سیاه‌نمایی‌های خوش‌چهره علیه هدفمندی یارانه‌ها پس از برآورده نشدن توهمات تورمی!

 

محمد خوش‌چهره در گفت و گو با روزنامه تهران امروز باز هم عقاید خود نسبت به دولت را در قالب انتقاد از طرح هدفمندی یارانه‌ها بیان کرده است.

در سال 1387 که دولت طرح هدفمندی یارانه‌ها را کلید زد و می‌خواست اجرای آن را در لایحه بودجه سال 1388 بگنجاند، منتقدان دولت به شدت با این اقدام مخالفت می‌کردند.

این عده به شدت بر این گمانه دامن می‌زدند که در صورت اجرای طرح دولت، نرخ تورم حتی از 100 درصدخم بیشتر می‌شود.

یکی از آن افراد، محمد خوش‌چهره بود که بارها مردم را نسبت به تبعات طرح دولت می‌ترساندند.

خوش‌چهره بارها ادعا کرده اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به طور حتم بار تورمی‌ سنگین همراه خواهد داشت که در صورت عدم کنترل موجب فشار به اقشار کم درآمد خواهد شد.

او حتی در گفت و گو با سایت "آفتاب" درباره تعویق اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشته بود که "این اتفاق تائید دوباره اظهارنظرهای 3ساله اخیر بنده و بعضی از دلسوزان نظام است که معتقد بودیم این طرح از جامعیت و انسجام درونی لازم برای اجرایی شدن برخوردار نیست و از آنجا که فاقد اشراف اطلاعاتی آماری لازم است."

خوش چهر بدون توجه به اجرای موفق هدفمندی یارانه‌ها که در طول 2 ماه بون کمترین تبعات در حال اجراست در گفت و گو با تهران امروز بازهم بر مواضع اشتباه خود تاکید کرده است.

وی که تا پیش از اجرای این طرح، افزایش تورم را دلیل خود برای رد آن اظهار می‌کرد حال که از آن تورم 100 درصدی خبری نشده این بار "تبعات منفی حاصل از افزایش قیمت انرژی و نیز چگونگی استمرار پرداخت یارانه نقدی به‌خانوارها" را دست مایه انتقاد خود از دولت قرار داده است.

وی دولت را محکوم کرده که "به‌دلیل عدم اشراف کامل به‌اطلاعات، نگرش دقیقی در مورد چگونگی اجرای مراحل بعدی این طرح ندارند."

اظهارات خوش چهره و تکرار انتقاد به دولت در مورد قانون هدفمندی یارانه‌ها در حالی است که حتی اکثر رسانه‌های بیگانه هم از اجرای موفق این طرح در مدت 2 ماه اظهار شگفتی کرده‌اند و اجرای آن را بسیار خوب و دقیق ارزیابی کرده‌اند.

خوش‌چهره که از تعویق این طرح بشدت انتقاد کرده بود این بار با چرخشی 180 درجه‌ای خواستار" به تعویق افتادن آغاز هدفمند شدن یارانه‌ها شده است."

با نگاهی به انتقادات برخی از مخالفان دولت قبل و بعد از آغاز هدفمند شدن یارانه‌ها، از اظهارات ضد و نقیض و غیر علمی آنان چیزی جز مخالفت با دولت به هر نحوی که شده استنباط نمی‌شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سیاه‌نمایی‌های خوش‌چهره علیه هدفمندی یارانه‌ها پس از برآورده نشدن توهمات تورمی!,