طالب زاده با اشاره به ويژگي هاي گزينه جبهه پايداري براي رياست جمهوري؛لنكراني را اصلح مي دانم/نگاه فرهنگي او درست است/ فيلم تبلغاتي لنكراني را همراه با ابوالقاسم طالبي مي سازيم

تاريخ  :  1392/02/21
 پايداري: نادر طالب زاده كارگردان و مستند ساز شناخته شده كشور با تاييد خبر ساخت فيلم تبليغاتي لنكراني با همراهي ابوالقاسم طالبي گفت: دكتر لنكراني در صورتي كه رييس جمهور شود، كشور ما را به سوي آرمانهاي انقلاب خواهد برد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، نادر طالب زاده با بيان اينكه نظر بنده پيرامون شخصيت آقاي لنكراني بسيار مثبت است، اظهار داشت: شخصيت آقاي لنكراني را به گونه اي مي بينم كه در صورتي كه رئيس جمهور آينده كشور ما شود، انقلاب و كشورمان را به سوي تمدن اسلامي و آن كشور آرماني كه ما به دنبالش هستيم حركت خواهد داد.

وي با بيان اينكه سخنان لنكراني منحصر به فرد است، اين سخنان را متفاوت از ديگر كانديداها برشمرد و تصريح كرد: يكي از ويژگي هايي كه در ايشان وجود دارد جواني است، ما در بين كانديداها افراد صالحي داريم اما پير هستند.

طالب زاده به صابرنيوز گفت: برويد ببينيد كه برخي از افرادي كه امروز در عرصه انتخابات حضور دارند، منازل شان كجاست و چه خرج هايي در انتخابات مي كنند و اين پول ها را از كجا آورده اند.

اين كارگردان و فعال فرهنگي با بيان اينكه در انتخابات آتي با وجود كانديداهاي متعدد لنكراني را اصلح مي دانم، ادامه داد: ايشان در هر موضوعي كه مطرح مي شود حرفي براي گفتن دارد.

وي اظهار داشت: من يك شخصيت فرهنگي و سينمايي هستم و نگاه ايشان را در زمينه فرهنگ، نگاه درستي مي دانم و انحرافي در نگاه ايشان در مقوله فرهنگ نمي بينم.

طالب زاده با تاكيد بر اينكه براي رياست جمهوري آينده ضريب هوشي و نخبگي خيلي مهم است، گفت: كسي كه فول پروفسور است و بيش از صد مقاله در مجلات علمي دنيا دارد، اين فرد يك شخصيت معمولي نيست، بلكه يك شخصيت برجسته و ممتاز است.

وي با اشاره به درخواست كانديداها از او براي ساخت فيلم تبليغاتي شان، گفت: بنده كانديدايي نمي ديدم كه دلم بخواهد و علاقمند باشم براي او فيلم بسازم، اما فيلم انتخاباتي لنكراني را قرار است بنده و آقاي طالبي باهم بسازيم.

اين كارشناس مسائل فرهنگي اظهار داشت: من حاضرم براي تبيين گفتمان دكتر لنكراني با حضور و سخنراني در مجامع مختلف به او كمك كنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : طالب زاده, ويژگي هاي لنكراني, ,