سونامي جليلي به شهر قزوين رسيد + تصاوير
جليلي:شش کشور گفتند نگران وجود دانشمندانی مثل شهریاری‎و احمدی‌روشن هستند/الگویی بهتر از رجایی،بابایی وابوترابی براي مديريت وجود ندارد

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: 6 کشور قدرتمند جهان در سخنانشان علیه ایران، اذعان ‌کردند که ما نگران وجود دانشمندان ایرانی چون شهریاری و احمدی‌روشن در ظرفیت‌سازی تولید انرژی هسته‌ای هستیم.

به گزارش رجانیوز، سعید جلیلی در ميان استقبال پرشور و قابل توجه مردم قزوين در مسجد امام خمینی (ره) با بیان اینکه باید در نظام جمهوری اسلامی عدالت حاکم شود، اظهار داشت: ملت ایران برای رسیدن به پیشرفت و توسعه و عبور کردن از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان یاد گرفته است پیرو ولایت فقیه باشد و از گرفتن هرگونه زاویه و انحراف از رهبری که موجب غرق شدن او می‌شود، خودداری کند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام، ایران را در زمینه‌های دفاعی و هسته‌ای تحریم کردند، بیان کرد: در این عرصه جوانان بین 30 تا 34 سال با پشتکار و پیشرفت مضاعفی توانستند ایران را جزو 10 کشور برتر هسته‌ای دنیا کنند، به طوری که دشمنان مبهوت شدند.

 

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: هر جا جوانان ما در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی با انگیزه و ایمان تلاش کردند، توانستند به موفقیت‌های بزرگی در جهان برسند.

جلیلی با اشاره به اینکه ایران تولیدکننده نفت بوده و از بالاترین ذخایر نفتی برخوردار است، ابراز داشت: در این شرایط مطلوب متأسفانه بنزین به کشور واردات می‌شد که امروز جوانان کشورمان با تحریم شدن این انرژی توانستند با موفقیت آن را تولید و به کشورهای دنیا صادر کنند که تحقق این تولید موفقیت بزرگی در جهان است.

این مسئول ادامه داد: تحقق صادرات بنزین بیانگر وجود جوانان با استعداد در ایران است که باید از استعدادهای آنان برای پیشرفت کشور به خوبی استفاده کرد تا سرعت رشد و توسعه مسیر کشورمان ارتقا یابد.

وی عنوان کرد: شش کشور قدرتمند جهان در گفت‌وگوهایشان علیه ایران، اذعان می‌کردند که ما بیش از آنکه نگران تولید انرژی هسته‌ای و تجهیزات این علم در این کشور باشیم، بیشتر نگران وجود دانشمندانی ایرانی مانند شهریاری و احمدی‌روشن در ظرفیت‌سازی تولید این انرژی هستیم.

جلیلی ادامه داد: تلاش و همت مضاعف دانشمندان ایرانی مانند شهریاری و احمدی‌روشن موجب شده که اکنون ایران در یک موقعیت بی‌نظیری قرار گیرد که بر این اساس باید زحمات آنان را قدر بدانیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه شش کشور دنیا با برگزاری جلسات مختلف تلاش می‌کنند تا بتوانند ایران را از اهدافش دور کنند، بیان کرد: این کشور با استقامت و ایستادگی در برابر آنان می‌ایستد و لحظه‌ای از ارزش‌های اسلامی‌اش کوتاه نمی‌آید.

جلیلی با بیان اینکه اگر ایران بخواهد الگوهایی را به جهان معرفی کند، الگویی بهتر از رجایی و بابایی و ابوترابی ندارد گفت: این الگوها نشان داد که می شود در اوج بود اما ارتباط با توده های مردم را قطع نکرد.اینها نشان دادند که هیچ بن بستی وجود ندارد. ابوترابی نشان داد که می توان زندان دشمن را به مدرسه تبدیل کرد. تکرار این الگوها جز با تمسک به اسلام ناب محقق نخواهد شد و پشتیبان این گفتمان نیز توده های مردم اند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مقاومت ایران مقابل دشمنان اسلام در دنیا مثال‌زدنی است، متذکر شد: ملت در این هشت سال با ایستادگی به دشمنان اسلام اثبات کردند که هرگز به کسی اجازه طمع به کشورشان را نمی‌دهند.

جلیلی ادامه داد: اکنون نیز با مقاومت و استقامت در انرژی هسته‌ای به دشمنان اسلام درسی می‌دهیم که نه تنها در این عرصه بلکه در هیچ عرصه‌ای در کشورمان به آنان اجازه دخالت نمی‌دهیم.

این مسئول با بیان اینکه 50 سال است که مردم ایران با پیروی از اهداف رهبری و روحانیت حرکتی را شروع کردند که در تاریخ شیعه و در صحنه جهانی باقی مانده است، ابراز داشت: مردم کشور ما اعتقاد دارند که با تحقق این اقدام به کهف حصینی پناه بردند که این پناهگاه مستحکم آنان را در برابر فتنه‌ها و سختی‌ها حفظ می‌کند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: البته این فقط پناهگاه نبود، بلکه هر کس که به این کشتی سوار شده بود او را در برابر موج‌های خروشان و فتنه‌های فراوان حفظ می‌کرد و هر کس که از این کشتی جدا می‌شد، از مسیر پیشرفت باز می‌ماند و غرق می‌شد، مردم ایران به پناهگاهی پناه بردند که این پناهگاه برای آنان استحکام واقعی داشت.

