مطهري: نبايد اجازه بدهيم جليلي رئيس جمهور شود!

علي مطهري كه در اتخاذ مواضع دشمن شادكن تبحر خاصي دارد،‌ در آخرين مورد طي گفتگو با يك سايت نزديك به فتنه گران؛ ضمن هجمه به بسياري از بزرگان نظام بدون هيچ استدلالي، پيروزي دكتر سعيد جليلي در انتخابات را براي كشور خسارت بار توصيف كرده است!

به گزارش رجانيوز، وي در بخشي از اين گفتگو پس از تمجيدهاي مفصل از هاشمي رفسنجاني مي گويد: من معتقدم که باید از پیروزی کاندیدای تندروها جلوگیری کرد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار كه مي پرسد "منظورتان آقای جلیلی است؟" مي گويد: بله، پیروزی ایشان برای کشور خسارت‌بار خواهد بود. 

مطهري در ادامه ضمن گلايه از رد صلاحيت هاشمي، مي گويد:

"حرف من این بود که اگر ملاک، توان جسمی است، آقای جلیلی هم آن مشکل را دارد، قطع‌نظر از این که این مشکل چگونه برای ایشان پیدا شده و آن پا در بهشت جا مانده یا در خیابان. مسائل را نباید با هم مخلوط کرد. جایگاه والای جانبازان محفوظ است و حتی مخالفان انقلاب هم برای آنها احترام قائلند. در واقع مخاطب من شورای نگهبان بود نه آقای جلیلی."

مطهري افزود: "ولی من امروز توصیه‌ای به آقای جلیلی دارم و آن این است که شما که از جهاد اصغر سربلند بیرون آمده‌اید خوب است که در جهاداکبر هم سرافراز باشید. شما خود بهتر از هرکس دیگری می‌دانید که تجربه کافی و صلاحیت لازم برای ریاست جمهوری را ندارید و عده‌ای برای رسیدن به اهداف خود شما را به درون صحنه هل داده‌اند. الانسان علی نفسه بصیر. انسان به نفس خودش آگاه است. پیشنهاد می‌کنم انصراف بدهید و ابزار دست دیگران واقع نشوید. انشاء‌ا... برای دوره‌های بعد کاندیدا شوید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سخنان مطهري درباره جلیلی, ,