حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني در جمع مبلغان حامي جليلي:توافق بر جليلي در جبهه پايداري با اجماع اعضا بود/ آيت الله مصباح يزدي گفتند كه جليلي اصلح است و ما هم ترديدي بر روي اين مسئله نداريم

تاريخ  :  1392/03/12
دبير كل جبهه پايداري با تاكيد بر اينكه توافق بر روي آقاي جليلي در جبهه پايداري با اجماع اعضا انجام شد، گفت: آيت الله مصباح يزدي گفتند كه جليلي اصلح است و ما هم ترديدي بر روي اين مسئله نداريم زيرا تمام معيارهاي مورد نظر رهبر انقلاب را در وي ديده ايم.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، همايش مبلغين گفتمان انقلاب اسلامي( حاميان دكتر جليلي) روز گذشته با حضور پرشور طلاب و فضلاء حوزه هاي علميه قم با سخنراني اساتيد حوزه و دانشگاه برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمين دكتر مرتضي آقاتهراني در نخستين همايش مبلغين گفتمان انقلاب اسلامي كه در مسجد اهل بيت(ع) برگزار شد با بيان اينكه شركت در انتخابات واجب عيني است اظهار كرد: هيچ كس نمي تواند از زير بار اين مسئوليت شانه خالي كند.

وي افزود: شور انتخاباتي بايد با روش هاي حلال در كشور ايجاد شود و نيازي به دروغ و تهمت نيست؛ همه بايد در انتخابات شركت كنند و اگر آرا به چند ده ميليون برسد بهتر خواهد بود.

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با ذكر خاطره اي از سعيد جليلي خاطرنشان كرد: او مي گفت هرگاه مردم با جديت به داستان هسته اي وارد مي شدند و حمايت مي كردند در مذاكرات به پيروزي مي رسيديم و گرنه برهان قاطع داشتن عامل اصلي موفقيت نبوده است.

وي ادامه داد: آقاي جليلي مي گفت وقتي حمايت مردم از حقوق هسته اي را در قالب امضاي نمايندگان در مجلس در مذاكرات مطرح كردم زبان آنها بسته مي شد و ديگر نمي توانستند درباره حمايت مردم ايران چيزي بگويند.

آقاتهراني با اشاره به انتخابات مجلس و تلاش گروهي انحرافي براي ورود به خانه ملت اظهار داشت: احساس مي كرديم برخي افراد به نام اصول گرايان قصد ورود به مجلس را دارند در حالي كه كارهاي اصول گرايي را انجام نمي دادند به همين دليل جبهه پايداري تشكيل شد.

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه برخي افراد با اينكه ولايت مدار هستند اما در اين مسير ثبات قدم ندارند گفت: جبهه پايداري در انتخابات مجلس موفق بود و به وظيفه خود عمل كرد و علاوه بر اين تجربه خوبي هم كسب كرد زيرا مردم هم اعتماد بسياري به اين جبهه داشتند كه بخش عمده اي از آن مربوط به حضور آيت الله مصباح يزدي و مرحوم آيت الله خوشوقت بود.

وي گفتمان ديني اسلامي و انقلابي را كار اصلي جبهه پايداري دانست و افزود: سياست ما عين ديانت ماست و سياست بايد در راستاي ديانت برنامه ريزي شود؛ در زمينه رياست جمهوري بايد از مدت ها پيش وارد عمل مي شديم.

آقاتهراني با بيان اينكه جبهه پايداري در انتخابات مجلس به خوبي عمل كرد و از مدت ها قبل افراد شايسته را انتخاب كرد گفت: از هفت يا هشت ماه قبل به فكر اين بوديم كه چه افرادي براي رياست جمهوي مناسب هستند و حدود 20 نفر در اين زمينه انتخاب شدند كه امكان ورود آنها به عرصه بود؛ كساني كه از هشت سال پيش تبليغات را شروع كرده اند خودشان مي آيند، آيا اين افراد صلاحيت دارند؟

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سايت هاي مختلفي در تهران راه اندازي شده و پول هاي زيادي هم در اين زمينه خرج شده است افزود: كار برخي افراد فقط اين بوده كه مخالفان را سركوب كنند.

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر برنامه محور بودن رئيس جمهور با توجه به شاخصه هاي تعيين شده توسط رهبري گفت: يك هفته پيش از انصراف باقري لنكراني جلسه اي در تهران داشتيم و از كتاب برنامه جديد رياست جمهور رونمايي شد و قرار شد از اساتيد دانشگاه و وزراي موفق در دولت هاي گذشته براي تدوين برنامه جديد استفاده شد.

وي با بيان اينكه پس از كناره گيري لنكراني بايد باز هم بر روي همان چهار نفر ديگر بحث مي كرديم تصريح كرد: در جلسه اي كه گرفته شد برخي دوستان ابهاماتي در مورد آقاي جليلي داشتند و به همين دليل از وي خواستيم به اين ابهامات جواب دهد.

آقاتهراني عنوان داشت: باز هم توافق بر روي آقاي جليلي با اجماع صورت گرفت و پس از مطرح شدن در نزد آيت الله مصباح يزدي كاري كه ما بايد انجام مي داديم صورت گرفته بود.

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه جليلي بر اساس احساس تكليف وارد عمل شده است افزود: جليلي وظيفه مدار و وظيفه گراست؛ او در جلسات مختلف با موضوعات گوناگون با جبهه پايداري به گفت وگو نشست و اميدواريم كار با موفقيت ادامه يابد و آيت الله مصباح يزدي هم گفتند كه جليلي اصلح است و ما هم ترديدي بر روي اين مسئله نداريم زيرا تمام معيارهاي مورد نظر رهبري را در وي ديده ايم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آقا تهراني, مصباح يزدي, جليلي اصلح است, ,