جریان انحرافی یا ...
وقتی زیباکلام تئوریسین رسانه جریان انحرافی می شود/ از تخریب اصولگرایان و پناهیان تا نوشابه بازکردن و تمجید از اصلاح طلبان
اما مسئله ای که در این میان بیش از تخریب اصولگرایان و جبهه پایداری عجیب بود، تعریف و تمجید و نوشابه باز کردن برای اصلاح طلبان بود. در این مطلب اصلاح طلبان به عنوان افرادی که فقط به مردم و دموکراسی فکر می کنند و فعالیتهای انتخاباتی شان به خاطر ایران و نظام بوده نام برده می شوند و این گونه بیان میشود که به خاطر همین اصلاح طلبان هیچ انتظار و توقعی از آقای روحانی ندارند!!
 
سرویس سیاسی صابرنیوز: رسانه جریان انحرافی که گزینه مورد حمایتش برای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد، چند روز قبل مصاحبه ای با صادق زیبا کلام فردی که به عنوان یکی از تئوریسن های اصلاح طلبان مطرح است، انجام داد و بدون اینکه نقدی پیرامون زیباکلام به عنوان یکی از چهره های شاخص اصلاح انجام دهد،  به وسیله مصاحبه ای از زیباکلام یکسری نقدهایی که بیشتر می توان نام آن را تخریب گذاشت نثار اصولگرایان و جبهه پایداری و شخصیت هایی همچون شریعتمداری و پناهیان کرد.
 
به زبان آسانتر می توان گفت این رسانه به وسیله زیباکلام نگاه و گفتمان  خود را تئوریزه می کند و در عمل نشان می دهد که در یکسری از مسائل با اصلاح طلبان هم تحلیل و دارای یک نگاه می باشد.
 
در این مصاحبه این گونه بیان می شود که اصولگرایان و جبهه پایداری همیشه در انتخاباتها شکست خورده است و  احمدی نژاد اصولگرا نیست و در سال هشتاد و چهار به کمک این افراد رأی نیاورد بلکه خود وی بود که توانست رأی بیاورد و اصولگرایان به دنبال این هستند مانند سال هشتاد و چهار که گزینه شان رأی نیاورد و برای رسیدن به قدرت خودشان را به احمدی نژاد چسباندند، در این دوره انتخابات هم که گزینه آنها رأی نیاورد قصد دارند که روحانی را اصولگرا بنامند و به این وسیله خود را به روحانی بچسبانند.
 

اما مسئله ای که در این میان بیش از تخریب اصولگرایان و جبهه پایداری عجیب بود، تعریف و تمجید و نوشابه باز کردن برای اصلاح طلبان بود. در این مطلب اصلاح طلبان به عنوان افرادی که فقط  به مردم و  دموکراسی فکر می کنند و فعالیتهای انتخاباتی شان به خاطر ایران و نظام بوده نام برده می شوند  و این گونه بیان میشود که به خاطر همین اصلاح طلبان هیچ انتظار و توقعی از آقای روحانی ندارند!!

قسمتی از صحبتهای صادق زیباکلام  که در مصاحبه با سایت جریان انحرافی انجام داده است، شرح است:

متاسفانه افرادی مثل شریعتمداری و پناهیان درک سیاسی شان در این حد است که روحانی را اصولگرا بنامند و او را به سینه اصولگرایان سنجاق کنند. این در حالی است که همین افراد در چهار سال گذشته شبانه روز همه را فتنه گر و انحرافی خطاب می کردند. آقای پناهیان در فضای تخیلی بارها اسرائیل و آمریکا و شرق و غرب را شکست دادند و برای همین در تخیلشان نمی گنجد از کسانی که چهار سال به انها توهین کردند شکست مفتضحی بخورند.
 به نظر من افرادی که اصولگرایان بعد از پیروزی نامزد رقیب در انتخابات از خود نشان دادند، یک خود فریبی تمام عیار بود.

آقای روحانی در جلسات جامعه روحانیت شرکت نمی کند. حالا جامعه روحانیت می تواند بدود و خود را به روحانی بچسباند و سنجاق کند!

اصولگرایان می خواهند سمت و جایگاهی در دولت آقای روحانی برای خودشان دست و پا کنند. اما به نظر من آقای روحانی اصولگرا نیست و زمام امور را به دست اصولگرایان نخواهد سپرد. دولت آقای روحانی دولت اعتدال خواهد بود و از مدیران میانه رو و معتدل بهره خواهد گرفت.

واقعیت این است که بسیاری از اصولگرایان و جبهه پایداری از تقوای سیاسی و واقع ببینی بویی نبرده اند. مردم براساس واقعیت در لنتخابات شرکت می کنند که با فضای ذهنی اصولگرایان تفاوت زیادی دارد. متأسفانه اصولگرایان واقعیتهای جامعه را درک نمی کنند.

احمدی نژاد نه در سال 84، نه در سال 88 و نه امروز به معنی که کیهان و جبهه پایداری مععرفی می کند، نبوده است.

نگاه اصولگرایان واقع بینانه نیست. نگاه شان ایدئولوژیک است. اصولگرایان عادت دارند با نادیده گرفتن واقعیتها، همه چیز را به نفع خودشان مصادره کنند.


اصلاح طلبان فقط به دموکراسی و مردم فکر می کنند و هیچ طلبی از آقای روحانی ندارند. اصلاح طلبان اگر گامی در انتخابات برداشتند به خاطر ایران و نظام بود. به همین خاطر هیچ انتظار و توقعی از اقای روحانی ندارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : زیباکلام تئوریسین رسانه انحرافی, زیباکلام تئوریسین جریان انحرافی, ,