آقاي لنكراني را اصلح مي دانم / لنكراني داراي قدرت مديريتي يك رئيس جمهور است
تاريخ  :  1392/02/04
پايداري: دكتر داودي گفت: بنده به خاطر شناختي كه از آقاي لنكراني دارم ايشان را از هر نظر به عنوان فردي پاك، سالم و مخلص مي شناسم و بنده ايشان را نسبت به تمام گزينه هاي احتمالي اصلح مي دانم و به ايشان راي خواهم داد.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، با اعلام دكتر باقري لنكراني نامزد اصلح كه از سوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي معرفي شده است، استقبال چهرهاي گفتماني و متخصص كه سابقه حضور در دولت هم دارند اپر رنگ شده است.


دكتر پرويز داودي چهره خوش نامي است كه در دوره چهار ساله دولت نهم معاون اول رئيس جمهور بود و از دانشمندان اقتصادي امروز كشور ما است و از نام آوران جمهوري اسلامي در اين عرصه مي باشد. داودي يكي از نويسندگان اصلي برنامه جبهه پايداري براي دولت آينده در موضوع اقتصادي است.

دكتر داودي در خصوص نزديكي خود با گفتمان جبهه پايداري اظهار داشت: بنده از ابتدا موافق حركت جبهه پايداري بودم و اين جبهه پايداري را به عنوان يك گفتمان اصيل اسلامي و مردمي قبول دارم و ان شاء الله خداوند توفيق دهد كه اين گفتمان روز به روز بيشتر شناخته شود.

معاون اول رئيس جمهور در دولت نهم پيرامون اصلح بودن لنكراني اين گونه بيان داشت: بنده به خاطر شناختي كه از آقاي لنكراني دارم ايشان را از هر نظر به عنوان فردي پاك، سالم و مخلص مي شناسم و بنده ايشان را نسبت به تمام گزينه هاي احتمالي اصلح مي دانم و به ايشان راي خواهم داد.

وي گفت: لنكراني اسلام را از ته قلب باور دارد و باور دارد كه اسلام مي تواند مملكت را اداره كند و خيلي مهم است كه يك نفر اين باورها را داشته باشد و لنكراني كسي است كه پاي اين باورها ايستاده است.لنكراني شخصيتي است كه اهل ضد و بند نيست و تحمل مفاسد اقتصادي را ندارد و وجود اين ويژگي ها بسيار ارزشمند است.

داودي پيرامون قدرت مديريت لنكراني اظهار داشت: لنكراني داراي قدرت مديريتي يك رئيس جمهور است. اداره دولت را مجموعه هايي به هم پيوسته انجام مي دهند كه شامل وزيران، معاونين رئيس جمهور و... مي شود و قرار نيست كه دولت را فقط رئيس جمهور اداره كند.

وي در مورد هر گونه كمك به لنكراني اين گون بيان داشت: بنده در نوشتن برنامه اقتصادي جبهه پايداري كمك كردم و اگر آقاي لنكراني كمكي خواستند بنده در خدمت ايشان هستم.اگر جايي لازم بود كه براي آقاي لنكراني صحبت كنم و در نوشتن برنامه كمكشان كنم حاضرم چنين كاري را انجام دهم.

داودي اظهار داشت: اميدوار هستم كه ايشان براي كرسي رياست جمهوري رأي كافي را بياورند و هر گونه كمكي كه ايشان بخواهند خدمتشان هستم.

منبع: صابرنيوز

 


نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت13:11---8 ارديبهشت 1392
سلام وبلگ زیبایی داری.
یه پینهاد عالی دارم حتما امتحان کن امتحانش مجانیه.
تو سایت زیر برو و عضو شو اونوقت به ازای هر بازدید از وبلاگت بهت پول میدن.
حتما برو
از دستش ندیا...
فقط اسم معرف روپاک نکن تا سودت دو برابر بشه...
http://parspa.net?q=regnuser&moref=mohadese


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: