راز جایگزین شدن بازیگر و خواننده با نیروهای اصیل انقلابی در رویکرد جدید رئيس جمهور روشن شد/ مشایی: مهم نیست که سوم تیری‌ها دیگر با احمدی‌نژاد نیستند

 

مصاحبه مفصل اسفندیار رحیم مشایی با یکی از خبرگزاری‌های کشور کاملا مشخص کرد مبحث «تغییر اولویت‌های رئیس‌جمهور» یک موضوع کاملا روشن و شفاف است و خط فکری اطرافیان آقای احمدی‌نژاد، به طور جدی او را به فردی دیگر تبدیل کرده که دیگر به سختی می توان نسبتی بین او و «محمود احمدی‌نژاد 84» نبرقرار کرد. 

به گزارش رجانیوز، دست راست رئیس‌جمهور که این روز‌ها به نقش اول نمایش خسته کننده «پرچم گردانی» در استان‌های مختلف کشور تبدیل شده، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه «خیلی از افرادی که در سال ۸۴ از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردند و طرفدار گفتمان سوم تیر بودند. اکنون به خاطر نزدیکی احمدی‌نژاد با شما از او حمایت نمی‌کنند و می‌گویند احمدی‌نژاد تحت تاثیر مشایی است و ما دیگر از او حمایت نمی‌کنیم»، عدم حمایت پیروان اصیل اندیشه و گفتمان سوم تیر از احمدی‌نژاد ورژن ۹۲ را «بی‌اهمیت» خوانده و گفته است: «این‌که خوب است، چه اشکالی دارد؟ اشکالی ندارد که مثلا یک گروه به هر دلیلی که دلیل آن نیز مهم نیست یک زمانی از فردی حمایت می‌کرده، به آن اعتقاد داشته و بعد به هر دلیلی بگوید که ما می‌خواهیم یک حرف دیگری بزنیم، به نحو دیگری عمل کنیم، اشکالش در چیست. ما استقبال می‌کنیم، احمدی‌نژاد نیز استقبال می‌کند. نخبگان سیاسی و کسانی که اهل حزب، ‌گروه و دسته هستند در نقاط مختلف دنیا بر اساس مواضع سیاسیشان عمل می‌کنند، این‌ها مهم نیستند.»
 
البته جای تعجب ندارد زمانی که تیم دولت به دنبال جلب رای از سوی فلان بازیگر و فلان خواننده هستند، باید هم رای حامیان اصلی گفتمان سوم تیر و کسانی که از ابتدا برای زنده کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی، پای کار احمدی‌نژاد بودند و فداکارانه برای پیشبرد فعالیت‌های دولت نهم عرق ریختند، از نظر اطرافیان احمدی‌نژاد اصلا مهم نباشد. 
 
جشن بازیگران و خوانندگان با حضور اسفندیار رحیم مشایی
 
 
جالب است که حامیان گفتمان انقلاب اسلامی بار‌ها و بار‌ها از زبان شخص رئیس‌جمهور شنیده‌اند که برگزاری اینچنین مراسم‌هایی با اهداف انتخاباتی و به منظور جمع کردن آرای یک قشر خاص، با شام دادن و جمع کردن آنان در یک سالن و جایزه دادن و دست و سوت و کف زدن، نه تنها مذموم‌ترین روش برای یک تبلیغ انتخاباتی است، بلکه اساسا تاثیری هم ندارد و یگانه خروجی آن، حیف و میل کردن بیت‌المال برای جماعتی است که به هیچ عنوان دغدغه پیاده شدن دغدغه‌های ملت ایران را در حوزه فعالیت خود ندارند. 
 
اکنون مشخص می‌شود جمع کردن تعدادی بازیگر و خواننده در یک سالن – آن هم با وضعیت‌های ظاهری زننده و اظهارات توهین آمیز درباره عمیق‌ترین اعتقادات و باورهای ملت ایران – و هزینه از بیت‌المال برای اینکه چند ثانیه‌ای به افتخار سخنرانی اسفندیار مشایی کف و سوت بزنند، در کجای گفتمان دولتمردان فعلی قرار دارد و رئیس‌جمهور تا چه اندازه از گفتمان عدالت محور سوم تیر جدا افتاده است. 
 
جشن استقبال از نوروز و اهدای نشان افتخار دولتی به مشایی
 
 
بغض کردن و اشک ریختن برای اهدای نشان درجه یک فرهنگ به فردی که هر کاری کرده باشد، انصافا جز اهدای وام‌های چند ده میلیونی به بازیگران برای برگزاری نمایشگاه‌ها و گالری‌های سح پ  فعالیتی در عرصه فرهنگ و هنر این مملکت و این سرزمین و مردمان این کشور نداشته است، با کدام دلیل و حجت شرعی و عقلی صورت می‌گیرد؟ برگزاری مراسم‌ میلیاردی برای تقدیر از فردی که در خوشبینانه‌ترین حالت یک مدیر اجرایی در کشور است مانند هزاران مدیر دیگر، آن هم در این اوضاع اقتصادی که مردم از خودشان نجابت به خرج می‌دهند و برای ایستادگی بر پای آرمان‌هایشان، هزینه تحریم و فشارهای اقتصادی را به جان می‌خرند، کجای گفتمان عدالت قرار می‌گیرد؟ کجاست آن احمدی‌نژادی که روی زیلوی یک کلبه روستایی می‌نشست و برای وضعیت نامناسب زندگی مردم اشک می‌ریخت؟ پاسخ همه این سوالات را باید در «این افراد مهم نیستند»، یافت که مشایی صراحتا اعلام کرده است. 
 
احمدی‌نژاد و اطرافیانش چنان بلایی بر سر «محمود احمدی‌نژاد» آورده‌اند که دیگر انتقادات و اعتراضات سوم تیری‌های اصیل را مهم نمی‌دانند و در مقابل، دست گدایی رای به سمت خانم بازیگر بدحجاب و آقای خواننده پاپ دراز کرده‌اند. این روز‌ها خیلی چیزهای مرتبط با احمدی‌نژاد تغییر کرده است. از اولویت‌هایش گرفته تا جنس محافلی که در آن‌ها شرکت می‌کند و حتی نگاهی که مردم به او می‌کنند.
 
ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد که توسط سوم تیری‌ها شکل گرفت
 
 
مطالب مرتبط:
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : راز جایگزین شدن, بازیگر و خواننده, نیروهای اصیل انقلابی, ,