آقای روحانی تعریفی از اعتدال بیان کند تا مانند زمان اصلاحات نشود 

 

 خاتمی شعار اصلاحات را مطرح کردند ولی به اسم اصلاح‌طلبی بیشترین فسادها ایجاد شد

 

به گزارش صابرنیوز سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت:‌ ما ضروری می‌دانیم که آقای روحانی یک تعریفی از اعتدال ارائه بدهد که خدای ناکرده مانند زمان اصلاحات نشود.

 

وی افزود: آقای خاتمی شعار اصلاحات را مطرح کردند و رأی هم آوردند ولی تعریفی از آن بیان نشد و متاسفانه به اسم اصلاح‌طلبی هر کاری انجام دادند و بیشترین فسادها ایجاد شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر یک تعریف درست و جامع از طرف خود آقای روحانی درباره اعتدال انجام شود، دیگر هر کاری را به اسم اعتدال نمی‌شود انجام داد.

وی افزود: بنابراین انتظار است که رسما تعریف‌شان را از ابتدا بیان کنند تا با توجه به آن تعریف، ما از دولت بعدی انتظار داشته باشیم و آنها نیز بر همان اساس پاسخگو باشند.

طاهری با اشاره به اینکه اصولگرایی مسیر مبتنی بر اعتدال است، گفت: هر کسی از مسیر اعتدال خارج شود، از اصولگرایی نیز خارج شده و اعتدال مسیر درستی است که دین برای ما تعریف کرده است و هر کسی بر اساس دین حرکت کند، معتدل است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعادل به معنای کوتاهی از اصول نیست، تاکید کرد: اعتدال یعنی دوری از افراط و تفریط در همه امور و در مواجهه با دشمن به معنای پایبندی بر اصول خود است.



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تعریف اعتدال روحانی, اصلاحات خاتمی, سیدعلی طاهری, ,