بيانيه جبهه پايداري در خصوص اعلام برنامه ها و اولويت هاي دولت يازدهم
تاريخ  :  1392/02/22
 پايداري: جبهه پايداري طي بيانيه اي 12 اولويت و برنامه خود را براي دولت آينده اعلام كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، جبهه پايداري طي بيانيه اي 12 اولويت و برنامه خود را براي دولت آينده اعلام كرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

و هدوا الي الطيب من القول و هدوا الي صراط الحميد

مقدمه

همه انبيا و مصلحان و انسان هاي مومن و موحد در طول تاريخ به دنبال اقامه توحيد و ارزش هاي الهي در جامعه بشري بوده اند؛ هرچند ميزان اقبال مردم به توحيد و شرك در اعصار گذشته و در جوامع مختلف در فراز و فرود بوده است ليكن در تاريخ معاصر انديشه الحادي و مادي گرا در لباس تمدن غرب در حال گسترش بوده است به گونه اي كه جهان در آستانه حذف كامل انديشه توحيدي و اسلام ناب قرار گرفته بود.

ظهور انقلاب اسلامي و تشكيل جمهوري اسلامي نقطه عطفي در تاريخ معاصر بشر است كه سرآغاز سقوط تفكر مادي و ايجاد تمدن اسلامي است. انقلاب اسلامي بيش از آنكه عكس العملي اجتماعي در مقابل ظلم و جور حاكمان وقت باشد بازگشتي به انديشه نجات بخش اسلامي بود و مردم غيور ايران و امام راحل(ره) راه برون رفت از هرگونه ظلم و جور را در بازگشت به اسلام و اجراي ارزش هاي الهي مي دانستند و بر اساس همين خط فكري انقلاب كرده و نظام مقدس جمهوري اسلامي را بنيان نهادند.

جمهوري اسلامي ايران پس از سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي علي رغم همه دشمني ها و توطئه هاي استكبار جهاني پيشرفت هاي شگرفي در بسياري از زمينه ها و عرصه هاي داخلي و خارجي كسب نموده و اكنون به عنوان الگوي كشوري مستقل و حق طلب و ظلم ستيز در چشم جهانيان مطرح است.

دولت يازدهم در شرايطي پا به عرصه مي نهد كه كشور در بعد داخلي از توانمندي هاي عظيمي از جمله وجود رهبري آگاه و قدرتمند، قشر جوان عالم و دانشمند و بصير و ملتي با كوله بار تجربه سه دهه انقلاب و نيروي فراوان مدير متخصص و متعهد و علاقه مند به خدمت و زيرساخت هاي فراوان اقتصادي برخوردار است و در بعد بين المللي استكبار جهاني تمام ظرفيت خود را براي مقابله با اين نظام مقدس به ميدان آورده و با به راه انداختن جنگ تمام عيار اقتصادي در كنار تهاجم شديد فرهنگي و تهديدات نظامي تلاش مي كند به گمان خود مسير انقلاب اسلامي را تغيير دهد.

با توجه به اين شرايط از نظر ما رئيس جمهور آينده تكليف سنگيني بر دوش دارد و بايد با تدبير كامل و پيروي از سياست هاي مقام معظم رهبري و استفاده از خرد عالمان متعهد و توان جوانان انقلابي و نيروي عظيم ملت با ايمان ايران و توانمندي هاي اعتقادي، فكري و اقتصادي موجود راه ميان بر به سوي قله هاي پيشرفت و عدالت را طي نمايد.

جبهه پايداري بنا بر رسالتي كه بر دوش دارد تلاش گسترده اي را در جهت تدوين برنامه دولت يازدهم صورت داد. اين برنامه با بهره گيري از افراد صاحب نظر حوزوي، دانشگاهي و كارشناسان خبره و برگزاري جلسات فراوان تهيه و تقديم رئيس جمهور منتخب ملت بزرگوار ايران مي شود.

در اين برنامه راهبردي 125 راهبرد و محور برنامه اي در هفت عرصه فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، علم و فناوري، اداري مديريتي، سياست داخلي و سياست خارجي با بهره گيري از اسناد بالادستي و قوانين موجود و اولويت هاي جبهه پايداري تدوين شده است كه به حول و قوه الهي پس از تشكيل دولت آينده برنامه هاي عملياتي آنها ارائه خواهد شد.

از نظر ما مهمترين اولويت ها و برنامه هاي دولت آتي عبارتند از:

1-ترويج آموزه ها و معارف قرآني، سبك زندگي اسلامي و فرهنگ ولايي

2-تحكيم خانواده و تامين خدمات فراگير اجتماعي

3-تامين نيازهاي معيشتي عموم مردم، عدالت اقتصادي، اقتصاد مقاومتي، افزايش اشتغال و كاهش نرخ تورم

4-ايجاد و تكميل شبكه هاي جامع اطلاعات اقتصادي و اجتماعي

5-اجراي طرح هاي كشاورزي با هدف خودكفايي در توليد محصولات اساسي و راهبردي

6-اجراي طرح هاي جامع عمراني و اقتصادي در روستاها و مناطق محروم

7-اجراي طرح هاي توسعه اي در مناطق دريايي جنوب با تاكيد بر جزائر

8-اجراي هوشمندانه و تدريجي برنامه تحول در آموزش و پرورش

9-شتاب در رشد علمي و ارتقا سطح فناوري ها و دستيابي به فناوري هاي اقتدار آفرين

10-تمركز زدايي و توانمندسازي نظام اداري و مديريتي كشور و خدمت رساني بيشتر و كريمانه به ملت ايران

11-انسجام ملي، همدلي بين مقامات قوا، استفاده از خرد جمعي، احترام به حقوق ملت و مقابله با ايجاد شكاف هاي سياسي و اجتماعي

12-الهام بخشي، تنش زدايي، پيوندهاي منطقه اي و حضور جهاني

در پايان لازم است از همه برادران و سروران عزيز حوزه، دانشگاه و كارشناسان كه با اخلاص و روحيه جهادي در تهيه اين برنامه نقش ايفا كردند به ويژه از برادر بزرگوار جناب آقاي دكتر داودي صميمانه تشكر نماييم اميد است خداوند متعال ملت بزرگ ايران را تحت راهبري حكيم فرزانه حضرت آيت الله امام خامنه اي در حماسه سياسي پيش رو موفق و سربلند بگرداند.

جبهه پايداري انقلاب اسلامي.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بيانيه جبهه پايداري, اعلام برنامه ها, اولويت هاي دولت يازدهم, ,