25 بهمن؛ تشییع جنازه فتنه
بی‌صبرانه منتظر روز 26 بهمن و نظاره گریه عاجزانه فتنه‌گران و جریان نفاق هستیم.
اختصاصی گرداب- مدتی است که مجددا شکست‌خوردگان از بصیرت ملت ایران مشغول بنای خانه ویران دیگری روی آب هستند؛ خانه‌ای که سازندگان آن شبکه‌ها و باندهای سیا و موسادند و ساکنانش جلبک‌هایی از جنس بازیچه؛ حال این بازیچه‌ها فتنه‌گران مأمور غرب باشند یا اراذل کوچه و خیابان چه فرقی می‌کند؟

چه فرقی می‌کند که کدام میکروب1 است که اجازه نمی‌دهد این ارگانیسم به سلامت روزگار بگذراند؟ البته که کار میکروب آزار است و بیماری و مرض.

دیوانگانی در آن سوی عالم هزلی می‌گویند و در اینجا افرادی ذوق‌زده می‌شوند و به تکاپو می‌افتند تا از قافله جنون جا نمانند.

چرتکه حساب و کتاب شکست‌هایشان دیگر مهره‌ای برای محاسبه ندارد که اگر داشت هم خسران مبین از ادامه این سودا برحذرشان می‌داشت.

دعوت به راهپیمایی غیرقانونی در تاریخ 25بهمن‌ماه و پس از حضور حیرت‌آور مردم در جشن روز 22 بهمن، تلاشی موهوم برای زنده کردن جریانی منحط و مرده است که چون گذشته ره به مقصود نخواهد برد.

ارائه راهکارهای مذبوحانه به اغتشاش‌گران برای راهپیمایی در روز 25 بهمن نظیر همراه داشتن سرکه، سیگار، جوراب زنانه، گل میخ، در قوطی نوشابه، ماسک طبی و شال، لوله‌های پایپ پلاستیکی فشرده آب و... جنبش جلبکی را به کاریکاتوری تاریخی تبدیل کرده و ترسیم‌کنندگانش را به افرادی که از شکست‌های پی‌در‌پی مقابل بصیرت مردم ایران، به هذیان‌گویی افتاده‌اند؛ مدعیانی که سال‌ها با شعار فریبنده دموکراسی، پیروی از قانون، تن دادن به خواست مردم و... سرمایه‌های عظیمی از فرهنگ را به تاراج بردند و جالب اینجاست که حضرات هرج‌و‌مرج‌طلب خود را با مبارزان مصری مقایسه می‌کنند و خواهان اعلام حمایت از مردم مصر هستند؛ آن هم در روز ولنتاین!
 
عجبا ازین همه ریا و نیرنگ! مبارزه اسلام‌خواهانه مصریان کجا و شعار جمهوری ایرانی فتنه‌گران کجا؟ اعلام انزجار از اسرائیل از سوی مردم مصر کجا و شعار نه غزه نه لبنان آشوب‌طلبان کجا؟ تقدیر و تحسین مصر از امام خامنه‌ای کجا و اهانت‌های اغتشاشگران کجا؟ کشف حجاب حرمت‌شکنان عاشورا کجا و آرزوی زنان و دختران مصری برای بر سر داشتن حجاب کجا؟

طبق آخرین رصدهای صورت گرفته، عاملان و هادیان این راهپیمایی نه تنها هیچ‌گونه ارتباطی با معترضین به نتایج انتخابات 88 ندارند که رسما و علنا در صدد حذف دین از عرصه اجتماع هستند و به خطر انداختن امنیت و آسایش عمومی با هموار کردن راه برای ورود منافقین؛ همانان که حضور منحوسشان در این 32سال رهاوردی جز کشتار و غارت برای ملت مظلوم ایران نداشته است.
 

 

برآوردها از نحوه فعالیت و صف‌بندی در فضای مجازی حاکی از سازماندهی و هدایت موضوع از سوی سازمان منافقین، دشمنان دیرینه این مرز و بوم، دارد.

سامان دادن جریان تحریک کاربران فضای مجازی در راهپیمایی روز 25 بهمن 89، عبرتی تاریخی را به یاد می‌آورد: 25 بهمن 57. آن روز هم مجاهدین خلق که امروز منافقین شده‌اند، می‌خواستند علیه بصیرت همگانی مردمی راهپیمایی کنند که با جان و دل پایبند مقتدایشان حضرت امام روح‌اللهقدس‌الله‌نفسه‌الزکیه پایبندشان کرده بود. امروز نیز بدان آرزو ره می‌سپرند.

آی مجاهدینی که مجاهدتتان راه‌های دوزخ را برشما باز خواهد کرد!  این ره که شما می‌روید به جهنم است.

 
 
 بی‌صبرانه منتظر روز 26 بهمن و نظاره گریه عاجزانه فتنه‌گران و جریان نفاق هستیم.
 
***
 و لقد ذرانا لجهنم كثيرا من الجن و الانس لهم قلوب لا يفقهون بها و لهم اعين لا يبصرون بها و لهم اذان لا يسمعون بها اولئك كالانعام بل هم اضل اولئك هم الغافلون؛ ما بسيارى از جن و انس را براى دوزخ آفريديم، آنها دل‏ها و عقل‏هايی دارند كه با آن چيزى‏درك نمى‏كنند و چشمانى دارند كه با آنها نمى‏بينند و گوش‏هايى دارند كه با آن نمى‏شوند. آنهاهمچون چهارپايانند، بلكه بدترند. آنها همان غافلانند. (سوره مبارک اعراف/آیه 179)
به نظر می‌رسد طالبان فتنه دچار کوری (البته از نوع چشمی و قلبی) شده‌اند و باید فکری اساسی برای این درد مزمن نمایند والّا اقیانوس خشم ملت این‌بار ساحل امنی برایشان ندارد و البته به قول شاعر: "بر سیه‌دل چه سود خواندن وعظ؟"     

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : 25 بهمن؛ تشییع جنازه فتنه, بی‌صبرانه منتظر روز 26 بهمن و نظاره گریه عاجزانه فتنه‌گران و جریان نفاق هستیم, ,