در ديدار نوروزي دو كانديداي اصلي جبهه پايداري چه گذشت؟

شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز، حاكي از آن است كه دو كانديداي اصلي مورد حمايت جبهه پايداري، در نخستين روزهاي سال 92، ديدار خصوصي دو ساعته‎اي برگزار كرده‎اند.

به گزارش رجانيوز، در اين ديدار غير رسمي كه بمناسبت فرارسيدن سال نو و در فضايي صميمانه برگزار شده است، اين دو نامزد كه اصلي‎ترين گزينه‎هاي جبهه پايداري براي حمايت در انتخابات رياست جمهوري هستند، به بيان استدلالاتي براي لزوم حضور طرف مقابل در عرصه رقابت‎ها پرداخته و با بيان دلايلي طرف مقابل را شايسته‎تر از خود براي حضور در اين رقابت‎ها قلمداد كرده‎اند.
در اين ديدار، هر دو طرف رويكردها و برنامه‎هاي چهره‎هاي مطرح اين روزها بررسي و انتقاداتي از منظر گفتمان انقلاب اسلامي نسبت به برخي از اين رويكردها مطرح شده است كه در اين زمينه اشتراكن نظر قابل توجهي وجود داشته است.
گفتني است در اين ديدار، اگرچه اشتراك نظر بسيار بالاي دو طرف در رويكردها و برخورد با مسائل جاري سياسي، سياست خارجي، فرهنگي و اقتصادي كشور بوده است، به نحوي كه دو طرف اين هماهنگي را با وجود تعداد اندك ديدارها و جلسات مشترك بسيار جالب توجه و حائز اهميت شمرده‎اند، اما به نظر مي‎رسد مهمترين محور اين گفتگو تلاش هر يك از طرفين براي متقاعد كردن طرف مقابل جهت پذيرش كانديداتوري و حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو بوده است، به نحوي كه هر يك از دو طرف استدلالات مختلفي را براي صلاحيت طرف مقابل جهت كانديداتوري و تصدي پست رياست جمهوري مطرح كرده است. رويكردي كه اين روزها و در ائتلاف‎هاي رنگارنگ و پرتعداد موجود، رويه‎اي كاملا متفاوت با آن را شاهد هستيم.
در پايان اين ديدار تصميم خاصي مبني بر كانديداتوري هيچ يك از طرفين اتخاذ نشده است اما نكته حائز اهميت آن است كه با توجه به مباحث مطرح شده در اين ديدار و لزوم كانديداتوري شخصي با مختصات گفتماني مذكور، در روزهاي آينده و با اجماع طرفين، اعلام كانديداتوري يكي از اين دو چهره قطعي خواهد بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ديدار نوروزي, كانديداي اصلي جبهه پايداري, ,