حسینیان: به وحدت نرسیدن اصولگرایان ریشه در اختلاف مبانی فکری دارد

 

عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه لنکرانی نتیجه 7 سال مطالعه آیت‌الله مصباح است گفت: به وحدت نرسیدن اصولگرایان ریشه در اختلاف مبانی فکری دارد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان صبح امروز در جمع اعضای جبهه پایداری خراسان رضوی در مسجد امام صادق(ع) با بیان اینکه به وحدت نرسیدن اصولگرایان ناشی از اختلافات در مبانی فکری است اظهار کرد: در انتخابات 92 شاهد حضور سلایق، برداشت‌ها و آراء مختلف هستیم.
 
وی افزود: اگر چه حضور پرشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باید داشته باشیم اما به وحدت رسیدن اصولگرایان نیز مسئله مهمی است.
 
* به وحدت نرسیدن اصولگرایان ریشه در اختلاف مبانی فکری دارد
 
حسینیان با بیان اینکه اصولگرایان باید مبانی فکری خود را اصلاح کنند خاطر نشان کرد: یکی از راهکارها برای به وحدت رسیدن اصولگرایان اصلاح مبانی فکری است.
 
وی افزود: در میان اصولگرایان مسائلی پیش می‌آید نظیر اینکه برخی اصولگرایان برخی دیگر را رادیکالیسم و تند‌گرا می‌نامند و برخی دیگر با نقض این مسئله اعلام می‌کنند ما با دنیا سرجنگ نداریم.
 
وی ادامه داد: اگر اصلح نداشته باشیم و گزینه اصلح رأی آور نباشد باید صالح مقبول را معرفی کنیم و در مجموع به دنبال به اجماع رسیدن اصولگرایان و اصلاح مبانی فکری باشیم.
 
عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این مطلب که زندگی جنگ است و دیگر هیچ گفت: جنگ و درگیری سبب رشد و تکامل آدمی می‌شود. البته در این جمله منظور از جنگ ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زورگویان است چرا که موضع ما کفر به طاغوت و استکبار‌ستیز بوده است.
 
حسینیان با اشاره به ادعای اخیر هاشمی مبتنی بر اینکه ما با اسرائیل سرجنگ نداریم اذعان داشت: افق فکری امام راحل(ره) برچیدن و برانداختن صهیونیسم بود و این ادعای هاشمی با افق فکری امام تناقض داشته و در خلاف جهت است.
 
وی افزود: باید امروز پرچم اسلام را در تمام دنیا به احتراز درآوریم و تفکر و آرمان‌های امام را جاودانه نگه‌داریم.
 
* لنکرانی نتیجه 7 سال مطالعه آیت‌الله مصباح است
 
حسینیان از انتخاب لنکرانی با عنوان انتخاب اصلح و عمیق‌نگرانه یاد کرد و ادامه داد: انتخاب لنکرانی بر مبنای یک کار غیرمطالعه و سطحی نگرانه نبوده، نتیجه جبهه سه گزینه جلیلی و فتاح و لنکرانی بوده و در این بین لنکرانی را اصلح معرفی کرده‌ایم.
 
حسینیان یادآور شد: هیچ یک از این سه نفر قائل به صحنه در انتخابات نبودند و جبهه پس از برگزاری حدود 40 جلسه روزی خدمت آیت‌الله مصباح برای معرفی گزینه لنکرانی رسیدیم و اذعان داشتیم که از نظر جبهه پایداری لنکرانی مناسب‌ترین فرد است.
 
وی تصریح کرد: آیت‌‌‌الله مصباح گفت الحمد‌الله، چیز عجیبی است چون من 7 سال روی لنکرانی مطالعه کرده‌ام.
 
وی افزود: تقوا، اخلاق، مدیریت، خضوع و استفاده از خرد جمعی لنکرانی سبب شد که وی بهترین گزینه باشد.
 
* مواضع متزلزل ندارم/ بر مبنای ولایت حرکت می‌کنم
 
عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری تأکید کرد: همواره چه رسانه‌ها چه مطبوعات و چه مخالفان حسینیان را کوبیده‌اند و این مسئله به خاطر آن است که من با تواضع همواره سرباز مقام معظم رهبری بوده‌ام و در مقابل فتنه و انحراف سینه‌ام را سپر کرده‌ام.
 
وی خود را در زمره نخستین معترضان و مواضع‌گیران درباره منتظری در زمان امام راحل توصیف کرد و گفت: می‌توانید این مسئله را در روزنامه جمهوری اسلامی سال 67 مطالعه کنید.
 
* سازندگان کلیپ دکتر سلام را به خدا واگذار کنم
 
حسینیان با ابراز نارضایتی از سازندگان کلیپ دکتر سلام و تجمیع وقایعی دروغ گفت: در کلیپ دکتر سلام که بازارش در آستانه انتخابات در فضای مجازی باب شده نسبت به من افتراء و تهمت بسته‌اند و گفته‌اند من طرفدار خاتمی بودم و به خاتمی رأی داده‌ام.
 
وی اذعان داشت: من هیچ گاه به خاتمی رأی نداده‌ام و طرفداری من از هاشمی نیز فقط در زمان حوادث دوم خرداد بود.
 
عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: در مورد احمدی‌نژاد نیز همواره از او حمایت کرده‌ام و در این اواخر منتقد وی بوده‌ام؛ انتقاد من از احمدی‌نژاد زمانی شروع شد که در کابینه خود از دو وزیری استفاده کرد که به نظر من انقلابی نبوده و تکنوکرات بودند.
 
به گفته حسینیان مواضع من همواره مطابق با مواضع رهبری بوده و هیچ گاه تزلزلی در مواضعم مشاهده نشده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حسینیان, به وحدت نرسیدن اصولگرایان, اختلاف مبانی فکری اصولگرایان, ,