نظر آيت الله مصباح درباره نحوه تبليغات براي سعيد جليلي

 

تاريخ  :  1392/03/06
 آيت الله مصباح در خصوص تبليغات براي جليلي گفت: عين همان كاري كه براي لنكراني صورت مي گرفت امروز بايد براي آقاي جليلي انجام شود.

 

 

آيت الله مصباح در پاسخ به سؤالي در خصوص نحوه تبليغات براي سعيد جليلي اظهار داشت: عين همان كاري كه براي لنكراني صورت مي گرفت امروز بايد براي آقاي جليلي انجام شود.

گفتنني است علامه مصباح يزدي در جلسه روز گذشته گفته بود كه بنده و دوستان جبهه پايداري شناختي كه نسبت به آقاي لنكراني داشتيم نسبت به آقاي جليلي نداشتيم، لذا اظهار نظر را تا بررسي هاي بيشتر به تعويق انداختيم.

وي در ادامه افزود: با توجه به تحقيق ها، بررسي ها و مشورت ها، به نظر مي رسد كه ايشان در اصول و مباني ضعف ندارد و در مواردي مانند پايبندي به دين، عشق به ولايت، جديت در اجراي احكام و اهتمام به ارزشهاي اسلامي، بيش از حد نصاب را دارد، هرچند ممكن است هركسي در مسائل فرعي داراي ضعف هايي باشد.

به گزارش مهر، سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست با نخبگان اقتصادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه فکر می کنید چه میزان رای داشته باشید گفت: این را مردم تعیین می کنند.

 

 

 
وی در پاسخ به این که آیا در طراحی برنامه های خود  به برنامه های جبهه پایداری هم توجه کرده و از آن استفاده می کنید یا نه عنوان کرد: هر برنامه ای که به ما پیشنهاد دهند را مطالعه می کنیم اما مبنای اجرا باید قانون باشد.
 
جلیلی همچنین درباره اینکه ارزیابی شما از حمایتهای آیت الله مصباح از شما چیست گفت: موجب خوشحالی ماست که شخصیتی مانند آیت الله مصباح از من حمایت می کند.
 
حجت الاسلام مجتبی مصباح در گفتگوی اختصاصی با صابرنیوز پیرامون آقای جلیلی اظهار داشت: امروز خدمت آقای مصباح بودیم، بنده از ایشان پرسیدم  که آیا ما باید در این انتخابات فقط  گفتمان جبهه پایداری را معرفی کنیم و اگر کسی به ما گفت گزینه اصلح چه کسی است آقای جلیلی را مطرح کنیم و یا اینکه به طور رسمی  به تبلیغ آقای جلیلی بپردازیم، آیت الله مصباح در پاسخ فرمودند که ما اصلح را آقای لنکرانی می دانستیم اما بعد از ایشان گزینه اصلح را آقای جلیلی می دانیم و همان طور که برای آقای لنکرانی تبلیغ می کردید امروز باید برای جلیلی تبلیغ کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نظر مصباح درباره تبليغات, نحوه تبليغات جليلي, حمایت مصباح از جلیلی, ,