بيانيه جبهه پايداري انقلاب اسلامي به مناسبت حماسه شورانگيز سياسي 24 خرداد
تاريخ  :  1392/03/29
جبهه پايداري انقلاب اسلامي به مناسبت حماسه شورانگيز سياسي 24 خرداد و انتخاب رئيس جمهور يازدهم بيانيه اي را براي تشكر از حضور عظيم مردم و تبريك به حجه الاسلام و المسلمين جناب آقاي روحاني به عنوان منتخب مردم صادر كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انافتحنالك فتحا مبينا
بي ترديد انتخابات 24 خرداد 92 برگ زرين ديگري در كارنامه پر افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي و دستاوردي سترگ در تحقق هر چه بيشتر نظام مردمسالاري ديني است كه جز با رهبري داهيانه ي مقام معظم رهبري اين خلف صالح و شاگرد ممتاز مكتب امام (ره ) و هو شياري و بصيرت مثال زدني ملت بزرگ ايران پديد نمي آمد.

اين حماسه شور انگيز كه ياس و سرخوردگي دشمنان ايران اسلامي و وجد و شعف دوستداران انقلاب اسلامي را در سرتاسر جهان فراهم نمودبه مثابه فتح الفتوحي ديگر در كارزار نظام مقدس جمهوري اسلامي با مستكبران و حق ستيزان عالم است كه تحقق آن جز با اعتماد روزافزون ملت به نظام و مردم سالاري ديني ممكن نمي گرديد.

براستي اين انتخابات شكوهمند كه مصونيت بخش ايران عزيز از تهديدات و دشمني ها بود، پژواك لبيك مردم به نداي رهبري در خلق حماسه سياسي در سال 92 بود كه بايستي از اين بابت پيشاني شكر بر درگاه خداوند سائيد و اراده با عظمت الهي را در اين رخداد مهم سپاسگزار بود.

جبهه پايداري انقلاب اسلامي اين حماسه ي بزرگ را به محضر شريف امام زمان (عج) كه صاحب اصلي اين انقلاب است و نائب الامام حضرت آيت الله العظمي خامنه اي و ملت شريف ايران بمثابه پيروز اصلي اين انتخابات تبريك و تهنيت گفته و ضمن تبريك انتخاب حجه الاسلام و المسلمين جناب آقاي روحاني و آرزوي توفيق روز افزون براي ايشان در خدمتگزاري به اين انقلاب و مردم، نكاتي را به استحضار مي رساند :

1-پيام اصلي انتخابات يازدهم رياست جمهوري اعتماد روز افزون مردم به اين انقلاب و نظام مقدسي است كه 4 سال قبل آماج تهمت هاي عده اي فتنه گر ومعاند نسبت به جمهوري اسلامي قرار گرفت و امروز بار ديگر اين مردم نشان دادند كه نظام اسلامي مبتني بر ولايت مورد اعتماد ترين نظام سياسي دنيا در صيانت از اراده ي مردم است و اين خود يكي از مهمترين دستاوردهاي اين انتخابات است.

2-همان گونه كه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، امروز فصل همدلي است. از اين رو از رئيس جمهور منتخب، مردم شريف، تمامي گروه ها و جريانات سياسي و اجتماعي مي خواهيم تا با تلاش و هم افزايي روز افزون در جهت نيل به اهداف نظام جمهوري اسلامي ، اعتلا و پيشرفت كشور و انجام كار هاي بر زمين مانده، حداكثر مساعي خود را به كار بندند.

3-باتوجه به اعلان همكاري دوقوه ديگر انتظار مي رود كه قوه مجريه از اين فرصت استفاده كرده وحماسه اقتصادي را بارويكرد اقتصاد مقاومتي سامان دهد.

4-انتظار از دولت يازدهم اين است كه در دهه ي پيشرفت و عدالت، كابينه اي را ترتيب دهند متشكل از دولت مردان وفادار به آرمان هاي امام خميني،خون شهداو مقام عظماي ولايت ونيز در تقابل با اشرافي گري و رانت خواري، وادادگي فرهنگي و مقاوم در برابر استكبار ، تا به فضل الهي حركت كشور به سمت اهداف دهه ي چهارم انقلاب هرچه پرشتاب تر دنبال شود.

والعاقبه للمتقين
جبهه پايداري انقلاب اسلامي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بيانيه جبهه پايداري, بيانيه سياسي 24 خرداد, ,