استقبال 11 هزار نخبه مازندرانی از کاندیداتوری لنکرانی؛ حمایت از شما به عنوان فرد اصلح و مورد تایید علامه مصباح را اعلام می کنیم
11 هزار نفر از دانشجویان، طلاب و اساتید استان مازندران طی نامه ای خطاب به دکتر لنکرانی، از حضور وی در انتخابات استقبال کردند

به گزارش رجانیوز، در حالی که دکتر باقری لنکرانی در نخستین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت؛ در رکوردی بی سابقه، یازده هزار نفر از نخبگان استان مازندران با استقبال از این مساله، حمایت خود را از وی اعلام کردند.

در ادامه متن کامل نامه را که یک نسخه از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است می خوانید:
 
 
باسمه تعالی
 
 
برادر گرامی جناب آقای دکتر کامران باقری لنکرانی
 
سلام علیکم؛
 
انتخابات نزدیک است و دلسوزان انقلاب نگرانند. برخی نگران از دست رفتن انقلاب، برخی نگران ارتجاع و بازگشت به گذشته و برخی هم نگران بر سرکارآمدن اصلاح طلبان‌اند. ما اما نگران ایجاد اختلال بر سر راه انقلاب در حرکت پرقدرتش به سمت آرمان‌هائیم و معتقدیم همان اندازه باید نگران از دست رفتن انقلاب بود، که احتمال بر سر قدرت بازگشتن اصلاح‌طلبان هست.
 
جریان سیاسی کشور در حال تغییر است. امروز با گذشته تفاوت‌هایی دارد. دو قطبی سیاسی گذشته از بین رفته و امتحان، این‌بار برای نجات گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است. خطری که امروز نظام را تهدید می‌کند، مانند خطری نیست که چهار یا هشت سال پیش نظام را تهدید می‌کرد. این تصور غلطی است که فکر کنیم هنوز در چهار سال پیش مانده‌ایم. رهبر فرزانه انقلاب فرمودند رئیس‌جمهور بعدی باید امتیازات رئیس‌جمهور قبلی را داشته و ضعفهای او را نداشته باشد. این تعبیر بیش از هر چیز نشان‌دهنده آن است که قدمی قصد بازگشت به قبل را نداریم. باید مراقب بود و خطر را درست احساس کرد.
 
امروز باید نگران اختلال در مسیر پیشرفت انقلاب بود. در این شرایط که عده‌ای به بهانه انحراف در دولت دهم، قصد کنار گذاشتن گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را دارند، «تقلبِ گفتمانی»‌شان بیش از هر چیز خطر اصلی است. خطری که ضرورت انتخاب اصلح را میان صالحان بیشتر می‌کند. امروز در میان طیف‌های مختلف کاندیداها هستند افرادی که با دیدگاه‌های التقاطی و سازش‌مدارانه از گفتمان اصیل انقلاب فاصله دارند و سعی در پیچیدن نسخه‌های بدلی برای حل مشکلات دارند.
 
ما اساتید، طلاب و دانشجویان استان مازندران، حضور فردی چون شما در صحنه انتخابات به نمایندگی از جبهه پایداری و تحت هدایت و حمایت حضرت علامه مصباح یزدی را باعث دلگرمی مومنین و انقلابیون دانسته و حمایت خود را از شما به عنوان کاندیدای اصلح اعلام می‌داریم. امیدواریم همگی با تکیه بر سه اصل اخلاص در برابر خدا، تبعیت در برابر ولیّ و صداقت در برابر مردم به نتیجه مطلوب برسیم.
 
 وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقينَ
 
 اسامی امضاکنندگان را اینجا می توانید ببینید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : استقبال مازندران, کاندیداتوری لنکرانی, ,