جلیلی؛ برگ برنده ملت ایران در مصاف با دشمنان

مسئول ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی گفت: جلیلی براساس تکلیف به میدان آمده و هیچ بار و بنه‌ای در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، علی باقری رئیس ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در نخستین همایش انتخاباتی سعید جلیلی با اشاره به اینکه امروز سوم خرداد روز آزادی خرمشهر و تبلور مقاومت ملی گفت: سالها پیش مردی سیه‌دل چشم طمع با این سرزمین داشت و با حمله نظامی به خاک ایران تصور می‌کرد می‌تواند ذر‌ه‌ای از خاک ایران را جدا کند.
وی افزود: اما بسیجیان به فرماندهی همت‌ها و باکری‌ها اجازه ندادند ذره‌ای از خاک ملت از کشور جدا شود و تا آینده‌ای نامعلوم هیچ دردمنشی به خود اجازه نخواهد داد که چشم طمع به خاک ایران داشته باشد. 
باقری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم، گفت: دشمنان ما سودای تقابل با پیشرفت ما در همه عرصه‌ها دارند ولی پیشرفت‌های ما آنان را درمانده کرده است.
وی تاکید کرد: امروز ما یک برگ برنده از همرزمان خرازی و باکری‌ها داریم؛ برگ برنده ما در مصاف دشمنان ملت یکی و آنهم جلیلی است.
مسئول تبلیغاتی ستاد جلیلی ادامه داد: جلیلی یکی است و بدیل و بدل هم ندارد. جلیلی یکی است و رای ما همه فقط جلیلی است.
باقری تاکید کرد: رای به جلیلی فقط رای به یک فرد و جانباز نیست، صرفاً رای به یک فرمانده نیست، رای به مذاکره‌کننده قوی و مقاوم نیست بلکه رای به ایرانی مستقل، پیشرفته، نمونه و پیش‌رو در تمدن اسلامی در دهه آینده است.
وی با بیان اینکه امروز ما جمع شده‌ایم تا با گفتمان جلیلی بیعت کنیم اظهار داشت: تجمع ما صرفا بیعت یکنفره نیست. ما امروز بیعت می‌کنیم که هر کدام به عنوان یک رسانه برای رساندن پیام جلیلی به زن و مرد این کشور عمل کنیم تا منویات رهبری که مبتنی بر ساختن ایران اسلامی براساس گفتمان انقلاب اسلامی است را اعلام کنیم و در این 20 روز برای معرفی این در گرانبها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
باقری ادامه داد: جلیلی مردی است که صرفا بر اساس تکلیف به این میدان آمده و هیچ بار و بنه‌ای در اختیار ندارد. او صرفا برای رسالتی به میدان آمده و ما وظیفه داریم او را یاری کنیم . هر یک از شما نیز به عنوان یک رسانه پویا تبلیغ این در گرانبها باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جلیلی, برگ برنده ملت, مصاف با دشمنان, ,