بسته ویژه رجانيوز از اخبار ضد انقلاب
آقاي‏ خاتمي!خوب‏ است بگوييم بیا اینور آب و از حمله به‏ ایران حمایت کن!؟/ به‏ عنوان یک ضدانقلاب مي‏گویم صندوق‏ها در انتخابات خالی نمي‌ماند!

با نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری در كنار فعاليت‌هاي سياسي داخل كشور، جستجو در  اخبار، مواضع و جهت گیری های عناصر و رسانه های ضد انقلاب مطالب جالب توجه و بعضا مهمي را از طراحي دشمن براي انتخابات پيش رو در اختيار قرار مي ده.

 از آنجائیکه عملکرد و مواضع عناصر و رسانه های ضد انقلاب و معاند بازتاب نیات و طراحی دشمنان جمهوری اسلامی بوده و در تشخیص روش مطلوب سياسي موثر به نظر ميرسد، به همین جهت پایگاه خبری و تحلیلی رجانیوز تلاش می کند با انتشار بسته ویژه اخبار ضد انقلاب در فواصل معین در این راه گام بردارد.

*آقاي خاتمي! خوب است بگوييم بیا اینور آب و از حمله به ایران حمایت کن!؟

سایت ایران امروز وابسته به سازمان منافقین از خاتمی خواست که به خارج از کشور بیایید و به اپوزسیون بپیوندد!

به گزارش رجانيوز، عیسی – ع که در کارنامه خود سوابق ضد امنیتی دارد با انتشار نامه ای خطاب به خاتمی نوشته است: بهتر نیست که انتخابات را رها کنیم. تو بیانیه ات را بدهی، دیدارت را کنی، دلجویی کنی؟ ما هم از این سوی آب اپوزسیون می‌شویم و فشار می‌آوریماز تحریم حمایت می‌کنیم و اگر دیدیم فضا مهیاست زمزمه‌های حمله نظامی را راه می‌اندازیم. در این صورت دیگر رأی‌ای نخواهد بود که دزدیده شود. و دیگر آن داستان‌های سال ۸۸ تکرار نخواهد شد و آب در آسیاب حکومت نخواهیم ریختبهتر نیست که هیچ کاری نکنیم؟ خودمان هم می‌شینیم و به جمع منتقدین می‌پیوندیم و به این و آن حمله می‌کنیم.

در ادامه این نامه خطاب به خاتمی آمده است: اصلا تو هم بیا این سوی آب. اوضاع بد نیست. هر کسی هر کاری در ایران کرد، یک نظری می‌دهیم. اگر دیدیم کتک خورش خوب است مزدور حکومت‌اش می‌کنیماگر عبا و عمامه داشت، بی‌شک جیره‌خوار است. نگران مردمی هستی که قرار است زیر بمب باران بمب افکن‌ها و تحریم‌های غرب باشند؟ آنها خودشان مقصر هستند. آنها یا حامیان حکومت‌اند یا اگر از ناراضیان هستند، نباید سال ۸۸ سکوت می‌کردند!

در پایان این نامه نیز از خاتمی برای حضور در انتخابات دعوت شده و آمده است: آمدنت وظیفه است، انتخاب نیست. وظیفه‌ای در قبال آیندگان. بیا تا اگر آیندگان از ما پرسیدند که چرا در کشوری که هنوز انتخابات برگزار می‌شد، تن به خشونت با مردمتان دادید، تردید نداشته باشیم که شاید حضورمان در انتخابات مانع بسیاری از رنج‌ها می‌گشت!!

 

*طرفداران اصلاحات پیش بسوی جهنم

 

سایت ندای آزادی با انتشار یادداشتی نوشت اصلاحات در حال نابودی و خاتمی رو به جهنم است!

در این یادداشت با اشاره به اینکه خاتمی از مهمترین سرمایه های اصلاحات است، آمده است: انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند برای همیشه کور سوی امیدی که به این گفتمان وجود دارد را تاریک نماید. متاسفانه سرنوشت اصلاحات به اشخاص گره خورده و هنوز این پروژه تبدیل به خواست عمومی (عمومی یعنی از نوار مرزی بگیرید تا مرکز و چهار‌جهت جغرافیایی جمعیتی کشور) نشده است.

این یادداشت می افزاید: پروژه اصلاح‌طلبی امکان این را داشت تا در دولت نهم به نوعی راه خود را ادامه دهد. مشروط بر این که نقد از درون این گفتمان آغاز می شد و با پذیرش اشتباهات و با اصلاح اصلاح طلبی و روش‌ها و گفتارها، مسیر جدیدی را پیش گیرد . اما به جای تقسیم کار مناسب در این جریان، همه‌ی سعی اصلاح‌طلبی در تقابل با دولت و حاکمیت گذشت.

در ادامه این یادداشت آمده است: به نظر نگارنده جریان اصلاح‌طلبی همچنان به رفتن و رفتن در مسیر اشتباه خویش ادامه می دهد و راهبرد مناسبی ندارد. و تنها حضور در عرصه‌ی قدرت را چاره کار می‌داند. گرچه در جوامع‌ای به مانند ایران، این تئوری چندان غلط نیست. اما تنها گزینه مورد نظر هم نیست. این روزها تمامی گروه‌ها و احزاب و شخصت‌های اصلاح‌طلب به امید حضور آقای خاتمی و تصاحب مجدد قدرت؛ بازی پر ریسکی را شروع کرده‌اند.

