آیت الله مصباح یزدی در جمع فضلای حوزه علمیه قم:
وظيفه خود را تشخيص و به آن عمل مي‌‎كنيم؛ و لله عاقبة الأمور/ از ۶ـ۷ سال پیش درباره گزينه اصلح فکر کرده‌ام و به تشخیص خود مطمئن هستم
 

عضو شوراي فقاهتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: وظیفه ما معرفی اصلح بود و اگر غیر از کاندیدای جبهه پایداری، اصلحی را می‌شناختیم، ولو از خارج جبهه پایداری هم بود، معرفی می‌کردیم.

به گزارش رجانيوز، آيت الله مصباح يزدي در ديدار با جمعي از فضلاي حوزه علميه قم، ادامه داد: ما نظری داشتیم و گفتیم؛ نظر ما تغییر نکرده است ما بر نظر خود ثابت هستیم و ایستاده‌ایم و عقب گرد هم نداریم و این بُرد است که هر آنچه ببینیم وظیفه است، همان را انجام دهیم.

استاد اخلاق حوزه علمیه با بيان اينكه برخی می‌گویند اگر رأی نیاورید، آبرو و حیثیت شما می‌رود؛ ما اگر حیثیتی داریم، برای همین کارهاست، اظهار داشت: این تصمیم مربوط به الان نیست؛ بلکه  من از ۶ـ۷ سال پیش در باره این موضوع فکر کرده‌ام و به تشخیص خود مطمئن هستم.

آيت الله مصباح يزدي با تاكيد بر اينكه این برای ما یک تشخیص قطعی بوده و وظیفه ما همین است؛ چه آبرو برود، یا نرود، تصريح كرد: شما هم به وظیفه خود عمل کنید و با زبان خوش و با منطق هر اندازه که می‌توانید روشن‌گری کنید.

اين عضو مجلس خبرگان رهبري  در پایان با بيان اينكه اگر ما دنبال وظیفه باشیم، هیچ نگرانی نداریم و هر کاری که از دست‌مان برآید، انجام می‌دهیم، گفت: ما وظیفه‌مان را تشخیص داده‌ایم  و به آن عمل می‌کنیم و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود؛ و لله عاقبة الأمور؛ و الله غالب علی امره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آیت الله مصباح یزدی, گزينه اصلح, ,