سوال را باقي گذاشته است.

شايد اگر جلسه امروز مجلس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بجاي اختصاص يافتن به موضوعي اينچنين بي‎اهميت و حتي بر خلاف منافع و مصالح عمومي مردم كشور، آنچنان كه رهبر معظم انقلاب تاكيد كرده بودند، به يافتن راهكارهايي عملياتي و قابل اجرا براي حل مشكلات روز معيشتي و اقتصادي مردم اختصاص يافته بود، هم نمايندگان مجلس و هم دولتمردان، پاسخ محكمه پسند و خداپسندانه‎تري در محضر دادگاه عدل الهي داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مجادلات, مردم ايران, نهي صريح رهبر, سخنان روساي‎ دولت و مجلس, مشكلات ‎‌اقتصادي مردم‎, علي نادري, ,