خبر سايت حامي سران فتنه تکذيب شد

 

مشرق:بسیج مسجد امام صادق(ع) واقع در فلکه اول صادقیه، اعلام کرد: پایگاه بسیج مسجد امام صادق(ع) در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجرسلسله نشست هایی را در خصوص انقلاب اسلامی و بصیرت با حضور برخی چهره های سیاسی و مذهبی برگزار کرد.

در شب نخست این مراسم آقای منتجب نیا بدون توجه و اعتنا به مراسم و سخنران مدعو که از نخبگان و مسئولان کشور بودند، بعد نماز جماعت بلافاصله مسجد را ترک و به سمت دفتر خود در مسجد حرکت می نمایند، 1 ساعت بعد از توقف در دفتر مسجد، حدود ساعت 19 از مسجد خارج شده ودر فاصله حدود200 متریمسجد توسط سه تن از حاضرین در جلسه که متوجه خروج ایشان گردیدند مورد اعتراض به خاطر سکوت و عدم اعلام موضع نسبت به سران فتنه قرار می گیرند .

خاطر نشان می سازد برادران بسیج مسجد به محض اطلاع از این موضوع خود را به محل رسانده و مانع از درگیری مابین مشار الیهم می شوند.

لذا خبر حمله به منتجب نیا در مسجد و در محراب هنگام اقامه نماز و زخمی شدن پسر ایشان با پنجه بوکس همچنین انتساب این افراد به بسیج مسجد کذب محض بوده و از اساس دروغ می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : خبر سايت حامي سران فتنه تکذيب شد, پایگاه بسیج مسجد امام صادق(ع) در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجرسلسله نشست هایی را در خصوص انقلاب اسلامی و بصیرت با حضور برخی چهره های سیاسی و مذهبی برگزار کرد, , ,