نامه کانون بانوان حامی گفتمان انقلاب اسلامی به زهرا مصطفوی

 

کانون بانوان حامی گفتمان انقلاب اسلامی در نامه‌ای به زهرا مصطفوی فرزند امام(ره) نوشت: مناسب نیست که برای مصلحت‌اندیشی درباره فردی که خودتان هم فرموده‌اید هاشمی دیروز نیست، نظر نهادهای مقدسی همچون شورای نگهبان را زیر سؤال ببریم.

به‌گزارش  تسنیم، کانون بانوان حامی گفتمان انقلاب اسلامی درباره نامه اخیر زهرا مصطفوی فرزند امام(ره) درباره عدم‌احراز صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نامه‌ای خطاب به ایشان نوشته است که متن کامل آن به‌شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی
خواهر عزیزتر از جانم و یادگار گرامی امام خمینی(ره)
سرکار خانم زهرا مصطفوی
با عرض سلام و ارادت کامل
 
امروز که نامه شما به رهبر معظم انقلاب درباره عدم‌احراز صلاحیت جناب آقای هاشمی رفسنجانی و به‌خصوص بازتاب گسترده آن در رسانه‌های ضدانقلاب را مشاهده کردیم، از عمق جان افسوس خوردیم و غم بزرگی بر دل و جانمان نشست و بر همین اساس تصمیم گرفتیم با شما که همواره احترامی شگرف برایتان قائلیم و شما را به‌حق یادگار بزرگوار امام عزیز، روح‌الله کبیر(ره) می‌دانیم، اندکی به گفت‌وگو بنشینیم.
 
خواهر عزیزم؛ شما به‌عنوان فرزند بزرگوار امام(ره) قطعاً به‌خوبی با اندیشه و گفتار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی درباره ولایت فقیه و لزوم تبعیت از تصمیمات ایشان آگاهید و بسیاری از اقدامات حساس و سرنوشت‌ساز آن عزیز سفرکرده را از نزدیک دیده و لمس کرده‌اید.
 
سرکار خانم مصطفوی، شما به‌خوبی در نامه‌تان به کارکردهای ولایت فقیه تأکید کرده‌اید، اما ای‌کاش بر این نکته نیز اشاره می‌کردید که حضرت امام(ره) بارها بر این نکته تأکید فرموده‌اند که: اگر می‌خواهید به مملکت شما آسیبی نرسد، پشتیبان ولایت فقیه باشید!
 
خواهر عزیزتر از جان، شما در نامه‌تان از عدم‌احراز صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی در شورای نگهبان انتقاد کرده و تلویحاً آن را به‌مصلحت ندانسته‌اید، و اینک سخن ما این است که اگر این منطق را بپذیریم، چه توجیهی برای اقدام انقلابی و شجاعانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در عزل آقای منتظری از قائم‌مقامی رهبری خواهید یافت؟
 
شما به‌درستی به رابطه دوستی دیرینه رهبر معظم انقلاب اسلامی و آقای هاشمی رفسنجانی اشاره کرده و بر همین اساس از ایشان خواسته‌اید که در مسئله احراز صلاحیت‌ها ورود کرده به تأیید صلاحیت آقای هاشمی حکم دهند، اما سخن ما آن است که مگر امام خمینی(ره) درباره آقای منتظری تعابیری همچون "حاصل عمر من"، "من در وی خلاصه می‌شوم" و ... را به‌کار نبرده بودند؟ آیا پس از مشاهده عدم‌صلاحیت رهبری در آقای منتظری، بازهم باید چنین مصلحت‌های کاذبی را در نظر گرفته و چشم را بر همه‌چیز بسته و آینده اسلام و انقلاب را فدای رابطه دوستی خود با آقای منتظری می‌کردند؟
 
سرکار خانم مصطفوی، فرزند گرامی امام(ره)! در نامه امروز شما به‌درستی به‌صورت تلویحی به تغییر تدریجی آقای هاشمی رفسنجانی در طول زمان اشاره شده بود، اما ای‌کاش به این نکته نیز اشارتی می‌رفت که چه شده است که آقای هاشمی رفسنجانی که روزگاری از بزرگان و استوانه‌های انقلاب اسلامی بود، امروز در پی اعلام داوطلبی‌اش برای انتخابات ریاست‌جمهوری 92، بوقهای تبلیغاتی دشمن و رسانه‌های استکباری، همگی به‌خاطر این تصمیم ذوق‌زده شده تمام توان خود را صرف حمایت از وی به‌کار می‌گیرند؟
 
