اقدام به موقع ستاد روحاني در ابراز برائت از اوباش سياسي/ افكار عمومي همچنان منتظر واكنش موسسه تنظيم و نشر

ستاد حسن روحاني در اقدامي به موقع، ضمن انتشار بيانيه‎اي از حواشي پيش آمده در ميتينگ سياسي اين ستاد در حسينيه جماران ابراز برائت كرد تا به اين ترتيب افكار عمومي منتظر واكنش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام (ره) نسبت به حوادث ناگوار و هتك حرمت اين حسينيه شريف در روز گذشته باشد.

به گزارش رجانيوز، به دنبال برگزاري ميتينگ سياسي حسن روحاني در حسينيه جماران، عده‎اي از حاضرين در اين ميتينگ سياسي، نه تنها حرمت و شان حسینیه جماران را که یکی از یادگاری‌های حضرت امام(ره) در ذهن و خاطر مردم ایران است، نگاه نداشتند بلکه با سر دادن برخی شعارهای توهین آمیز و همچنین حمل دست‌نوشته‌ها و عکس‌هایی در حمایت از سران فتنه سال 88 که مسبب اغتشاشات خیابانی در برخی مناطق تهران شدند و زمینه را برای از دست دادن جان تعدادی از هموطنان فراهم کردند، صراحتا برنامه حسینیه جماران را به یک میتینگ علیه انقلاب اسلامی تبدیل کردند؛ اقدامی که هنوز از سوی مسئولین برگزارکننده آن مورد اعتراض قرار نگرفته است.
اين در حالي است كه خبرها حاكي از برخي تجمعات خياباني پس از برگزاري اين نشست سياسي در اطراف حسينيه جماران بوده است.
 
با اين حال ستاد حسن روحاني ساعاتي پس از انتشار اخبار و تصاوير و اعتراضات نسبت به حوادث و حواشي اين نشست، در اقدامي به موقع با انتشار بيانيه‎اي از مسببين اين حوادث ابراز برائت كرد.
 
در بيانيه ستاد حسن روحاني آمده است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
 
«لايَجرِمنَکُم شَنَئانُ قومٍ اَن لا تعدلُوا إعدِلوا فهُو اقربُ للتقوي» «قرآن کريم»
 
آنچه نهال اميد و تدبير را بيش از هر چيز ديگري تهديد مي‌کند، افراط و تفريط و خودسري است. در چنين روز و روزگاري هياهو و جنجال و رفتارهاي خارج از قرار و قاعدۀ مرسوم مي‌تواند آشوب‌طلبان و قبيلۀ افراط و تفريط را به وجد آورد و زمينۀ يأس و سرخوردگي اميدواران را فراهم آورد.
 
لذا هرگونه رفتار خودسرانه و مغاير با اعتدال، با روش و منشي که ما در پي گرفته‌ايم در تعارض است و خواسته يا ناخواسته آب به آسياب دشمنان اين آب و خاک خواهد ريخت. مباد که به سبب آنچه (11 خرداد 1392) در حاشيه سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر روحاني در حسينيۀ جماران رخ داد، شمع تدبير، کم‌فروغ و شکوفۀ اميد، نشکفته پرپر شود. 
 
بدين‌وسيله «ستاد انتخابات دکتر حسن روحاني» هرگونه رفتار هنجارشکنانه و خياباني را قوياً محکوم کرده و همه دوستداران انديشۀ اعتدال را به رعايت قانون و صبر و آرامش دعوت مي‌کند.
 
 
اين واكنش به موقع از سوي ستاد حسن روحاني در شرايطي صورت مي‎گيرد كه هنوز دفتر تنظيم و نشر آثار امام (ره) نسبت به اين موضوع واكنش نشان نداده است و اين در حالي است كه مسئوليت حفظ شان و جايگاه حسينيه جماران به عنوان نمادي مقدس از نمادهاي انقلاب اسلامي ايران به اين موسسه سپرده شده است.
 
گفتني است در جريان فتنه 88 و پس از بي حرمتي به تمثال حضرت امام (ره) در برنامه 16 آذر دانشگاه تهران از سوي دانشجويان حامي فتنه، با وجود خيزش موج بزرگ مردمي اعتراض به اين بي حرمتي، اين موسسه نه تنها واكنشي نشان نداده بلكه در اطلاعيه‎اي از صدا و سيما به دليل پخش اين واقعه انتقاد كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اقدام ستاد روحاني, برائت از اوباش سياسي, ,