پاسخ ما به میرحسین بیننده این وبلاگ

انچه میخوانید نظر یکی از بینندگان این وبلاگ در مورد مطلب<راهپیمایی بدون مجوز، انحراف و حرام است و باید با شدت با آن برخورد کرد >است.پاسخ ما نیز در ادامه مطلب درج گردیده است.

میرحسین:                                       25/11/1389                                        15:12

اي خدا.چرا اين مردم نفهمن.به خدا اين دولت خلاف قرآن داره عمل ميكنه.توروخدا به خودتون بياييد.اي خدا.سيد علي هم يه آدم مثه بقيه ايرانيا.بايد خود ادم حق رو تشخيص بده.به خدا شماها كه ژيرو ولايت مداريد از همه بدتريد.

يا مهدي.خودت ميدوني كه وقتي ظهور ميكني كه كشورهاي باخدا در حال تظاهراتند.اي خدا مصر و يمن وحالا ايران.ياخدددددددددددددددااااا.م ا همه مي اييم. به اميد مهدي .ميرحسين درقيامت پيروز است.يامهدي 25 بهمن ظهور كن.ماهمه منتظريم در ميدان تحرير.مردم همه ميان.يا حسين ميرحسين موسوي.خاتمي.كروبي.درود برشماها.
پاسخ:سلام علیکم. به شما توصیه میکنم به نوشته خودتان با کمی دقت و ارامش خاطر یک نگاه مجدد بیندازید تا تفکرات خودتان را بهتر و بیشتر بشناسید: شما بون سلام شروع به کلام کرده ای که بماند.توهین به مردم فهیم و بصیر کرده اید که باز هم بماند. شعور خودتان را با تکبر بالاتر از مردم دانسته اید که باز هم بماند.خودتان را عالم به علوم قرانی (که میتواند و قدرت تطابق عملکرد دیگران را با ایات شریفه قران دارد) دانسته اید که باز هم بماند.چون خودتان گرفتار غفلت هستید مردم را قیاس به نفس کرده اید و بجای اینکه خودتان سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و واقعیات و حقایق را ببینید به مردم توصیه میکنید که به خودتان بیائید! عجبا از این جهل مرکب!. شما فرموده اید حضرت امام خامنه ای ادمی مثل بقیه ایرانیان است. خب مگر کسی ادعا کرده است که ایشان غیر از ادمیزاد است!؟! اگر کمی مطالعات قرانی و تاریخ اسلام و ادیان را میداشتید متوجه میشدید این اظهار شما کاملا مثل سخنان کفار نسبت به حضرت پیامبر است که به مردم میگفتند محمد انسانی مثل همه ما ادماست پس چرا ما باید از کسی که مثل خودمان است اطاعت و پیروی کنیم!؟ انان چون جاهل بودند انتظار داشتند پیامبران چیزی غیر از ادمیزاد باشند مثلا فرشته یا ملائکه باشند!.شما فرموده اید باید خود ادم حق رو تشخیص بده.اما متاسفانه خود شما تحت تاثیر جو و تبلیغات دیگران قرار دارید و اصلا دنبال تحقیق مستقل برای تشخیص و رسیدن به حق و حقیقت نیستید! مابقی نوشتار شما متاسفانه از روی احساسات و غیر عقلانی و منطق است.چرا؟! چون اصلا با علائم ظهور که در ایات و روایات به ان اشاره شده مطابقت ندارد و صاحب الزمان طبق بعضی روایات در روزی ظهور خواهند کرد که انروز عید نوروز ما ایرانیان و روز عاشورا و صبح جمعه و در کنار دیوار کعبه و برای کمک مردم در سرنگونی طواغیت ظهور خواهند کرد نه در روز 25بهمن که سالروز تجمع منافقین و سلطنت طلبان و چماق بدستان جلو درب منزل حضرت امام خمینی در سال 1357 است! و نه کمک به ارازل و اوباش و اغتشاشگرانی که توسط منافقین و خائنینی مثل خاتمی و موسوی و کروبی و...تحریک و در مقابل ولایت مطلقه فقیه سازماندهی شده اند! البته مردم خداجو و بابصیرت ایران اسلامی بارها و بارها و مخصوصا در 9دی88ثابت کرده اند مدافع ولایت فقیه و مدافع مملکت صاحب الزمانی هستند شکرالله سعیکم.احساسات پاک شما را ارج نهاده و از شما خواستار تحقیق بیشتر در مسائل دینی و سیاسی انهم بدون دخالت احساسات و تنها از نظر عقلی و علمی میباشیم. خداوند همه ما را در راه و مسیر حق و حقیقت قرار داده و انی ما را به خودمان وانگذارد. موفقیت و سر بلندی شما را در دنیا و اخرت در سایه و جوار ولایت مسئلت مینمائیم. در راه رسیدن به حق و حقیقت موفق باشید. بابت اظهار نظرتان متشکریم.


نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت14:32---26 بهمن 1389
آقای میر حسین حرف شما نصفش درسته نصف حرف ما هم درسته

این موسوی که اولا اصلا آدم درستکاری نیست کروبی و خاتمی هم بدتر از اونا

دولت احمدی نژاد هم که خب عزیز من چکار داری به احمدی نژاد

تو ایران یه نفر حکومت نمیکنه که عزیز من

هر چی میشه یعنی مربوط به احمدی نژاده؟

الان اگه سرما بخورید میایید میگید که من مقصرم؟

درسته و من هم قبول دارم که یه سری از افراد روی کار در ایران خیلی عوضی اند ولی خب عزیز من این احمدی نژاد و رهبر چه گناهی کرده اند؟
پاسخ:متشکریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پاسخ ما به میرحسین بیننده این وبلاگ, راهپیمایی بدون مجوز, انحراف و حرام است و باید با شدت با آن برخورد کرد, ,