وقتی آشوب‌طلبان، طلبکار می‌شوند!
فرار به جلو مجرم امنيتي با گستاخي به علامه مصباح/ انتقاد به دولت احمدي نژاد به دليل تشابه در برخي عملكردها با امثال مرعشي است
 

عدم برخورد جدی با مجرمانی که در جریان فتنه ۸۸ به مقدسات مردم ایران توهین کردند و در سخنرانی‌های متعدد خود، علما و بزرگان کشور را نیز بی‌نصیب نگذاشتند، سبب شده تا چهره‌های رسانه‌ای این جریان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باز هم هتاکی‌های خود را از سر بگیرند و به دنبال ایجاد فضایی همانند سال ۸۸ باشند. 

به گزارش رجانیوز، حسین مرعشی، عضو حزب کارگزاران و پسر عموی همسر اکبر هاشمی رفسنجانی که چند ماهی را نیز به جرم اقدام علیه امنیت ملی در زندان به سر برده، طي روزهاي گذشته در یک مصاحبه توهین‌آمیز با روزنامه «اعتماد»، ضمن اعلام ضمنی واهمه از روشنگری‌های اخیر آیت‌الله مصباح یزدی درباره نقشه و برنامه‌های فتنه‌گران برای انتخابات ریاست جمهوری، در اظهاراتي توهين آميز گفت: «آقای مصباح‌یزدی به جای معذرت‌خواهی از ملت ایران بابت اشتباهی که در حمایت از آقای احمدی‌نژاد در این سال‌ها داشته‌اند، همچنان بر طبل مخالفت با اصلاح‌طلبان می‌کوبند.» 

اين اظهارات در حالي صورت مي گيرد كه مرعشي هيچ اشاره اي به جناياتي كه وي و جريان متبوعش در خلال حوادث سال 88 مسبب آن بوده اند اشاره اي نكرده و اعلام نكرده است كه چه زماني قرار است جريان سياسي شكل دهنده اقدامتي همچون نامه بي سلام و والسلام به رهبر انقلاب و مسببين برپايي بزرگترين فتنه بعد از انقلاب، كشور را تا ماه ها دچار آشوب كرد و موجي از شادي و اميدواري را به خيمه گاه دشمنان انقلاب تقديم كرد از مردم، رهبر  انقلاب و خانواده شهدا بابت خساراتي كه به آبروي نظام وارد كردند عذرخواهي كنند.

در اين ميان قطعا نقش افرادي همچون حسين مرعشي و ديگر افرادي خانواده وي (خاندان هاشمي) قطعا غيرقابل انكار به نظر مي رسد و بسيار بعيد است كه با اقداماتي همچون فرار به جلو و هتاكي به علما، اين مساله از افكار عمومي پاك كند.

مرعشي از سوي ديگر تلاش كرده است اين نكته را ناديده بگيرد كه اگر امروز بزرگاني همچون علامه مصباح يزدي به رويكردهاي رئيس جمهور و تيم اطراف وي انتقاداتي را وارد مي دانند به دليل نزديك شدن اين رويكردها و عملكردها به رويكردهاي كارگزاراني همچون حسين مرعشي و منش مديريتي اشخاصي همچون هاشمي رفسنجاني است، چه اينكه برآمدن احمدي نژاد با هدف بازگرداندن قطار اداراه جامعه به ريل انقلاب اسلامي آنهم پس از انحراف آن در زمان حاكميت امثال مرعشي بوجود آمد.

از سوي ديگر به نظر مي رسد افشاي اقدامات ضد امنيتي ديگر اعضاي هاشمي طي ماه هاي اخير از جمله فايل هاي گفتگوي صوتي مهدي هاشمي با عناصر ضدانقلاب، نه تنها موجب شده كه مرعشي و همفكرانش به فكر عدرخواهي از خيانت هاي متعدد خود به انقلاب و نظام گردند كه با پيش گرفتن رويه هميشگي خود در اهانت به بزرگان  علما، تصور مي كنند مي توانند به انزواي سياسي- اجتماعي خود پايان دهند.

لازم به ذكر است چندي قبل مرعشي در گفتگويي با يكي از نشريات نزديك به خاندان هاشمي در اظهاراتي جالب كه حاكي از اعتماد به نفس مثال زدني خاندان هاشمي رفسنجاني است، گفته بود:

"خوب شد ايشان بازگشت. نبودن آقاي مهدي هاشمي در ايران باعث شده بود دامنه تهمت ها و حرفهاي بي حساب گسترده شود. الان مشخص است كه يك پرونده است. همه آنچه اين پرونده است اثبات شود معنايش اين است كه مثلا يك تخلف مالي معيني در يك حوزه انتخاباتي و نه شخصي اتفاق افتاده و مثلا يك حرفي هم زده كه با امنيت ملي كشور سازگار نبوده است!"

اين سخنان در حالي بيان شد كه بنا بر اطلاعيه دادستاني تهران،‌ مهدي هاشمي 12 مورد اتهام متعدد دارد كه بنا بر آن،‌ كيفرخواستي 125 صفحه اي براي وي نوشته شده است.

 گفتنی است نگاهي گذرا به تاریخ معاصر کشور نشان می دهد، همواره روحانیت اصیل و انقلابی که در بزنگاه های تاریخی با انذار نسبت به انحراف هاي مختلف، نقشی روشن گرانه در برابر تحریف مسیر ملت داشته است، مورد آماج حملات و تخریب های کینه توزانه دشمنان خارجی و منافقین داخلی بوده است.

در این میان باید از ترور شخصیت افرادی همچون شیخ فضل الله نوری در صدر مشروطه، آیت الله کاشانی در برهه ملی شدن نفت و چهره هایی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید مفتح و ... نام برد.

در اين زمينه، یکی از چهره هایی که بنا بر شهادت تاریخ، همواره مورد کینه و تخریب دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی بوده، حضرت آیت الله مصباح یزدی است كه همواره مورد تهاجم جريان هاي التقاطي و دشمنان انقلاب بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آشوب‌طلبان, فرار به جلو, مجرم امنيتي, مرعشي, ,