عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

هاشمی و مشایی قصد دعوای زرگری دارند
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ارزیابی حضور هاشمی و مشایی گفت: اما حضور هاشمی و مشایی در آخرین لحظات مهلت ثبت نام در وزارت کشور به همراه طرفدارانشان تامل برانگیز است. این حضور مثل یک توافق قبلی است. گویا جریان انحراف می خواهد اینگونه القا کند که حریف اصلی هاشمی است و جریان فتنه هم رقیب خود را جریان انحرافی می داند در حالی که هر دو یک کرباسند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، با پایان یافتن مهلت ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری و حضور چهره های سیاسی حاشیه دار در آخرین لحظات، می رود تا انتخاباتی پرشکوه را از سوی مردم رقم بزند.

عدم پایبندی اعضای ائتلاف های گوناگون علی رغم شعارهای وحدت طلبانه و نیز حضور دقیقه نود و همزمان هاشمی و مشایی از سوی جریان دولت و اصلاحات خود از اتفاقات قابل تامل انتخابات آتی لست.

در این باره گفتگویی با حجت الاسلام قاسم روانبخش پیرامون آرایش انتخاباتی و حضور مشایی و هاشمی در انتخابات آتی داشتیم.

حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و دبیر سیاسی هفته نامه پرتو، پیرامون ثبت نام نامزدهای سیاسی از گروه های مختلف در گفتگو با بی باک گفت: پیش بینی و خواسته رهبری مبنی بر حضور سلایق مختلف برای انتخابات آتی محقق شد، که این به شور انتخاباتی می افزاید.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبری مبنی بر مبنا قرار دادن قانون در تمام مراحل انتخابات، اظهار داشت: کاندیداها بعد از ثبت نام از تائید صلاحیت ها تا اعلام نتایج آرای مردم، نظر شورای نگهبان را مبنا قرار دهند. بنابراین همه کسانی که حضور پیدا کردند باید تسلیم قانون باشند و باید نظر شورای نگهبان را اگر صلاحیتشان برای چنین جایگاه مهمی احراز نشد، اعتراض غیرقانونی نداشته باشند و در راستای قانون باشند.

روانبخش در ادامه افزود: آنان که تائید شوند با هم رقابت می کنند و منتخب ملت هم در جشن پیروزی حضور پیدا خواهد و پیروزی شیرینی رقم پیدا خواهد زد.

وی در تشریح آرایش انتخاباتی در شرایط کنونی با وجود نامزدهایی که ثبت نام کردند، بیان داشت: قطب های متعددی در این عرصه حضور پیدا کردند. اما الان دو قطب سازش و مقاومت را داریم اما اگر بخواهیم فضا را بازتر کنیم شامل سه قطب فتنه، انحراف و  اصولگرایان است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ارزیابی حضور هاشمی و مشایی گفت: اما حضور هاشمی و مشایی در آخرین لحظات مهلت ثبت نام در وزارت کشور به همراه طرفدارانشان تامل برانگیز است. این حضور مثل یک توافق قبلی است. گویا جریان انحراف می خواهد اینگونه القا کند که حریف اصلی هاشمی است و جریان فتنه هم رقیب خود را جریان انحرافی می داند در حالی که هر دو یک کرباسند.

روانبخش نزاع همراهان هاشمی و مشایی هنگام حضور این دو در وزارت کشور را جنگ زرگری فتنه و انحراف نامید و خاطر نشان کرد: مردم این صحنه سازی ها را بخوبی تشخیص می دهند.

وی در تشریح قرابت اعتقادی دو جریان انحراف و اصلاح طلبی گفت: از جهت عمق اعتقادی، جریان انحرافی و اصلاحات قرابت زیادی با هم دارند که این از همراهی اینها با هم روشن می شود.

روانبخش افزود: هاشمی و مشایی می خواهند دعوای زرگری راه بیندازند. وقتی این دو با هم آمدند و مخالفانشان به هم کری خواندند، می خواهند بگویند ما با هم تعارض داریم. اما مردم این دعواهای زرگری را بخوبی تشخیص می دهند و نسبت به این دعواها روی خوشی نشان نمی دهند.

وی تاکید کرد: برای حضور همزمان هاشمی و مشایی توافق نانوشته ای وجود دارد.

عضو مرکزی جبهه پایداری پیرامون حضور جلیلی گفت: حضور جلیلی تعارضی با اهداف جبهه پایداری ندارد. ایشان هم احساس وظیفه کردند و در این زمینه از لحاظ گفتمانی تعارضی وجود ندارد.

روانبخش تاکید کرد: با این ظرفیت حضور نامزدها قطعا انتخابات به دور دوم کشیده می شود اما با توجه به انسجامی که در جبهه پایداری وجود دارد قطعا یکی از کاندیداهای دور دوم، کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری است.

وی در پایان با تاکید براینکه اگر هاشمی به دورر دوم راه پیدا کند اتفاق84 تکرار خواهد شد و شکست بسیار سنگینی توسط مردم خواهد خورد، تصریح کرد: اگر افراد دیگری بجز هاشمی به دور دوم راه پیدا کند با عقبه ای که جبهه پایداری دارد هیچگونه نگرانی نداریم.  
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : روانبخش, هاشمی و مشایی, دعوای زرگری هاشمی مشایی, ,