از نامه نگاری های اطرافیان هاشمی به رهبری تا وعده اخذ حکم حکومتی برای مشایی

در این بین مدعیان حتی نمی خواهند این مطلب را قبول کنند که حکم حکومتی از اختیارات ولی فقیه است که می تواند در فرصت مقتضی و بنا به مصالح عالیه نظام اسلامی از آن استفاده کند، اما این افراد با بی توجهی به این امر، خود را برتر از رهبری می پندارند و به گونه ای عمل می کنند که گویا رهبری وظیفه دارد در مورد افراد مطبوعشان از این اختیار استفاده کند. مدعیان این بار با کلید زدن پروژه «تحمیل»

 

صابرنیوز: از دیروز که اخبار نامزدهای تأیید صلاحیت شده منتشر شده است، عده ای از اقدام انقلابی شورای نگهبان در احراز نکردن صلاحیت هاشمی و مشایی مسرور شدند و عده ای نیز به تکاپو افتادند تا هرطور که هست رهبری را در این زمینه هزینه کنند.
 
گروه انحرافی و مشایی بلافاصله با مصاحبه با خبرگزاری ها، رد صلاحیت مشایی را ظلم خواندند و از پیگیری تأیید صلاحیت توسط رهبرمعظم انقلاب خبر دادند.
 
احمدی نژاد هم وارد عمل شد و این ادعا را به گونه جالبی تکرار کرد.
 
وی افزود: آقای مشایی مظلوم واقع شد و معتقدم  حق مظلوم در کشوری که ولایت فقیه دارد در این سطح پایمال نخواهد شد و با وجود مقام معظم رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: من از طریق رهبری، کار را تا لحظه آخر تعقیب می‌کنم تا ان شاء الله مشکل حل شود.

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: از تمامی علاقمندان به من و آقای مشایی می‌خواهم که صبور باشند و حوصله کنند، چرا که با وجود مقام معظم رهبری هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

البته این اظهارات احمدی نژاد، که به قول خودش اصلا انتخاباتی نیست(!) یقیناً حکم برافروختن آتش فتنه ای دیگر را خواهد داشت، چرا که وقتی وی با تأکید می گوید با وجود مقام معظم رهبری مشکلی وجود نخواهد داشت، و قبل تر از آن هم می گوید در حق مشایی ظلم شده است.

از آن طرف نیز در حمایت از یکی از عاملان اصلی فتنه 88، علی مطهری و زهرا مصطفوی اقدام به نامه نگاری به رهبر انقلاب نموده و از معظم له خواسته اند که در تأیید صلاحیت ها تجدید نظر صورت بگیرد.

 ادبیات بی ادبانه وی در این نامه در زیر می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر گرامی، آیت الله خامنه ای دامت بر کاته

با اهداء سلام،در خصوص رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، به عرض می رساند این رد صلاحیت که با دو دلیل ناموجه ناتوانی جسمی و نقش داشتن در فتنه سال 88 انجام شده است آسیب جدی به انتخابات آینده وارد خواهد کرد و حماسه سیاسی مورد نظر جناب عالی را محقق نخواهد ساخت. حدس قوی دارم که اگر امام خمینی هم، به فرض حیات، با نام مستعار در انتخابات شرکت می کردند صلاحیت شان رد می شد چون ایشان هم گاهی انتقاداتی داشتند.

مستحضر هستید که با ورود جناب آقای هاشمی به صحنه انتخابات چه شور و شوقی در میان مردم و چه امیدی در دل آنان به اصلاح امور و پیشرفت سریعتر کشور پیدا شد و با رد صلاحیت ایشان طبعا آن شور و شوق و آن امید از بین رفت.

پیشنهاد می کنم با حکم حکومتی در تایید صلاحیت ایشان زمینه تحقق حماسه سیاسی مورد نظرآن رهبر عزیز را فراهم آورید و محذور احتمالی لزوم اقدام مشابه در باره آقای مشایی موجه به نظر نمی رسد زیرا قیاس این دو با هم قیاس مع الفارق است و رد صلاحیت به دلیل داشتن گرایش های فکری غیر اسلامی کار درستی است اما رد صلاحیت به دلیل منتقد بودن کار نادرستی است. اولی مشمول حکم حکومتی نمی شود و دومی مشمول می شود. برای جنابعالی آرزوی سلامت و توفیق بیشتر دارم.

والسلام 3/1/ 92
علی مطهری

البته این نامه نشان دهنده پیشرفت جریان هاشمی است، چرا که خود هاشمی در سال 88 وقتی برای رهبری نامه نوشت، بدون سلام و والسلام اقدام به قلمرانی بر صفحه کاغذ نمود!

در اینکه در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، فقط خداوند آن را می داند، معلوم نیست آیا امام خامنه ای اقدام به صدور حکم حکومتی می کنند و یا نه، اما هرچه که هست این است که ما تابع خواهیم بود. اما آنچه از این نامه نگاری ها و آن مصاحبه ها می توان دریافت، کلید خوردن «تحمیل نظر شخصی به ولی فقیه» و به دور از ادب و قانون بودن اینگونه اظهار نظرهاست.

در این بین آقایان مدعی حتی نمی خواهند این مطلب را قبول کنند که حکم حکومتی از اختیارات ولی فقیه است که می تواند در فرصت مقتضی و بنا به مصالح عالیه نظام اسلامی از آن استفاده کند، اما این افراد با بی توجهی به این امر، خود را برتر از رهبری می پندارند و به گونه ای عمل می کنند که گویا رهبری وظیفه دارد در مورد افراد مطبوع شان از این اختیار استفاده کند. مدعیان این بار با کلید زدن پروژه «تحمیل» اهداف دیگری نیز دنبال می کنند که در مجال دیگری باید به آن پرداخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نامه نگاری های اطرافیان هاشمی, نامه نگاری به رهبری, وعده اخذ حکم حکومتی, حکم حکومتی برای مشایی, ,