اظهارات بامزه برادر همسر هاشمي رفسنجاني
همه پرونده مهدي هاشمي اين است كه يك تخلف مالي شده و حرفي زده كه با امنيت ملي كشور سازگار نبوده!/ قدرت طلب نيستيم و با ضد انقلاب مرزبندي داريم!

حسين مرعشي برادر همسر هاشمي رفسنجاني در گفتگو با يك هفته نامه نزديك به اين خانواده، اظهارات جالبي را بيان كرد.

به گزارش رجانيوز، رييس دفتر هاشمي رفسنجاني در دولت ششم در اين گفتگو بدون اشاره به اقدامات ساختارشكنانه اصلاح طلبان در سال 88 و حوادث پس از آن، برانداز بودن اين جريان را رد كرده و در اظهاراتي بامزه گفته است:

"كسي كه گروه تشكيل مي هد و وارد انتخابات مي شود كه نمي شود به آن برانداز گفت. اين يعني ساز و كار دموكراتيك موجود و كار انتخابات را پذيرفته است."

اين سخنان در حالي از سوي مرعشي بيان مي شود كه وي توضيح نداده آيا موسوي و كروبي و ديگر همفكران وي بعد از انتخابات 88 مدعي تقلب در انتخابات شدند نيز "ساز و كار دموكراتيك انتخابات" را پذيرفته بودند و به همين علت بود كه با لشگر كشي خياباني، عملا همه قوانين موجود را زير پا گذاشتند؟

برادر همسر هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از اين گفتگو نيز ضمن تاكيد بر دفاع از جمهوري اسلامي توسط خود و همفكرانش مي گويد:

"ما چندتا تهمت را نبايد بپذيريم و از آن مبرا باشيم، يكي تهمت قدرت طلبي. يكي تهمت هم صدايي و هم نوايي با دشمنان ايران و بيگانگان و ضد انقلاب. ما اگر دعوا و اختلافي داريم دعواي ما بر سر اداره بهينه كشور و اين دعوا داخلي است."

اين سخنان نيز در حالي از سوي مرعشي بيان مي شود كه كمتر كسي است كه وقايع سالهاي اخير را به ياد داشته باشد و ميزان صحت ادعاي مرعشي مبني بر اينكه اصلاح طلبان با بيگانگان و ضد انقلاب همسو نيستند را نداند؛ چرا كه علاوه بر حمايت هاي صريح و آشكار دشمن ترين دشمنان انقلاب اسلامي در سالهاي گذشته از اصلاح طلبان عليه جمهوري اسلامي، بازداشت اخير جمع زيادي از عوامل رسانه اي اصلاح طلبان كه با شبكه بي بي سي فارسي ارتباط داشتند يكي از ساده ترين مصاديقي است كه نشان مي دهد حسين مرعشي سعي كرده تا با فراموشي همه وقايع سالهاي گذشته، در فضايي شاعرانه از آنچه كه فقط "دوست دارد" سخن بگويد؛ گو آنكه در فتنه سال 88 مردمي كه در 9 دي به خيابان آمدند فتنه گر و با بيگنگان همسو بودند و اين اصلاح طلبان بودند كه با جان فشاني در راه آرمانهاي انقلاب اسلامي و رهبر انقلاب، با بيگانگان و ضد انقلاب به مبارزه پرداختند!

اما سخنان عجيب مرعشي به اينجا نيز ختم نمي شود و او تاكيد مي كند كه اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري سال 92 عجله اي ندارند. اظهاراتي كه مثال نقض هاي متعددي اين روزها دارد و اخبار مربوط به كانديداتوري محمد رضا عارف، محمد شريعتمداري، محمد علي نجفي و ... كه روزانه توسط بسياري از رسانه هاي اصلاح طلبان نيز منتشر مي شود حاكي از آن است كه وجود يك نامزد اصلاح طلب در انتخابات آينده قطعي است و آنچه كه در حال حاضر نمي توان درباره آن پيش بيني دقيقي داشت، تكثر و تعداد دقيق نامزدهاي انتخاباتي اين جريان براي انتخابات مي باشد.

هم چنين وي در پايان سخنان خود نيز با اعتماد به نفسي مثال زدني، درباره پرونده مهدي هاشمي مي گويد:

"خوب شد ايشان بازگشت. نبودن آقاي مهدي هاشمي در ايران باعث شده بود دامنه تهمت ها و حرفهاي بي حساب گسترده شود. الان مشخص است كه يك پرونده است. همه آنچه اين پرونده است اثبات شود معنايش اين است كه مثلا يك تخلف مالي معيني در يك حوزه انتخاباتي و نه شخصي اتفاق افتاده و مثلا يك حرفي هم زده كه با امنيت ملي كشور سازگار نبوده است!"

اين سخنان در حالي بيان مي شود كه بنا بر اطلاعيه دادستاني تهران،‌ مهدي هاشمي 12 مورد اتهام متعدد دارد كه بنا بر آن،‌ كيفرخواستي 125 صفحه اي براي وي نوشته شده است.

گفتني است حسين مرعشي در سال 86 در گفتگويي با ماهنامه حزب موتلفه طي سخناني جنجالي، با بيان اينكه ما قائل به اين كه اسلام نظام اقتصادي دارد نيستيم، اعلام داشته بود: "گرايش حزب كارگزاران سازندگي براي مديريت كشور گرايشي ليبراليستي است ما معتقديم كه گرايش هاي ليبرالي موسوم با توجه به تجارب بشري در جهت شكوفايي اقتصادي و پيشرفت ايران نسبت به مشي تمركزگرايانه دولت محور مشي مناسبتري است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اظهارات بامزه, برادر همسر هاشمي رفسنجاني, رييس دفتر هاشمي رفسنجاني, مرعشي, ,