پرونده فتنه گران در حال ورود به کابينه
وزير اطلاعات گفت: پرونده افرادي که در فتنه 88 دخيل بودند را به اطلاع مقامات رسانده‌ايم.
به گزارش بی باک به نقل از تسنیم:حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات در پاسخ به سوالي درباره احتمال حضور تعدادي از فتنه‌گران در کابينه دولت يازدهم اظهار داشت: افرادي که در فتنه 88 حضور داشتند يا با فتنه همراهي کردند و در مسير فتنه بودند به هيچ وجه در نظام جمهوري اسلامي جايي ندارند و تا وقتي تکليف‌شان را با قانونمداري روشن نکنند هيچ‌کاري نمي‌توانند بکنند.
 
وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا پرونده برخي فتنه‌گران را به آقاي روحاني تحويل داده‌ايد تا از آنها براي وزارت استفاده نشود اظهار داشت: اطلاعات‌مان را به افرادي که بايد مي‌داديم ارائه کرديم.
 
وزير اطلاعات در پاسخ به اين سوال که آيا اين اطلاعات به رئيس جمهور منتخب ارائه شده است گفت: به آنهايي که بايد اطلاعات مي‌داديم ارائه کرديم.
 
مصلحي در خصوص فعاليتش بعد از وزارت اطلاعات اظهار داشت: من سرباز انقلاب هستم و هر جا که گفته شود خدمت خواهم کرد اما هنوز صحبتي با من نشده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي ،‌ در پاسخ به اين سوال که برخي معتقدند وزارت اطلاعات در دولت دهم يکي از درخشان‌ترين دوره‌هاي خود را داشت، شما به عملکرد وزارت اطلاعات در دولت دهم چه نمره‌اي مي‌دهيد، اظهار داشت: اگر در اقداماتي که انجام داديم رضايت الهي جلب شده باشد و با توجه به اينکه اگر رضايت الهي جلب شود رضايت مردم نيز جلب شده است در اين صورت نمره 20 است اما در غيراين صورت اگر رضايت الهي وجود نداشته باشد هر چقدر که اقدامات درخشاني انجام شده باشد هيچ ارزشي ندارد؛ اميدواريم خداوند متعال اين اقدامات را قبول فرمايد و براي ما باقيات و صالحاتي باشد.
 
وي در ادامه در خصوص احتمال حضور سيد محمد خاتمي در مراسم تحليف رئيس جمهور منتخب در مجلس گفت: سران فتنه تا زماني که تکليفشان را با نظام روشن نکنند، هيچ جايگاهي ندارند.مصلحي در همين زمينه افزود: اعتقاد ما اين است که هر کسي که جزو سران فتنه است، بايد تکليفش را با پايبندي به قوانين کشور روشن کند.
 
وزير اطلاعات تصريح کرد: اين آقايان مشکلشان اين است که به قانون پايبندي ندارند.
 
.وزير اطلاعات با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌هاي تروريستي توسط آمريکا و استکبار گفت: اين کار نشان‌دهنده اين است که استکبار از هر مجموعه‌اي مانند سپاه، حزب‌الله و بسيج که سيلي مي‌خورد آنها را درمجموعه ليست خودش قرار مي‌دهد. طبيعي است که اگر استکبار اين کار را نکند ما بايد شک کنيم.وي ادامه داد: غرب با انقلاب و اصل جمهوري اسلامي مشکل دارد. اين نيست که اين گروه يا آن گروه و يا اين جريان يا آن جريان در کشور ما کنار بروند، آمريکا دست از کينه و عداوتش بر مي‌دارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : وزير اطلاعات, پرونده فتنه گران, ورود به کابينه, ,