وی اظهار داشت: امروز ما در این مسیر کشتی که در حال حرکت است در مقابل فتنه‌ها و سختی‌ها در موقعیت پیچ تاریخی قرار داریم و بر مبنای این نگاه و تجربه این مسیر پرشتاب‌تر و توفنده‌تر در مسیر پیشرفت کشور را بر دو محور اسلام ناب ولایت فقیه و مشارکت و همراهی مردم در همه عرصه‌های می‌توان ادامه داد.

جلیلی بیان کرد: ملت ایران برای رسیدن به پیشرفت و توسعه و عبور کردن از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان یاد گرفته است، پیرو ولایت فقیه باشد و از گرفتن هر گونه زاویه و انحراف از رهبری که موجب غرق شدن او می‌شود، خودداری کند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در این 34 سال بعد از انقلاب اسلامی افرادی که از ولایت فقیه فاصله و زاویه گرفته بودند، غرق شدند و افرادی نیز که در این مسیر همراه رهبری بودند توانستند به موفقیت‌های بزرگی برسند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: بسیاری از کشورها سال‌ها به مرجعی پناه بردند که بعدها خود آن پناهگاه بر سر آنان خراب شد، مانند جمهوری‌های شوروی سابق 70 سال به مکتبی پناه بردند که آن مکتب بر سر آنان خراب شد، بر این اساس مکتب آنان پناهگاه امنی برای مردم کشورشان نبود و نباید به این مکتب‌ها پناه برد.


نظرات شما عزیزان:

اسماعیل کارشناس
ساعت7:12---20 خرداد 1392
در یک قدمی ظهور

سلام علیکم

بشر در این دنیای وانفسا هر لحظه در معرض انتخاب قراردارد. انتخاب آنقدر مهم است که هستی انسان یعنی دنیا و آخرت او را محک می زند و در ثواب و عقابی که از منتخب سر می زند شریک است. شایان ذکر است، تا حال اگر در انتخاب لحظه لحظه های زندگی موّفق بودیم و عقلانیّت ما بَسط پیدا کرده بود، در این انتخاب بزرگ یعنی ( انتخابات) نیز صحیح عمل می کردیم.

دوستان من، رشد عقلانیّت انسان از خانواده شروع و به جامعه تسرّی پیدا می کند، در آینده نزدیک صحبتهای لازمی با خوانندگان محترم در این مورد خواهم داشت. عزیزان من، آگاه باشید! هر کس را انتخاب می کنید همانطور که در بالا اشاره گردید در عملکرد های او شریک هستید، پس کاری نکنیم که عاقبت خود را برای دنیا و هوسرانیها و مقام پرستی دیگران بسوزانیم.

بدانید انتخابات یعنی انتخاب کردن(رئیس جمهور) امری واجب است؛ زیرا اگر ما برای خود تصمیم نگیریم حتماً دیگران برای ما تصمیم خواهند گرفت. پس لازم است، اصلح را از میان کاندیداها برگزینیم تا هم دنیایمان آباد شود و هم عاقبتمان نسوزد. لازم است بدانید، آنهایی که کاندیدا می شوند از این سه دسته خارج نیستند یا خائنند، یا احمقند یا از خوبان الهی هستند. برای شناخت حمقا و خائنین باید به رفتارهای تبلیغاتی آنها و کلام و نوع گفتمان و نیّتهای آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم. ببینیم در رفتار، گفتار، و کردار، آنها دعوت به تعالی می نمایند یا به هوسهای کاذب و مقام پرستی و منیّتهای خودشان و در نتیجه عقلانیّت کاذب را به جامعه تزریق نموده و فهم مردم را به سوی کوری و انجماد سوق می دهند. حدیث مشهوری است از رسول ا... (ص) که می فرمایند. ملعونٌ مَن تَرَسَّ، ملعونٌ من هَمّ بها، ملعونٌ من حَدَّثَ بها. ملعون است کسی که عِرقِ ریاست داشته باشد. ملعون است کسی که همّ ریاست داشته باشد. ملعون است کسی که گفتمان ریاست داشته باشد.

خواهران برادران، اگر می خواهید در ملعونیّتِ آنها شریک شوید، چشم بسته (هوسی) انتخاب کنید و به خاطر داشته باشید شما تنها خودتان نیستید بلکه دارید برای بشریّت تصمیم می گیرید. اگر انتخاب، درست باشد، قدمی نیز به ظهور نزدیک خواهیم شد. آیا دوست دارید ظهور آقا عقب بیافتد؟ آیا دوست دارید دل آقا امام زمان را رنجور سازید؟ و یقین داشته باشید آنکس که شما را به هوسهای خود و منویّاتِ مقام پرستیِ خود دعوت می کند هیچ کار دنیوی و اُخروی شما را به منصۀ ظهور نخواهد رساند؛ زیرا او در زندانِ هوسهایِ خود گرفتار است. آیا کسی که زندانی است، برای دیگران می تواند کاری بکند؟ پس دنبال کسی باشید که فطرتتان می خواند و آزاد است، نه گرفتار. حتّی پیش حضرت آقا (امام خامنه ای) بودن هم ملاک نیست زیرا ابوبکر، عمر، عثمان، طلحه و زبیر پیش رسول ا... بودند. نگاه کنید منیّت هر کدام از کاندیداها، مَنشان چند من است. لذا بر این شدم، شمّه ای از انتخاب اصلح را با زبان دیگر به سمع حضورتان برسانم.

عزیزان من، این انتخاب (انتخابات)

- انتخاب غدیر است یا سقیفه

- انتخاب علی (ع) است یا ابوبکر

- انتخاب علی (ع) است یا معاویه

- انتخاب آقا امام زمان است یا دجّال

پس اگر می خواهید در رشد بشریّت سهیم باشید اصلح را دریابید. والسلام



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سونامي جليلي, ,