امريكا و وهابي‌ها حق دارند از انقلاب ايران نگران باشند +عكس

 

سید ارشد زیدی: عمق نفوذ انقلاب اسلامي در كشورهاي منطقه و جهان در حالي از نگراني‌هاي ثابت امريكا و گروه‌هاي سلفي دست‌ساز آن بوده كه برگزاري مراسم‌هاي متعدد خودجوش به‌مناسبت سالروز پيروزي انقلاب در اين كشورها از سوي مسلمانان نشان مي‌دهد اين نگراني‌هاي آنان جنبه واقعي دارد.
 
در يكي از اين نمونه‌ها در كشور پاكستان كه وهابيون سرمايه‌گذاري زيادي در آن كرده‌اند و اغلب مدارس علميه اين جريان نيز در آن قرار دارد، در روز ۱۱ فوريه ۲۰۱۱ مطابق ۲۲ بهمن، در جامعه بعثت رجوعه سادات چنیوت پاکستان، مردم این منطقه سالگرد انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.
 
علاوه بر طلاب جامعه، تعدادی زیاد از ساکنان منطقه نيز در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم بعد از تلاوت قرآن کریم، سرود های مذھبی و انقلابی و تواشیح های گوناگون خوانده شد، علاوه بر این سه نمایش نيز اجرا شد.
 
نمایش اول به نام خان امریکا بود که به موضوع چگونگي نحوه همكاري شیطان بزرگ امريكا با اسراییل، ناتو و سازمان ملل عليه مستضعفان جهان اختصاص داشت و حتی نشان مي‌داد كه آن آنان مي‌خواهند حکومت جهانی امام زمان(عج) را تکذیب کنند ولی انقلاب اسلامی ایران و حزب الله ھمه مکرھای آنان را از بین برده و با آنان مقابله كردند.
 
در نمایش دوم، نشان داده شد که چگونه یک نوجوان که خودش را از فساد ھای جامعه نگھداشته و از مادرش برای جھاد رضایت گرفته و به جبھه رفته، در نهايت در راه امام و اسلام شھید مي‌شود.
 
در نمایش سوم داستانی به تصوير كشيده شد که یک نفر انقلابی که نقش اساسی در برگزاری تظاھرات علیه شاه ایران داشت، وقتی به‌دست ساواک دستگیر می شود، حاضر نیست که علیه امام در تلويزیون مصاحبه کند تا اینکه ساواکی ھا وی و همسرش را به قتل مي‌رسانند.


 
در اين مراسم، سخنرانان، تاریخچه مختصري از انقلاب اسلامی، نظریه ولایت فقیه و تأثیرهای انقلاب ایران در سطح جھان امروز را که به شکل نھضت‌هاي مردمی در مصر، تونس و دیگر کشور ھای اسلامی در حال ظهور است، بيان كردند.
 
اين مراسم در حالي برگزار شد كه رايزني‌هاي فرهنگي ايران به‌جاي كمك به برگزاري اين مراسم‌هاي مردمي، اغلب برنامه‌هاي خود را در مكان‌هايي مانند هتل پنج ستاره برگزار مي‌كنند كه مردم دسترسی به آن مکان‌ها را ندارند و بیشتر افراد شرکت کننده افرادی ھستند که از طبقه مرفه جامعه هستند.


نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت14:49---26 بهمن 1389
این تازه یه روستای کوچک بود

عکس های بزرگ تر از این داریم باعث میشه که اون عوضیا سکته کنن
پاسخ:احسنتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : امريكا و وهابي‌ها حق دارند از انقلاب ايران نگران باشند +عكس, در يكي از اين نمونه‌ها در كشور پاكستان كه وهابيون سرمايه‌گذاري زيادي در آن كرده‌اند و اغلب مدارس علميه اين جريان نيز در آن قرار دارد, در روز ۱۱ فوريه ۲۰۱۱ مطابق ۲۲ بهمن, در جامعه بعثت رجوعه سادات چنیوت پاکستان, مرد,