حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني: دكتر جليلي به خود دعوت نمي‏كند؛ به گفتمان دعوت مي‎كند/ در تبليغات آقاي جليلي سياه نمايي نديدم/ اين شيوه تبليغاتي شيوه تبليغ انبياء است

تاريخ  :  1392/03/17
 پايداري: حجت‎الاسلام مرتضي آقاتهراني، از اساتيدبرجسته اخلاق، با اشاره به مشي اخلاقي دكتر جليلي، عبور از خود و تلاش براي ترويج و تبليغ گفتمان انقلاب اسلامي را در اين شيوه تبليغاتي، مورد تمجيد قرار داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، دبيركل جبهه پايداري با اشاره به پخش دومين مرحله از مناظرات تلويزيوني، گفت: من با تشكر از همه آقاياني كه كانديدا هستند و صحبت مي كنند، چند حسن در صحبتهاي آقاي جليلي ديدم.

اول اينكه ايشان براي بيان اهداف و برنامه هاي خودشان از خودشان عبور نمي كنند. برخي هستند وقتي مي خواهند برنامه اي را بگويند اول از خودشان مي گويند در حالي كه مي بينيم شيوه انبيا و اولياي الهي اين نبوده است و اصلاً خودي مطرح نبوده است،بلكه بيشتر چيزي مطرح بوده است كه بتوانند انسان ها را هدايت كنند و آن هدف اصلي كه به آن برسند يعني خداوند متعال بوده است كه هدف غايي خلقت و حركت انسانهاست.


وي با تقدير از رسانه‎ملي به دليل ايجاد شرايط تبيلغات كانديداها افزود: بنده از صدا و سيما و رسانه ملي تقدير مي كنم كه اين فرصت را به كانديداهاي محترم داده است كه بتوانند نظراتشان را مطرح كنند و حرف‎هايشان را با مردم بزنند. مردم هم خيلي استقبال مي كنند و گوش مي دهند وتجزيه و تحليل مي كنند.

دكتر آقاتهراني در ادامه به مشي تبليغاتي دكتر جليلي اشاره كرده و افزود: اين يك جهت مثبتي در كليت گفتمان ايشان است و اصلا بيشتر بحث هاي ايشان گفتماني است. اين هم جاي تشكر از شخص ايشان را دارد كه گفتمان را مطرح مي‎كنند. مخصوصا اخيرا كه با قوت بيشتري اين مباحث را مطرح مي‎كنند و وارد مصاديق مي‎شوند. چون مردم گاهي كه مباحث كلي مطرح مي‎شود متوجه مي‎شوند ولي مي‎پرسند منظور ايشان دقيقا چه بود؟

اين استاد برجسته اخلاق با اشاره به سياه‎نمايي در كلام برخي كانديداها گفت: من در بيانات آقاي جليلي سياه نمايي نديدم. چون متاسفانه برخي وقتي مي‎خواهند كار خوبي را ارائه دهند گويا خودشان را مجبور مي‎بينند كه كارهاي قبل را خراب كنند تا بتوانند حرف خود را تثبيت كنند. مثل اين است كه براي اينكه بخواهم خودم را مطرح كنم ديگري را خراب كنم و به اصطلاح روي جنازه او بايستم تا قدم را بلند كنم.اين اشتباه است. من بايد خودم اگر حرفي دارم بتوانم آن را خوب مطرح كنم.و اين حسن در ايشان هست.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بنابراين مي بينيد در بيانات ايشان سوژه به دست كساني كه با نظام مشكل دارند و دنبال عقده گشايي يا دروغ سازي هستند داده نمي شود و اين به نظرم حسن ديگري است كه در نوع صحبت كردن ايشان بروز دارد كه خيلي مطلوب و درست است. يعني حقيقت گفته شود و اگر هم از گذشتگان صحبت مي كنيم راه انصاف را فراموش نكنيم.

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به خاطره‎اي از آيت الله بهجت در مشي تبليغيشان افزود: انبياء هم همين روش را داشتند. حالا ما كه انبياء را نديده‎ايم. اما همين را در آيت الله بهجت مي‎ديديم. يعني در بحث تبليغ از ايشان چيزي ديده نمي‎شد و همه چيز مطرح بود جز آقاي بهجت. خب گاهي آدم به اين اوصاف مبتلا مي شود كه وقتي مي خواهد حقيقتي را بيان كند به خودش ارجاع مي دهد و اگر بعدا نوار آن را گوش كند مي بيند كه به "منم منم" افتاده است و اين اشكالي است كه گاهي در شيوه تبليغ بوجود مي آيد. اما كساني كه در بحثشان نفسانيتي حاكم نيست خيلي راحت مي توانند حرفشان را بيان كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آقاتهراني, دكتر جليلي, دعوت به گفتمان جليلي, ,