 

به گمان خود یا برنده‌ی بازی هستند و یا چالش تازه‌ای برای حاکمیت ایجاد خواهند کرد. ولی از خود پرسیده‌اند که: مردم سال92 همان مردم با عکس العمل سال 88 خواهند بود؟ اگر با ورود آقای خاتمی به انتخابات با مهندسی‌ای که حاکمیت در آن تبحر دارد، بتواند شخصیت سیاسی و اجتماعی آقای خاتمی را بشکند و ایشان را از عرصه خارج کند سرنوشت اصلاح طلبی چه خواهد بود؟ بعد از آقای خاتمی این گفتمان زیر سایه چه کسی پناه خواهد گرفت؟

 

در پایان این یاداشت نیز آمده است: غرض این نیست که گفتمان اصلاح‌طلبی تنها جامه‌ای است که برتن آقای خاتمی دوخته شده است . اما نمی‌توان از این مهم غافل بود که به راحتی نمی توان این لباس را برتن کسی دید که بتواند اجماع اکثریتی را در حلقه خود داشته باشد.

روایتی تاریخی داریم که روزی آقای خلیل ملکی به مرحوم مصدق گفتند: راهی که تو می‌روی به جهنم است و ما تا جهنم با تو می آییم

و این نسبت ماست با آقای خاتمی؛ گرچه امیدواریم به سرنوشت مصدق دچار نشوند.

 

*به جايي مي‎ رسيم كه بگوييم قالیباف بهتر است همچنانکه روحانی بهتر از لنکرانی!

 

مرتضی کاظمیان عنصر فراری ملی مذهبی و مقیم فرانسه با انتشار تحلیلی در فضای مجازی به گزینه های پیش رو جریان فتنه در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

این عضو حلقه موسوم به حلقه پاریس در تشریح گزینه های پیش روی جریان فتنه در مواجه با انتخابات آتی مینویسد: تعقیب "اصلاحات سبز" و تغییرخواهی مبتنی بر نیروی اجتماعی" راه‌ سیاست‌ورزی چندان گونه‌گون نیست 

یک؛ کناره گرفتن از سیاست و انفعال و یأس، و دل‌خوش کزدن به سر دادن "نق نق" و "ناسزا" یا "شعارها و وعده‌های خیالی"؛

دو؛ تمکین کردن وگرم کردن تنور انتخابات نمایشی

و سه؛ پیشه کردن براندازی به اتکای نیروی خارجی و در انتظار دخالت بیگانه از فراسوی مرزها ماندن.

وی در ادامه نیز می افزاید: البته مستقل از این‌ها، می‌توان به "اصلاحات تدریجی از درون نظام سیاسینیز دل‌خوش بود؛ قالیباف را مناسب‌تر از حداد عادل دانست؛ یا میان کامران باقری لنکرانی و حسن روحانی، دومی را برگزید. و امیدوار بود که فرد مرجّح، اصلاحات تدریجی را ذیل سامان مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه، پیش برد؛ اندک گشایشی در فضاهای اجتماعی و فرهنگی ایجاد کند.

 

*به عنوان یک فتنه گر می گویم صندوق ها در انتخابات خالی نخواهد ماند

یکی از فعالین فتنه که خود را حامی محمد خاتمی معرفی می کند از تحلیل اشتباه ضدانقلاب درباره انتخابات خرداد 92 انتقاد کرد .

علی . ت با اشاره به اینکه ضد انقلاب فکر می کند با توجه  اتفاقات سال 88 عدم مشارکت در انتخابات رقم خواهد خورد و در تحلیل های خود  ما مسئله‌ای که در این قبیل تحلیل‌ها به هیچ عنوان در نظر گرفته نمی‌شود نقش مردم یا بهتر بگویم ۷۵ میلیون انسانی است که در ایران زندگی می‌کنند.

وی درباره اشتباه تحلیلی ضد انقلاب از ساختار حاکمیتی در جمهوری اسلامی می نویسد: اما مواجهه براندازان و نیروهای اپوزسیون خارج کشور با ۷۵ میلیون ایرانی فاقد واقعیت‌های اجتماعی و سیاسی کنونی ایران است. در سطح تحلیل آنان درک صحیحی از پدیده قدرت در سیستم کنونی حاکم وجود ندارد یا همه چیز دست ولی فقیه است یا همه چیز دست سپاه، و نظام به صورت سلطانی اداره می‌شود. در حالی که به تحلیل‌های این چنین دور از واقعیت نقدهای فراوان وارد است.

وی می افزاید: همان طور که در بالا آمد مسئله‌ای که در نظر گرفته نمی‌شود جامعه ایران و برخورد این جامعه با وقایعی مانند انتخابات است به ویژه انتخابات ریاست جمهوری که در سطح ملی است و آرای بر روی یک یا دو نفر متمرکز می‌شوداپوزیسیون خارج نشین که بیش از ۳۰ سال است مدام حرف از تحریم انتخابات و عدم شرکت زده است اما ظاهرا ۳۰ سال زمان کافی و مناسبی برای آنان نبوده که صحبت خود را منطبق با واقعیت‌های اجتماعی- سیاسی درون کشور کنند.

علی . ت  در ادامه تاکید می کند: تجربه و رفتار اجتماعی ایرانیان در مواجهه با صندوق‌های رای مردم ایران نشان داده است که در انتخابات ۹۲ حتی در صورت نیامدن سید محمد خاتمی، مردم پای صندوق‌های رای می‌روند.

وی در پایان می نویسد: حال با علم به اینکه صندوق‌ها در روز انتخابات ۹۲ خالی نمی‌ماند این بهترین فرصت برای نیروهای دموکراسی خواه و اصلاح طلب است که عرصه را خالی نکنند و از فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را برای پیشبرد اهداف خود ببرند و تلاششان را بر این بگذارند که سید محمد خاتمی یا فردی که بتواند فضای لازم را برای این نیرو‌ها ایجاد کند، وارد عرصه انتخابات شود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اخبار ضد انقلاب, فضای انتخابات, طراحي دشمن براي انتخابات, رسانه های ضد انقلاب, ,