واكنش عضو مجلس خبرگان رهبري به اظهارات هاشمي:

آيت‌الله ممدوحي: ادعاي پیشگویی فتنه يك بلوف سياسي براي بازسازي خودشان است/ مردم دوست و دشمن خود را به خوبي مي‌شناسند

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ادعای پیشگویی فتنه توسط برخی آقایان فقط یک مغالطه و بلوف سیاسی است و الا مردم ایران دوست و دشمن خود را به خوبی شناخته‌اند و همه خواص را نیز با معیار مقام معظم رهبری می‌سنجند.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با رجانيوز اظهار داشت: اظهارات بعضی آقایان در خصوص پیشگویی فتنه و مسائلی که پیش آمده است قطعا یک بلوف سیاسی برای فرافکنی و بازسازی خودشان است و ظاهران اینها با خودشان هم درگیر مغالطه شده‌اند. 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبریادامه داد: اینکه می‌گویند ما پیشگو هستیم و از مسائلی خبر دادیم برای افکار هوشمند عمومی ملت ایران اصلا قابل پذیرش نیست و مطمئنا برای آنها بازخوردی نخواهد داشت.
وي با تاكيد بر اينكه اظهاراتی که اخیرا در خصوص اسرائیل مطرح می‌شود حقیقتا تاسف بر انگیز است، تصريح كرد: چون اسرائیل بزرگترین دشمن ملت ایران و جامعه اسلامی است و از هیچ حرکتی در خصوص ضربه زدن به اسلام و مسلمین قصور نکرده است.
آيت الله ممدوحي با بيان اينكه رژيم صهيونيستي مدام بنای تهدید جمهوری اسلامی به حمله نظامی را دارد، گفت: اين تهديدها واکنش مقتدارانه رهبر معظم انقلاب را به همراه داشت که فرمودند غلطی از اسرائیل سر بزند تلاويو و حيفا با خاک یکسان می شود، و همين هشدار هم همه سران خبیث آنها در خفقان فرو برد.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: حالا در این شرایط دم زدن از اینکه با اسرائیل سر جنگ نداریم آنهم در شرایطی که ما اعلان جنگ با اسرائیل نکرده‌ایم و فقط به گستاخی‌های آنها جواب دادیم اصلا قابل درک نیست و معلوم نیست با چه هدفی مطرح می‌شود.
وي تصریح کرد: در شرایط فعلی فقط باید به فکر برگزاری انتخابات در یک آرامش فوق‌العاده و با حضور حداکثری آحاد ملت مسلمان باشیم و آقایانی هم که مدعی اصلاح و بهبود در اوضاع هستند باید در این راستا گام بردارند تا صحت قول آنها برای جامعه روشن شود.
آیت الله ممدوحی در پایان خاطر نشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما نظریه‌های اصلاحی را می‌پذیریم به شرطی که از ن همدلی کسب کنیم نه اینکه فقط بوی توطئه و نا آرمی و اعتراض از آن به مشام برسد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : واكنش به اظهارات هاشمي, واكنش ممدوحي, پیشگویی فتنه, بلوف سياسي, ,