صفارهرندی در دانشگاه آزاد اراك:
هاشمی خودش گفت كه اگر کسی با سن‌وسال من مسئولیت بگیرد خیانت است/بعضی از کارگزاران دولت هاشمی به صراحت اعلام می‌کردند که ما اعتقادی به اجرای عدالت در کنار توسعه نداریم

 

وزير ارشاد دولت نهم با بيان اينكه  کهولت سن یکی از مشکلات هاشمی است، گفت: هاشمی خودش گفت كه اگر کسی با سن‌وسال من مسئولیت بگیرد خیانت است.

به گزارش رجانيوز، محمد حسين صفار هرندی كه در دانشگاه آزاد اراک سخن مي‌گفت، تصريح كرد: اگر تنها گزینه یک جریان برای اداره مملکت شخصی 80 ساله باشد، نشانه عدم زایش نیرو است.

وي با بيان اينكه جهت گیری‌های دولت هاشمی مخالف عدالت بود، افزود: بعضی از کارگزاران دولت هاشمی به صراحت اعلام می‌کردند که ما اعتقادی به اجرای عدالت در کنار توسعه نداریم و اصلا عدالت و توسعه قابل جمع نیستند.

به گفته اين كارشناس مسائل سياسي وقایع سال 78 و 88 شبیه هم بود اما موضع هاشمی در خصوص این دو واقعه موضع متفاوت داشت.

صفار هرندي ادامه داد: دولت اصلاحات فکر می‌کرد که در قبال وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مسئولیتی ندارد.

وي اظهار داشت: تغییر روحیه مبارزه با اشرافی‌گری و ساده‌زیستی با اسراف‌های کنونی از مصادیق انحرافات ایجادشده در احمدی‌نژاد است.

وزير ارشاد دولت نهم ادامه داد: مردم ایران به دلیل خاطرات ناخوشایند تاریخی و عدم احساس نیاز، به حزب گرایش ندارند.

 وي با بيان اينكه کسی که در پازل دشمن بازی کند عملکردش زیر سوال است، گفت: من نمی‌دانم مشایی را با کدام هویت باید شناخت؛ با هویت دینی یا هویت مغشوش و پریشان؟

بنا بر آنچه كه نسيم گزارش داد، صفار هرندي گفت: از جریان انحرافی بوی فرقه‌سازی و باندسازی می‌آید.

به گفته وي در سال‌های اول این دولت به جای پاسخ به انتقادات به خدمت‌رسانی توجه می‌شد، لذا در خدمتگزاری رکوردهای خوبی ثبت شد اما جریان تغییر کرد و به جای بی اعتنایی به حرف‌ها، به صورت دیگران پنجه کشیدند.

اين كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه اصولگرایان در نظرسنجی‌های معتبر رده نخست را دارند و باید به اجماع برسند، گفت: اصلاح‌طلبان و جریان دولت در نظرسنجی‌ها در رده‌های بعدی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : صفارهرندی, دانشگاه آزاد اراك, هاشمی, ,