تصمیم جبهه پایداری پیرامون رای اعتماد، در قالب فراکسیون اصولگرایان اتخاذ می‎شود

سخنگوی جبهه پایداری گفت، تصمیمات این جبهه در مجلس در رابطه با رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم، در قالب فراکسیون اصولگرایان مجلس اتخاذ و اجرا خواهد شد و این جبهه در مجلس فراکسیون مستقلی ندارد.

 
امیر حسین قاضی‎زاده نماینده مردم مشهدمقدس و سخنگوی جبهه پایداری، در گفتگو با خبرنگار رجانیوز با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر تصمیم نمایندگان عضو جبهه پایداری بر رای عدم اعتماد به همه اعضای کابینه دولت یازدهم اعلام کرد: جبهه پایداری در مجلس فراکسیون مجزایی ندارد و فعالیت پارلمانی خود را در قالب فراکسیون اصولگرایان دنبال می کند.
وی افزود: بر اساس جلسات مختلفی که برای بررسی کابینه دولت یازدهم توسط فراکسیون اصولگرایان مجلس برگزار شده است، این فراکسیون به تعداد زیادی از اعضای کابینه پیشنهادی رای اعتماد خواهد داد.
قاضی‎زاده با اشاره به خط قرمزهای فراکسیون اصولگرایان، موضع روشن وزرای پیشنهادی در قبال فتنه را یکی از شروط غیرقابل چشم پوشی این فراکسیون عنوان کرده و اعلام کرد: برا این اساس فراکسیون اصولگرایان به وزاریی که فاقد این شرایط باشند قطعا رای مثبت نخواهد داد.
وی در پایان با دعوت رسانه‎ها به رعایت تقوای رسانه‎ای و جمعی از آنها خواست از انتشار اخبار دروغ و غیرقابل اثبات اجتناب کنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تصمیم جبهه پایداری, رای اعتماد جبهه پایداری, ,