خواهرم! شما بهتر از ما با این شاخص مهم و اساسی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مأنوسید که ایشان فرمودند: "هرگاه دشمنان از شما تعریف کردند، آن روز عزای شماست". آیا بر اساس این شاخص برجسته روح‌الله کبیر(ره) و همچنین بسیاری موارد دیگر از جمله همراهی ــ و در خوشبینانه‌ترین حالت، عدم‌مواجهه جدی ــ با دشمنان انقلاب و امام(ره) در فتنه 88 و همچنین کهولت سن و نداشتن توان مناسب برای اداره جایگاه بسیار مهم و حساس ریاست‌جمهوری، هیچ تردیدی در صحت و عدالت نظر شورای نگهبان در عدم‌صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم باقی می‌ماند؟
 
سرکار خانم مصطفوی، شما قطعاً بهتر و بیشتر از همه ما با نظر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در حمایت از شورای محترم نگهبان و ضرورت تمکین به نظرات این شورا آگاهید. شما بهتر از ما می‌دانید که آن عزیز سفرکرده همواره تأکید می‌کردند که تضعیف شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. باید  به‌طور اکید به قوانین، هرچند مخالف نظر و سلیقه شخصی‌مان باشد احترام بگزاریم.
 
بر این اساس آیا مناسب است که برای مصلحت‌اندیشی درباره فردی که خودتان هم فرموده‌اید هاشمی دیروز نیست، نظر نهادهای مقدسی همچون شورای نگهبان را زیر سؤال برده قانون را به‌خاطر یک فرد زیر پا بگذاریم؟
 
خواهرم؛ اما آنچه بیش از هرچیزی ما را بر آن داشت که این چند سطر را برای شما مرقوم کنیم، آن است که شما نامه خود را نه به‌صورت محرمانه، بلکه به‌صورت علنی و سرگشاده در رسانه‌ها منتشر کرده‌اید. درد اصلی ما از تلخی لبخند رضایت دشمن از این نامه شماست. نمی‌دانیم بازتاب گسترده نامه خود را در رسانه‌های ضدانقلاب و صهیونیستی دیده‌اید یا خیر و آیا از اینکه نتوانسته‌اند ذوق‌زدگی مفرط خود را از این نامه پنهان کنند، اطلاع یافته‌اید یا خیر؟ آیا اطلاع دارید که این رسانه‌ها که اصل و اساس اسلام و انقلاب را نشانه رفته‌اند و هرروز به‌انحای گوناگون به حضرت امام(ره) و راه نورانی ایشان اهانت‌های بی‌شرمانه‌ای را نثار می‌کنند، این نامه شما را بهانه‌ای برای اثبات مدعاهای سراسر غلط خود مبنی بر دیکتاتور بودن ولایت فقیه قرار داده‌‌ آن را شاهدی بر ادعاهای خود جلوه می‌دهند.
 
سرکار خانم مصطفوی! با توجه به این موارد با دلی پردرد باید گفت که این اقدام شما، خواهری در حق رهبری و نائب امام عصر عجّل اللّه تعالی فرجه نبود، هرچند بر این باوریم که شما چنین نیتی نداشته‌اید و یقیناً خیرخواهی کرده‌اید. اما اجازه دهید از یکی از بهترین فرزندان امام(ره) بخواهیم در این شرایطی که شورای نگهبان از داخل و خارج تحت فشارهای سنگین بدخواهان قرار گرفته تا قانون را زیرپا گذاشته و حجت شرعی 5 فقیه و 6 حقوقدان را به مصلحت‌اندیشی کاذب مبدل کند، شما به‌واقع برای مقام معظم رهبری خواهری کنید و بگذارید شورای نگهبان مستقل از این هیاهوها بر تکلیف و وظیفه خود پایدار باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نامه کانون بانوان, بانوان حامی گفتمان انقلاب, نامه کانون به مصطفوی, ,