ارزیابی سلیمانی از فضاسازی جریان سرمایه داری، همزمان با ثبت نام هاشمی
دستکاری قیمت ارز؛ بازی قدیمی جریان کارگزاران و سرمایه داری است

نماینده مردم تهران درباره پایین آمدن سوری قیمت ارز همزمان با ثبت نام آقای هاشمی در عرصه انتخابات گفت: مردم آن قدر در طول سی و چهار سال از این بازی ها دیده اند که خودشان به خوبی تشخیص می دهند. این بازیهای اصلا مخصوص گروه های وابسته به کارگزاران و سرمایه داران می باشد که اتفاقاً مردم از هم اینجا می فهمند پولهای باد آورده دست کسانی می باشد که می توانند بازار را کم و زیاد کنند.

به گزارش رجانیوز، دکتر محمد سلیمانی در گفتگوی کوتاهی با  598 در خصوص هزینه کردن برخی از نامزدهای انتخاباتی از رهبر انقلاب جهت کسب آراء و انتشار اخباری در خصوص مشورت آقای هاشمی با رهبری معظم جهت حضور در عرصه انتخابات اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری و همچنین حضرت امام(ره)  با مردم شفاف و رو راست است و صریح صحبت می کنند و بارها بارها مقام معظم رهبری گفتند اگر من حرفی داشته باشم مستقیم به مردم می گویم و علت محبت و ولایت  مردم به حضرت امام و هم رهبری و رابطه قلبی مردم با مقام ولایت همین صداقت و پاکی و خلوص است که با مردم صریح صحبت می کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با خلوص مطرح کردند که من یک رأی بیشتر ندارم و تا روزی که رأی ندادم هیچ کس نمی داند که به چه کسی رأی داده ام و زمانی که این گونه سخنان بیان شد دیگر مردم می فهمند و به معنی سوء استفاده را پی می برند و بالاخره برخی همچنان تلاششان را برای سوء استفاده می کنند ولی جای سوء استفاده را مقام معظم رهبری برچیده و پاک کرده و هر کسی هم بگوید از خودش گفته و باید حتما اطلاع رسانی بیشتر کنیم تا خدای نکرده کسی از این منظر استفاده ای نکند.   

نماینده مردم تهران درباره پایین آمدن سوری قیمت ارز همزمان با ثبت نام آقای هاشمی در عرصه انتخابات بیان داشت: مردم آن قدر در طول سی و چهار سال از این بازی ها دیده اند که خودشان به خوبی تشخیص می دهند. این بازیهای اصلا مخصوص گروه های وابسته به کارگزاران و سرمایه داران می باشد که اتفاقاً مردم از هم اینجا می فهمند پولهای باد آورده دست کسانی می باشد که می توانند بازار را کم و زیاد کنند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت:  به نظرم خبرسازی های این چنینی نشان از یک جریان بی فرهنگ و ضعیف می دهد که کسی برود در این زمینه یک هم چنین فکر و استدلالی را بیان کند و باید در این مورد از خودشان سوال کرد چون بالاخره یکسری دنبال منافع خودشان می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دستکاری قیمت ارز, کارگزاران و سرمایه داری, ثبت نام هاشمی, ارزیابی سلیمانی, ,